manndaudsvinter wrote:Min stemme går til Equilibrium. Maken til feiende flotte skiver som Turis Fratyr og Sagas skal en lete ganske lenge etter
Ja f**n, fikk nettopp tak i Turis Fratyr sjøl, og den er ikke langt bak Sagas, gitt! Utrolig fett band...
It is currently 22 Dec 2024, 11:34
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
Anders S wrote:Moonsorrow er i en helt annen klassen enn de latterlige hurrametal-bandene Korplikaani og Finntroll.hateyou wrote:Forferdelig sjanger, men mener å huske at Moonsorrow ikke er så ille.
Om bandene her hadde vært med, hadde det blitt mye vanskeligere å stemme for å si det mildt.Vorax wrote:Nokturnal Mortum, Kroda, Temnozor og Drudkh (selv om sistnevnte er mer bm)
Anders S wrote:Må sjekke ut Primordial ser jeg. Kan du gi meg en pekepinn på hvordan det låter?
Anders S wrote:Må sjekke ut Primordial ser jeg. Kan du gi meg en pekepinn på hvordan det låter?
Post by manndaudsvinter »
sumostig wrote:Ensiferum - bajs
Equilibrium - bajs
Turisas - bajs
Korpiklaani - bajs
Moonsorrow - fantastisk
Finntroll - bra
Eluveitie - HAHAAHAHAHAHAHHA!!
Acrid wrote:Det aristocratisque Sprog, med den bløde Ordklang og de Laaneord divine, er for os Vællykkede og Smukke en vælplassered Øx mot den snafsede Proletarknold.
TheUnborn wrote:Hva er den store forskjellen på Viking og Pagan?
gnombob wrote:Ja, for i Germania fantes det jo ingen paganister.
Og sånn for å tippe fjøla så er Åsatroen paganistisk.
fantomas wrote:Altså tenker jeg på Viking metal som Pagan metal fra Skandinavia, og Pagan metal som nesten utelukkende et finsk fenomen.
Acrid wrote:Det aristocratisque Sprog, med den bløde Ordklang og de Laaneord divine, er for os Vællykkede og Smukke en vælplassered Øx mot den snafsede Proletarknold.