Frost eller Hellhammer, hvem er best?
Haha, trodde dette var en forkortelse for Celtic Frost vs. Hellhammer. Uansett synes jeg begge er gode, naturlig nok, men Hellhammer har for mye dikkedarier for min smak. I hvert fall nå i voksen alder.
Er utrolig imponert av Hellhammers tekniske ferdigheter og allsidighet. Som andre nevner, er prestasjonen hans på GDOW helt rå.
Stemmen min går dog til Frost. Jeg mener han er helt unik. Spiller fort som s***n, men kan også groove bra om det skal stå på det. Har også stor respekt for fyren fordi det virker som han gjør sin egen greie og går 100% inn for det han gjør.
Stemmen min går dog til Frost. Jeg mener han er helt unik. Spiller fort som s***n, men kan også groove bra om det skal stå på det. Har også stor respekt for fyren fordi det virker som han gjør sin egen greie og går 100% inn for det han gjør.
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Tenebres wrote:Optimus Prime
Megatron
...but if nothing has any meaning there's no point in my doing anything... (Deathspell Omega)
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
HellHammer har gjort utrolig mye variert. Frost er på vei, selvsagt, men litt mer begrenset. Og synes det var altfor lite sus i serken når det kommer til Volcano og Now, Diabolical... Men i 1349 er det veldig bra.
...but if nothing has any meaning there's no point in my doing anything... (Deathspell Omega)
Mulig han ikke er best teknisk, men liker stilen til Frost bedre enn Hellhammer.
Stian wrote:Haha, trodde dette var en forkortelse for Celtic Frost vs. Hellhammer.
Hehe jeg også, så jeg stemte Frost uten å lese ordentlig. Men jeg stemte
riktig uansett, Frost går av med seieren.
Hellhammer er sinnsykt god, ingen tvil om det, men liker ikke det han har holdt
på med i de senere årene. Litt for mye fiksfakserier. Han er helt klart best
når han holder seg til tromming ala De Mysteriis Dom Sathanas og det han
gjorde i Shining, altså spille black metal men legge til det lille ekstra man ikke
hører fra hver bm-trommis der ute uten å høres progga ut.
enkelt valg. frost er god, men hør på GDOW og Ordo Ad Chao. helt genialt. frost er ganske rask, men hør på Wolfs Lair Abyss. går rimelig fort til tider der også gitt. hellhammer er dyktigst, ingen tvil. han spiller mer variert musikk enn frost, komponerer rytmene mer kreativt OG spiller i verdens beste band, nemlig Mayhem.
-Godz Metal Bar, Shinjuku Tokyo
Hege wrote:Dressurridning på tv.
Det sendes f**n meg ALDRI dressur på tv, så dette er gode greier.
Aoyama wrote:enkelt valg. frost er god, men hør på GDOW og Ordo Ad Chao. helt genialt. frost er ganske rask, men hør på Wolfs Lair Abyss. går rimelig fort til tider der også gitt. hellhammer er dyktigst, ingen tvil. han spiller mer variert musikk enn frost, komponerer rytmene mer kreativt OG spiller i verdens beste band, nemlig Mayhem.
Variert, kreativt, raskt... Ja jo, men hva med å spille kult?
TheUnborn wrote:Aoyama wrote:enkelt valg. frost er god, men hør på GDOW og Ordo Ad Chao. helt genialt. frost er ganske rask, men hør på Wolfs Lair Abyss. går rimelig fort til tider der også gitt. hellhammer er dyktigst, ingen tvil. han spiller mer variert musikk enn frost, komponerer rytmene mer kreativt OG spiller i verdens beste band, nemlig Mayhem.
Variert, kreativt, raskt... Ja jo, men hva med å spille kult?
det er jo forsåvidt smak og behag, men hva med f.eks Ancient Skin? rimelig kul tromming der, rask som ei h**e og uten for mye dilldall. Hellhammer er jo kjent for å krydre rytmene sine ganske mye, men i 99 % av tilfellene mener jeg at det løfter musikken. likevel, ikke misforstå, Hellhammer hadde ikke passa inn i Darkthrone eller Belphegor.
-Godz Metal Bar, Shinjuku Tokyo
Hege wrote:Dressurridning på tv.
Det sendes f**n meg ALDRI dressur på tv, så dette er gode greier.