Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

Cannibal Corpse - Evisceration Plague m/poll

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.

Evisceration Plague, vad tycks?

Beste på lenge! Opptur.
16
47%
Helt grei, lzm... Middels.
12
35%
Kjedelig! Nedtur.
3
9%
Strider mot min religiøse overbevisning.
3
9%
 
Total votes: 34
User avatar

Sabizz
Be
Be
Posts: 4
Joined: 12 Sep 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Sabizz »

Welhaven wrote:Vetta, f**n jeg. Noe slikt:

1. The Bleeding
2. Vile
3. Gallery of Suicide
4. Gore Obsessed
5. Evisceration Plague
6. Bloodthirst
7. Eaten Back to Life
8. Tomb of the Mutilated
9.Butchered at Birth
10. The Wretched Spawn
11. Kill

Liker nok de nyere bedre enn de gamle pga Fisher. Bloodthirst er den eneste klare her. Desidert best! Kommer ikke over at de spilte ingen fra den sist.

Sånn cirka:
1. Bloodthirst
2. The Wretched Spawn
3. Gore Obsessed
4. Evisceration Plague
5. Gallery of Suicide
6. The Bleeding
7. Vile
8. Kill
9. Butchered at Birth
10. Tomb of the Mutilated
11. Eaten Back to Life

User avatar

Sabizz
Be
Be
Posts: 4
Joined: 12 Sep 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Sabizz »

Blunt Force Castration, muligens verdens beste tittel


Steve Peck
Belieber
Belieber
Posts: 80
Joined: 02 Nov 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Steve Peck »

Litt kult å se at det ikke er ei eller et par skiver som alle er enige om som kremen i diskografien. Virker som CC-fans har veldig delte meninger. Men det igjen tyder jo på et band som har levert høy kvalitet hele veien.
Tenebres wrote:Smoothie er altså litt som sex.

User avatar

tyand
Poser
Poser
Posts: 281
Joined: 20 Apr 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by tyand »

Æsj, glemte jo The Bleeding oppi det hele.

Enig. Et band som har klart å holde momentum hele veien, tross line up changes osv. Fisher er antageligvis en av få vokalister som gjør en milevis bedre jobb en forgjengeren. Big ups!
That secret Path leads the Ahran to mental woe unspeakable; woe for the dead, and helpless pity for the men of Karmic sorrow; the fruit of Karma Sages dare not still.

User avatar

Böh!
Rocker
Rocker
Posts: 730
Joined: 10 Sep 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Böh! »

Det er sjølvsagt berre tull. Chris Barnes' vokal på dei fyrste skivene er 165 nautiske mil føre det Corpsegrinder har klart.

User avatar

Affen
Rocker
Rocker
Posts: 1328
Joined: 22 Nov 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 48

Post by Affen »

tyand wrote:Fisher er antageligvis en av få vokalister som gjør en milevis bedre jobb en forgjengeren. Big ups!

Veldig enig ang Fischer. Sliter tidvis med vokalen til Barnes, spesielt på Tomb of the Mutilated. Det høres jo mest ut som parodi på death metal. Fischer får faktisk fram teksten oppi all growlinga, og han er langt mindre monoton. Barnes blei bedre på The Bleeding, og gjør en bra jobb på første Six Feet Under-skiva, men stiller likevel langt bak Corpsegrinder.
Image

User avatar

Sabizz
Be
Be
Posts: 4
Joined: 12 Sep 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Sabizz »

Barnes er en tulling og en ubruklig vokalist. Dattera mi growler bedre

User avatar

Affen
Rocker
Rocker
Posts: 1328
Joined: 22 Nov 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 48

Post by Affen »

Sabizz wrote:Barnes er en tulling og en ubruklig vokalist. Dattera mi growler bedre

Har du opptak av det? :D
Image

User avatar

Lich_King
Belieber
Belieber
Posts: 10
Joined: 16 Apr 2008, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Lich_King »

Sabizz wrote:Barnes er en tulling og en ubruklig vokalist. Dattera mi growler bedre

Veldig sakelig kommentar. Velkommen tilbake når du har kommet opp med noe bedre. Eller som Affen sier, noen bevis på påstanden din!
Image

User avatar

General ell?
Belieber
Belieber
Posts: 13
Joined: 15 Jun 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by General ell? »

Stemte kjedelig. Men noen nedtur var det jo ikke. Kan vel nevne at jeg ikke har hørt skiva.

Butchered og Tomb sloss om førsteplassen, og Eaten kommer på en tredjeplass. Er noen fete låter på Bloodthirst også. Gallery er dritkje, og alt dette skrytet av The Bleeding skjønner jeg ikke fnugget av. Kill, Wretched og Gore har jeg hørt et par ganger, og de er kjipe. Vile er også kjedelig.

Yo.
Mr. MARSHALL

User avatar

Topic author
Welhaven
Poser
Poser
Posts: 457
Joined: 08 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Welhaven »

Dvd'en som følger med er noe så sjelden som veldig bra... Varer en time og inneholder mye interessant/morsomt. Iallefall for oss som har studio-erfaring.
<b>Exeloume på Facebook-></b> http://listn.to/exeloume (news, bio, musikk, reviews osv)
Wimp: http://wimp.no/album/6182208
Bandcamp: http://exeloume.bandcamp.com/
Myspace: www.myspace.com/exeloumethrash

User avatar

TheUnborn
Rocker
Rocker
Posts: 1182
Joined: 10 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by TheUnborn »

General ell? wrote:Stemte kjedelig. Men noen nedtur var det jo ikke. Kan vel nevne at jeg ikke har hørt skiva.

Butchered og Tomb sloss om førsteplassen, og Eaten kommer på en tredjeplass. Er noen fete låter på Bloodthirst også. Gallery er dritkje, og alt dette skrytet av The Bleeding skjønner jeg ikke fnugget av. Kill, Wretched og Gore har jeg hørt et par ganger, og de er kjipe. Vile er også kjedelig.

Yo.

The Bleeding er da j****g bra? Du bør høre på "Staring Through the Eyes of the Dead"
i helga, you'll get the kick!
http://www.UnbornProductions.com
http://www.facebook.com/UnbornProductions
HAUNT, NOCTURNAL GRAVES, ABIGOR, GHOST, FUNERAL MIST, SARGEIST, VOID EATER, ELLORSITH, SIGN OF THE JACKAL m.m.

User avatar

manimal
Poser
Poser
Posts: 307
Joined: 14 Sep 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 47

Post by manimal »

nye er koselig, beste siden bloodthirst.

1. The bleeding
2. Tomb of the mutilated
3. Eaten back to life
4. Bloodthirst
5. Butchered at birth
6. Eviceration Plague
7. Vile
8. Gallery of suicide
9. Gore obsessed
10. Wretched spawn
11. Kill

Skal innrømme at jeg har hørt lite på de tre siste der, men de fristet rett og slett ikke til mange gjennomhøringer.
Jeg liker forøvrig både Chris Barnes og Corpsegrinder. De er bra på hver sin måte, selv om den godeste George er teknisk overlegen, tilfører Barnes vokal en herlig morbid feeling på de skivene han er vokalist.

User avatar

Avsky
Belieber
Belieber
Posts: 15
Joined: 06 Sep 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Avsky »

Folk som ikke liker Pit of zombies fra Gore Obsessed er gay, bare sånn FYI.

User avatar

Topic author
Welhaven
Poser
Poser
Posts: 457
Joined: 08 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Welhaven »

Rangerer selv GO som 4. beste.... :) Synes det er mange god-låter på den, blant annet nevte Pit of Zombies.

(Artig at 7,8 og 9.-plassen til Manimal er mine 2,3 og 4., men samme førsteplass).
<b>Exeloume på Facebook-></b> http://listn.to/exeloume (news, bio, musikk, reviews osv)
Wimp: http://wimp.no/album/6182208
Bandcamp: http://exeloume.bandcamp.com/
Myspace: www.myspace.com/exeloumethrash

User avatar

manimal
Poser
Poser
Posts: 307
Joined: 14 Sep 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 47

Post by manimal »

Welhaven wrote:Rangerer selv GO som 4. beste.... :) Synes det er mange god-låter på den, blant annet nevte Pit of Zombies.

(Artig at 7,8 og 9.-plassen til Manimal er mine 2,3 og 4., men samme førsteplass).

Vile og gallery of suicide er bra, selv om rangeringen kanskje tilsier at jeg ikke liker de så godt. Gore obsessed har jeg som sagt hørt lite på, kanskje jeg må gi den noen nye runder.

User avatar

herr_ost
Belieber
Belieber
Posts: 81
Joined: 03 Sep 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 47

Post by herr_ost »

TheUnborn wrote:
General ell? wrote:Stemte kjedelig. Men noen nedtur var det jo ikke. Kan vel nevne at jeg ikke har hørt skiva.

Butchered og Tomb sloss om førsteplassen, og Eaten kommer på en tredjeplass. Er noen fete låter på Bloodthirst også. Gallery er dritkje, og alt dette skrytet av The Bleeding skjønner jeg ikke fnugget av. Kill, Wretched og Gore har jeg hørt et par ganger, og de er kjipe. Vile er også kjedelig.

Yo.

The Bleeding er da j****g bra? Du bør høre på "Staring Through the Eyes of the Dead"
i helga, you'll get the kick!

The Bleeding er en gjennomført j****g god skive, og etter mitt syn den siste kremplata gjengen ga ut. Nå er de så &#*%* maskinelle. Om den kreative rølpen forsvant med Barnes vet jeg ikke, men etter Corpsegrinders inntreden har gruppa blitt teknisk suverene, produksjonsmessig krystallklart og akk så gørr. Men det er nå kun min mening. Mulig jeg har begynt å bli gammel. Tid for dadler. Hvor la jeg disse nøklene? En kamferdrops hadde gjort seg nu

User avatar

Eon
Belieber
Belieber
Posts: 101
Joined: 19 Sep 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 36

Post by Eon »

Ikke langt unna å være verdens kjedeligste band.

User avatar

VonMünchhausen
Rocker
Rocker
Posts: 932
Joined: 21 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by VonMünchhausen »

General ell? wrote: Gallery er dritkje, og alt dette skrytet av The Bleeding skjønner jeg ikke fnugget av.

hør, hør!

User avatar

Affen
Rocker
Rocker
Posts: 1328
Joined: 22 Nov 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 48

Post by Affen »

Har et aldri så lite Cannibal-kick igjen etter å ha sett Centuries of Torment dvd'en idag. Sliter med å skjønne folk som liker ekstrem metal men som ikke liker Corpse. Verdens beste death metal band, for f**n!

np Cannibal Corpse - She Was Asking For It
Image

Locked Previous topicNext topic