Varg Vikernes - Hva er han for deg?
-
Topic author - Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Holdt på å si interessant musiker. Men med tanke på tempoet mellom pre-fengsel Burzum-plater, der jeg bare likte 1, så var det vel bare noen få mnd i historien at han drev med musikk som interesserer meg. Så da blir det vel egentlig mest kirkebrenner.
Skrappar wrote:Saklig at Ola Nordmann, som sliter med å lage Grandiosa, montere Ikea-hyller og skifte vinterdekk, kommer til å begynne å mekke fyrverkeri sjøl.
-
- Poser
- Mood:
Eon wrote:Sikkert Final Fantasy VII.
Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!
-
- Belieber
- Mood:
Hva han er for meg spiller ingen rolle. Det som derimot betyr noe er at Burzum, Aske, Det Som Engang Var, Hvis Lyset Tar Oss og til dels Filosofem er noe av det beste jeg har hørt noensinne.
慨世憂国
-
- Belieber
- Mood:
-
- Belieber
- Mood:
Tomas wrote:Og så ut på prøve:
http://www.dagbladet.no/2009/03/10/nyhe ... l/5216306/
—Jeg er klar for samfunnet — det har jeg vært i mange år. Jeg har lært av mine feil og blitt eldre. Nå har jeg bare lyst til å være sammen med familien min. Mitt sinn har aldri vært i fengsel.
Bra, de' var på tie. Sånn - i studio me dæ.
Fyy faan kor jæævlig det e!!!
-
- Poser
- Mood:
Tenebres wrote:Christian Viquernet
Og han kommer til å kalle det nye bandet sitt for det franske ordet for "mørke".
«Det er trist, men sant, en jazzbande bestaaende av fire negre og ett menneske maatte altsaa til for aa skape den intense kaféstemning, som vi liker aa kalle 'europeisk'.»
– Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
– Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
Tenebres wrote:Er du ute etter bråk? ÆH??Porcus wrote:Tenebres wrote:Christian Viquernet
Og han kommer til å kalle det nye bandet sitt for det franske ordet for "mørke".
Totalt jèvlan
«Det er trist, men sant, en jazzbande bestaaende av fire negre og ett menneske maatte altsaa til for aa skape den intense kaféstemning, som vi liker aa kalle 'europeisk'.»
– Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
– Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard