Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

Den generelle gamertråden

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.
User avatar

Bija
Poser
Poser
Posts: 254
Joined: 23 Mar 2008, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Post by Bija »

Bra n00b å bruke summons da. Wakkas Auroch Reels Overdrive x3 er eneste way to go. :wink: :wink: :wink:

User avatar

Ignifer
B
B
Posts: 3
Joined: 24 Jul 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Ignifer »

Bija wrote:Bra n00b å bruke summons da. Wakkas Auroch Reels Overdrive x3 er eneste way to go. :wink: :wink: :wink:

f**k Wakka, gadd aldri bruke det j***a syrehuet. Auron is the man.

User avatar

Anders S
Belieber
Belieber
Posts: 72
Joined: 07 Nov 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 33

Post by Anders S »

Ignifer wrote:
Bija wrote:Bra n00b å bruke summons da. Wakkas Auroch Reels Overdrive x3 er eneste way to go. :wink: :wink: :wink:

f**k Wakka, gadd aldri bruke det j***a syrehuet. Auron is the man.

"Is there anything wrong in enjoying blitzball?"
Image

Wakka er tøff, men Auron er tøffere.
慨世憂国

User avatar

Bija
Poser
Poser
Posts: 254
Joined: 23 Mar 2008, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Post by Bija »

Ignifer wrote:
Bija wrote:Bra n00b å bruke summons da. Wakkas Auroch Reels Overdrive x3 er eneste way to go. :wink: :wink: :wink:

f**k Wakka, gadd aldri bruke det j***a syrehuet. Auron is the man.

Du dengte ikke Dark Aeons uten Jojimbo, I take it?

User avatar

thorel
Belieber
Belieber
Posts: 85
Joined: 27 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by thorel »

Wakka < Marcus Penix < Bender

User avatar

Ignifer
B
B
Posts: 3
Joined: 24 Jul 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Ignifer »

Bija wrote:
Ignifer wrote:
Bija wrote:Bra n00b å bruke summons da. Wakkas Auroch Reels Overdrive x3 er eneste way to go. :wink: :wink: :wink:

f**k Wakka, gadd aldri bruke det j***a syrehuet. Auron is the man.

Du dengte ikke Dark Aeons uten Jojimbo, I take it?

Jeg dengte ikke dark aeons i det hele tatt. FFX var så j***a kjedelig at jeg ville bare bli ferdig med hele spillet.

User avatar

Anders S
Belieber
Belieber
Posts: 72
Joined: 07 Nov 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 33

Post by Anders S »

Bija wrote:
Ignifer wrote:
Bija wrote:Bra n00b å bruke summons da. Wakkas Auroch Reels Overdrive x3 er eneste way to go. :wink: :wink: :wink:

f**k Wakka, gadd aldri bruke det j***a syrehuet. Auron is the man.

Du dengte ikke Dark Aeons uten Jojimbo, I take it?
Heh, Yojimbo er feg ja. Det står mest respekt av å ta hver boss uten "Zanmato", ingen tvil om det.

For noen dager siden begynte jeg på nytt kun for å få tak i alle missable items osv..., som f.eks Buckler med Magic Counter første gang man besøker Calm Lands. Heldigvis er det lettere å få perfect game på ffX enn på ffIX. På ffIX må man ha klart spillet innen 12 timer for å få det beste sverdet til Steiner, bl.a.
慨世憂国

User avatar

evilbanana
Belieber
Belieber
Posts: 142
Joined: 13 Apr 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by evilbanana »

Synes FFX har sin sjarm jeg da. Eneste av spillene jeg har gidda å spille meg opp til perfect game og, selv om dark aeons-delen var småtraurig (og h*****e så lang tid omega weapon og det tar). Måten man kan svitsje mellom team-medlemmene på er veldig okei.
hehe, blunk blunk, hehe

Image

User avatar

AinotataK
Infant
Infant
Posts: 2
Joined: 04 Sep 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by AinotataK »

verra1349 wrote:
AinotataK wrote: Men finnes det noen her som spiller skytespill til Xbox 360 da?

Bytta ut 360'n mot PS3, men var så og si dreven i Halo :P
Men thumbs up for gamertags til PS3.

360 er jo mye bedre når det gjelder å kommunisere og invite andre spillere da. PS3 er håpløs slik, huff. Men Har COD4 på både 360 og PS3, hehe.
Kaller meg det samme på begge konsollene også, heftig.
Føillbuing, en av de 3 på screamboardet.
Smått er godt!

