DINE egne fotografier
-
- Beli
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Den_Saakaldte wrote:Black_death wrote:Tenebres wrote:Hvor i madamen er dette?Den_Saakaldte wrote:[img]http://i94.photobucket.com/albums/l83/d ... eption.jpg[]
Kredit til madamen til Eilev forøvrig, som hjalp til med bildeserien denne er fra.
En Jettegryte? Ser ned i et hull i bakken på vann.
Bildet viser melk og blekk i skjønn forening, med kun et minimum av etterarbeid. Har over 100 lignende bilder faktisk... Tar ikke så lang tid å forandre mønsteret ved hjelp av f.eks å blåse på overflaten med sugerør, og da er det igrunnen bare å knipse ivei.
Heh ....
Det blir jo litt morsomt med han gullsmeden jeg jobba hos da. Han bare slapp smelta gull ned i en gryte med vann. Det var jo ikke noe jobb mente han. Kunne ikke skjønne hvorfor folk skulle betale masse penger for det. En mote på den tida.
Hvor går skille til kunst? Hadde du masseprodusert disse med en ny for hver gang, ville det da sluttet å være kunst?
Tenebres wrote:Hvor i madamen er dette?Den_Saakaldte wrote: http://i94.photobucket.com/albums/l83/d ... eption.jpg
Kredit til madamen til Eilev forøvrig, som hjalp til med bildeserien denne er fra.
Ahahahahha!
Har hørt om å gå inn i kunsten, men...
You treat your step-mother with respect, Pantera!
-
- Beliebe
- Mood:
Black_death wrote:Den_Saakaldte wrote:Black_death wrote:Tenebres wrote:Hvor i madamen er dette?Den_Saakaldte wrote:[img]http://i94.photobucket.com/albums/l83/d ... eption.jpg[]
En Jettegryte? Ser ned i et hull i bakken på vann.
Bildet viser melk og blekk i skjønn forening, med kun et minimum av etterarbeid. Har over 100 lignende bilder faktisk... Tar ikke så lang tid å forandre mønsteret ved hjelp av f.eks å blåse på overflaten med sugerør, og da er det igrunnen bare å knipse ivei.
Heh ....
Det blir jo litt morsomt med han gullsmeden jeg jobba hos da. Han bare slapp smelta gull ned i en gryte med vann. Det var jo ikke noe jobb mente han. Kunne ikke skjønne hvorfor folk skulle betale masse penger for det. En mote på den tida.
Hvor går skille til kunst? Hadde du masseprodusert disse med en ny for hver gang, ville det da sluttet å være kunst?
Hehe
Bildene ble egentlig tatt for å kanskje kunne brukes i en video til en kunstinstallasjon, men med ingen annen hensikt enn at de skulle stå til det visuelle i videoen. Jeg tok altså ikke bildene i noe slags forsøk på lage kunst. Jeg er bare fascinert av hvordan noe så tilfeldig kan være så spennende. Og det faktum at jo nærmere man kommer i å fjerne det menneskelige elementet i bildet, altså at det totalt non-figurativt, uten synlige kommunikative hensikter, jo lettere er det å nyte bildet som noe rent estetisk. Hva som er kunst og ikke har jeg gitt opp å forsøke å definere. Dette er et foto, og da kunne jeg nok uten problemer ha lagd et postkort av det uten å kompromisere min kunstneriske integritet.
-
- Embryo
- Mood:
Grææææh!Xinopay wrote:Øl wrote:Hausten 2009 er vel knapt "fortida"... Feite bilete, i alle fall, sjølv om det treet eller kva det er øydelegg litt.
Jeg mente selvølgeli framtida!
Mente selvfølgelig 2008, ikke 2009.
Onyx wrote: Oi, denna skulle jo vært i fin kæs-tråden.Dritbra bilder forøvrig!
tusen takk! fin kæs? whæt?
takk

trodde det sto jay leno :O viss jeg skal være jared leto vil jeg være han når han får grisejuling av edward norton.Melodia wrote:Han hadde noe Jared Leto over seg, tykje e!

Likskjender wrote:Marori wrote:
La du merke til at armene tilhører en mann ?
det er faktisk en mann som henger bak muren, mens jenta gjemmer armene på ryggen.....oki that's a lie, men ja i en eller annen kunstner rus så syns jeg det var så utrolig sært og tøft. nå i mine mer edru tilstander så veit jeg ikke