Varg Vikernes - Hva er han for deg?
-
- Embryo
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Hørt at han har kjøpt et småbruk i Tromsø. Dvs at han fortsatt kommer til å drive med møkk....
www.profaniametal.net
www.myspace.com/profaniametal
www.myspace.com/profania
"At least you’re not a siamese twin where you’re brother is gay and he has a date tonight and you only have one ass…"
www.myspace.com/profaniametal
www.myspace.com/profania
"At least you’re not a siamese twin where you’re brother is gay and he has a date tonight and you only have one ass…"
Joakim wrote:http://www.varden.no/article/20090310/NYHET/799226831
Det var jo ett.... trivelig sted.
Hvis han skal fortsette med musikk, så er det kanskje ikke helt unaturlig å forsøke å bli en del av line-up i BÖH sammen med Baron Blod, Geir Kolden etc...
Joakim wrote:http://www.varden.no/article/20090310/NYHET/799226831
Det var jo ett.... trivelig sted.
Vil tru det. Ligg trygt plassert oppe i Lifjell-bakkane. Tenkte eg skulle invitere han med på storaurefiske i Svarttjørn. Blir du med, Skrappar?
Kan du ikke spørre om Lobo kan spille i Bø til sommeren a? j****g trivelig sist.
Leif wrote:
Joey Joe-Joe Junior... Shabadoo.
Joey Dee-Dee Johnny?
The KKK Took My Burzum Away.
Skrappar wrote:Ja, f**n, det hadde vært usannsynlig koselig! Også får vi med Greven når vi skal covre War. Kalle den G-war-v! Det må vi prøve å ordne.
Starring Scrappicus Maximus, gjesteartist Oderus Grevelingus?
«Det er trist, men sant, en jazzbande bestaaende av fire negre og ett menneske maatte altsaa til for aa skape den intense kaféstemning, som vi liker aa kalle 'europeisk'.»
– Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
– Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
Skrappar wrote:Ja, f**n, det hadde vært usannsynlig koselig! Også får vi med Greven når vi skal covre War. Kalle den G-war-v! Det må vi prøve å ordne.
Me kjører innom på veg opp til Jønnbu.
G-war-v fyrst. Turklede i militærsjappa.
Så eit påbode rituale etter at du har fanga din fyrste fisk. Alle hand i hand rundt bålet. I glørne ligg det ein fisk innpakka i sølvfolie.
Rundtgåing Av Den Transcendentale Egenhetens Aure.
Sent from my Acer Aspire using Bulgorttalk
-
- Belieber
- Mood:
-
- Infant
- Mood:
regner med han er blitt rævkjørt innafor murene, så for meg er'n blitt homo erectus som er ute av prøveskapet. Usikre kilder har fortalt meg at det var Brokeback Mountain filmen han kjøpte på platekomp'en
Gjelda hans er såpass stor at han sannsynligvis må slå seg sammen med Gaahl og selge visse tjenester til Staff i uante mengder
Gjelda hans er såpass stor at han sannsynligvis må slå seg sammen med Gaahl og selge visse tjenester til Staff i uante mengder
-
Topic author - Belieber
- Mood:
Aztro-Naut wrote:regner med han er blitt rævkjørt innafor murene, så for meg er'n blitt homo erectus som er ute av prøveskapet. Usikre kilder har fortalt meg at det var Brokeback Mountain filmen han kjøpte på platekomp'en
Det morsomme her er at han faktisk har blitt voksen, du dessverre har ikke.
-
- Infant
- Mood:
-
- Rocker
- Mood:
Må man si alt 4 ganger... VARG ER GUD (også for deg, selv om du innerst inne føler lite for denne mannen!)!
"I lyden av ett hundre manns fortvilelse(over nok et år og leve) skriver vi her på screamforumet, i kulde og hat -og sinne!!!".