User avatar

AinotataK
Infant
Infant
Posts: 2
Joined: 04 Sep 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by AinotataK »

Runur wrote:
AinotataK wrote:Dette var en veldig lang tråd, sorry at jeg ikke orker å lese igjennom hele på en gang..
Men finnes det noen her som spiller skytespill til Xbox 360 da? Type Gears of war2? Eller kanskje Bad company eller Call of duty4?
Hva vet jeg? Finnes jo en masse gode spill der ute, Fallout3 f.eks.

Kunne vært morro å spilt sammen med noen en gang.

Jeg spiller CoD4 en gang i blant, og garantert Gears of war 2 om en stund, bare jeg får somlet meg til å kjøpe det. Har vært litt slapp med onlinespilling på 360'en..

Du må teste Horde på GOW2, det er skytefest så det holder. Opp til 5 spillere som sammarbeider om å stoppe en ufattelig mengde med Locustsvin, helmaks.
Føillbuing, en av de 3 på screamboardet.
Smått er godt!

User avatar

Imp y Celyn
Belieber
Belieber
Posts: 21
Joined: 21 Apr 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 43

Post by Imp y Celyn »

AinotataK wrote:
Runur wrote:
AinotataK wrote:Dette var en veldig lang tråd, sorry at jeg ikke orker å lese igjennom hele på en gang..
Men finnes det noen her som spiller skytespill til Xbox 360 da? Type Gears of war2? Eller kanskje Bad company eller Call of duty4?
Hva vet jeg? Finnes jo en masse gode spill der ute, Fallout3 f.eks.

Kunne vært morro å spilt sammen med noen en gang.

Jeg spiller CoD4 en gang i blant, og garantert Gears of war 2 om en stund, bare jeg får somlet meg til å kjøpe det. Har vært litt slapp med onlinespilling på 360'en..

Du må teste Horde på GOW2, det er skytefest så det holder. Opp til 5 spillere som sammarbeider om å stoppe en ufattelig mengde med Locustsvin, helmaks.

Horde på GOW2 er gull! Ein GOW2 orgie hjå brodern for eit par veker sidan er grunnen til at eg plutselig har lyst på ein 360 :)

User avatar

Bija
Poser
Poser
Posts: 254
Joined: 23 Mar 2008, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Post by Bija »

evilbanana wrote:Synes FFX har sin sjarm jeg da. Eneste av spillene jeg har gidda å spille meg opp til perfect game og, selv om dark aeons-delen var småtraurig (og h*****e så lang tid omega weapon og det tar). Måten man kan svitsje mellom team-medlemmene på er veldig okei.

Jeg synes FFX var helt konge. Stemning, art direction(sett bort ifra karakterdesign), og soundtrack var helt topp. At alle karakterene er total fruitcakes i nyere FF-spill har jeg vendt meg til. Nå er det bare å manne seg opp til det cyberhelvete som er FFXIII.

User avatar

Ignifer
B
B
Posts: 3
Joined: 24 Jul 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Ignifer »

Bija wrote:
evilbanana wrote:Synes FFX har sin sjarm jeg da. Eneste av spillene jeg har gidda å spille meg opp til perfect game og, selv om dark aeons-delen var småtraurig (og h*****e så lang tid omega weapon og det tar). Måten man kan svitsje mellom team-medlemmene på er veldig okei.

Jeg synes FFX var helt konge. Stemning, art direction(sett bort ifra karakterdesign), og soundtrack var helt topp. At alle karakterene er total fruitcakes i nyere FF-spill har jeg vendt meg til. Nå er det bare å manne seg opp til det cyberhelvete som er FFXIII.

Synes ihvertfall FFX var bedre enn FFXII, som er et rent h*****e å komme i mål med. Det spillet er så damn hard at jeg blir voldtatt hver gang jeg skrur det på.

User avatar

Bija
Poser
Poser
Posts: 254
Joined: 23 Mar 2008, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Post by Bija »

Rly? Jeg synes at det er det letteste av de nyere FF-spillene, sett at man levler litt. Eneste som er vanvittig lloyd med XII er at man ikke får til et perfect game om man leser FAQ's opp og i mente.

