Takker. Lagde liga nå og sendte deg invite. Hvis de andre poster brukernavnet sitt så sender jeg invite til de og.
UFC/Pride osv.
-
- Belieb
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Kult. Registrerte meg på MMA Playground. Brukernavn: Tom_Trussel
.-- . .- .-. . --- -. .-.. -.-- .. -. .. - - --- --. . - .-.. .- .. -..
-
- Belieb
- Mood:
Ikke alle tipsene som gikk inn nei, men må si meg passe fornøyd. Det var morro dette. Takk for tips og add. Har drevet og tippet (ratio) via en tracker tidligere, da har jeg vanligvis gått ut i minus, så vi får se hvor lenge dette varer.
Screamer wrote:Hadde 3 rene treffere av 6 kamper faktisk. Ny rekord tror jeg
Bommet på vinneren i to av kampene, og i de kampene jeg hadde rett hadde jeg samtlige metoder feil.
Ellers synes jeg da var mye morsomt under Dynamite. Var ikke så mange frem og tilbake kamper akkurat, men en del morsomme resultater og imponerende kamper både i MMA og K-1 delene av showet.
The Fireball Kid crashed and burned. De gamle heltene faller på rekke og rad. Couture, Wand, Nog, Gomi. Kitaoka imponerte med like standhaftig grappling som Aoki hadde mot Alvarez. Tydelig at noen må hjem og rulle.
32 points og 700 fantasy bucks inn på Sengoku 7.
-
- Belieb
- Mood:
Jeg er så barnslig at jeg ikke vil tippe på Franklin grunnet hans to seiere mot Tanner. Satser på at Henderson sliter han i stykker over tre runder og vinner på poeng. Noe som sikkert vil være en katastrofe for Dana White. Er ganske sikker på at han ønsker seg Rich franklin som trener i Tuf.
Screamer wrote:Henderson by descicion. Shogun by sub r1. Palhares by sub r1. Denis Kang KO/TKO r2. Kampmann KO r 2. Chris Lytle KO r2.
Er veldig usikker på Henderson - Franklin kampen, tror virkelig den kan gå begge veier, men ser ut til å sette Henderson som vinner av denne kampen. Tror uansett kampen går alle tre rundene.
Shogun bør ta denne via sub i første, samme med Palhares.
Tror Kang tar en dommeravgjørelse. Kampmann TKO i første eller andre og Davis UD.
-
- Belieb
- Mood:
Gleder meg til å se Palhares. Eventens mulige høydepunkt for min del.
Samme her. Hendo - Palhares var en stor nedtur, og avslørte et par svakheter hos Palhares. Men jeg har større tro på han mot Horn, om ikke Horn klarer å kjøre samme gameplan som Hendo.
Rich Franklin er mer komplett, og jeg har tro på at han kan klare å slå Hendo standing, men alt kan skje.
Rich Franklin er mer komplett, og jeg har tro på at han kan klare å slå Hendo standing, men alt kan skje.
-
- Beliebe
- Mood:
Jonas wrote:Mye bra i Januar ja. UFC 93 skal jeg få med meg live i morgen.
Hestesæd. Er den imarra? Håpet på å få med meg denne godbiten i natt elns.
UFC 93 er i dag, dvs lørdag 17. januar. Siden UFC 93 holdes i Dublin så starter de mye tidligere enn vanligvis.
10pm ET / 7pm PT - or watch it live at 3pm ET / 12pm PT / 8pm GMT
Etter mine beregninger skal det da starte norsk tid kl 21.00
10pm ET / 7pm PT - or watch it live at 3pm ET / 12pm PT / 8pm GMT
Etter mine beregninger skal det da starte norsk tid kl 21.00