Jeg er med å spleise om Affen lover å gå i de der på Inferno eller HITS.Hachon wrote:Nesten så man skulle spandert på deg...
Sko
"i de der" som i "i de der og ingenting annet"?
«Det er trist, men sant, en jazzbande bestaaende av fire negre og ett menneske maatte altsaa til for aa skape den intense kaféstemning, som vi liker aa kalle 'europeisk'.»
– Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
– Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
Medmenneskeligheten din er på et absolutt nullpunkt i dag, skjønner jeg? Og det er ikke Affen jeg er bekymret for...Porcus wrote:"i de der" som i "i de der og ingenting annet"?
perl -e 'print $i=pack(c5,(41*2),sqrt(7056),(unpack(c,H)-2),oct(115),10);'
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
-
- Belieber
- Mood:
Hallo, det er Inferno. Vi er vant tilTomas wrote:Medmenneskeligheten din er på et absolutt nullpunkt i dag, skjønner jeg? Og det er ikke Affen jeg er bekymret for...Porcus wrote:"i de der" som i "i de der og ingenting annet"?
«Det er trist, men sant, en jazzbande bestaaende av fire negre og ett menneske maatte altsaa til for aa skape den intense kaféstemning, som vi liker aa kalle 'europeisk'.»
– Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
– Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
-
- Beliebe
- Mood:
babyPESS wrote:Man kan poste mye, men det er ingenting som slår disse Christian Louboutinpumpsene:
[img]http://www.fashionchicks.co.uk/wp-conte ... -pumps.jpg[/img
Ai, de var kule!
-
- Beliebe
- Mood:
i helga så jeg noen jenter vagge seg fremover på ca. 20 cm høye hæler. så ut som drita pingviner. horribelt.