User avatar

Ignifer
B
B
Posts: 3
Joined: 24 Jul 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Ignifer »

Bija wrote:Rly? Jeg synes at det er det letteste av de nyere FF-spillene, sett at man levler litt. Eneste som er vanvittig lloyd med XII er at man ikke får til et perfect game om man leser FAQ's opp og i mente.

Jeg er vel på level 63 med de fleste folka, og har kun siste oppdraget igjen så jeg flyr rundt og tar litt mark hunting og prøver å finne litt rare loot. De vanlige fiendene er helt alright, men det er de aller siste mark hunts som er slit. Gilgamesh part 2 f.eks med sin lvl 3 disable gjør meg til rullestolbruker i løpet av minutter.
Driver og vurderer å bare gjøre siste greia så jeg blir ferdig med spillet. For selve main storyen er helt alright, det er alt det andre rundt som er slitsomt. Er oppe i 85 timer gameplay nå, så jeg er litt lei.

Så må jeg fullføre Dragon Quest VIII også, har satt meg fast på samme måte der. Har bare siste delen igjen, men jeg flyr rundt og skal finne alt og alle.

User avatar

Bija
Poser
Poser
Posts: 254
Joined: 23 Mar 2008, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Post by Bija »

Husk å stæle fra gilgamesh på stage 3 og 4 for Genji Armor. Ellers hold Bubble på alle karakterene, en med haste + berserk + kraftigste våpenet du har, og en designert healer utenfor Disable range. Veit ikke om 63 er for lav level, men det kan kanskje lønne seg å levle litt om du opplever for mye trøbbel.

Selv spiller jeg igjennom for andre gang, og da et perfect game. Enkelte ting er bare sinnsykt tidkrevende, men jeg skal spare på Memory Cardet og skryte til mine barnebarn.



:cry:

User avatar

Ignifer
B
B
Posts: 3
Joined: 24 Jul 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Ignifer »

Bija wrote:Husk å stæle fra gilgamesh på stage 3 og 4 for Genji Armor. Ellers hold Bubble på alle karakterene, en med haste + berserk + kraftigste våpenet du har, og en designert healer utenfor Disable range. Veit ikke om 63 er for lav level, men det kan kanskje lønne seg å levle litt om du opplever for mye trøbbel.

Selv spiller jeg igjennom for andre gang, og da et perfect game. Enkelte ting er bare sinnsykt tidkrevende, men jeg skal spare på Memory Cardet og skryte til mine barnebarn.



:cry:

Sånn jeg har forstått det så funker en lvl 3 spell på den måten at du blir påvirka hvis du er på en level som kan deles på 3. Og ettersom mine 3 hovedpersoner er på level 63 (63 delt på 3 = 21) så funker disable hver gang han kaster det. Så jeg tenkte å banke litt folk til jeg er på level 64, for da får han ikke truffet meg med disable.
Jeg har ikke noen problemer frem til han kaster disable. To tanks som går løs på bikkja hans og en som står bak og healer. Men så fort disable kicker inn blir jeg nødt til å bytte inn en av de andre folka (den beste har vel level 17 :? ) for å kunne bruke esunaga, og det er på dette tidspunktet løpet er kjørt.
For all del, man kommer seg igjennom etterhvert, men sånne ting som dette kan fort ta en time eller to og det er ikke akkurat et lite spill.
Pluss at jeg har vel spilt nesten hele spillet uten strategy guide, så selvfølgelig har jeg ikke zodiac spear.

Om jeg noen gang hadde hatt denne samtalen med noen offentlig tror jeg at jeg hadde vært flau. Geek for life.


Sigurd
Belieber
Belieber
Posts: 24
Joined: 25 Sep 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Sigurd »

Hola geeks!

Torsdag 12.03 er det releaseparty for Resident Evil 5 på Betong, i samarbeid med PAN Vision og Capcom:

http://www.studentersamfundet.no/vis.php?ID=3293

Gratis inngang.

User avatar

Avsky
Belieber
Belieber
Posts: 15
Joined: 06 Sep 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Avsky »

Eyh! f**n da, skulle vært der :o

User avatar

Bergman
Belieber
Belieber
Posts: 69
Joined: 28 Dec 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Bergman »

Avsky wrote:Eyh! f**n da, skulle vært der :o
Det innebærer at du måtte gått ut av døra, å slutte å spille sf4. :o
Affen wrote: Tomas og Udun kan ronke seg i søvn til Bergman så mye de vil :!:
http://www.home.no/tjukkeole/

Locked Previous topicNext topic