romer-metal?
-
- Rocker
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
-
- Belieber
- Mood:
Reverend Bizarre - Ceasar is forever! ROMER METAL!! Hah, in yo face.
"If people say I have lost my mind, maybe it's not gone, just a little hard to find"
-
- Be
- Mood:
-
- Poser
- Mood:
Fy f**n så dårlig det der er! Rhapsody på en ekstremt dårlig dag med en syk Michael Kiske på vokal
-
- Be
- Mood:
-
- Poser
- Mood:
Dundrix wrote:Den Kaledon-videoen kan ikke dras frem for mange ganger. Legendarisk.
Ja virker som en skikkerlig klassiker det der
-
- Spermatozoon
- Mood:
Rimelig vakker video, men svarte... Om man ikke kan engelsk går det like greit å synge på et annet språk. Vil heller høre noe jeg ikke forstår en døyt av enn å sitte og irritere meg over hvor j****g dårlige folk er i engelsk.
Hvilket skulle bevises.
Romermetal...? Tja.. Da kommer man jo ikke utenom White Skull, og deres Public Glory, Secret Agony. Italienerne prøvde først med et koseptalbum om vikinger (Tales From The North), men skulle tro de hadde bedre forutsetninger til å lage romermetal.
Flamme wrote:Romermetal...? Tja.. Da kommer man jo ikke utenom White Skull, og deres Public Glory, Secret Agony. Italienerne prøvde først med et koseptalbum om vikinger (Tales From The North), men skulle tro de hadde bedre forutsetninger til å lage romermetal.
Tja, på Tales From The North hadde de ihvertfall gode låter, brukbar produksjon, og en kurant vokalist. Hva f**n skjedde!? De siste skivene er jo for j****g bedritne! Sitter her med en promo på den nye Forever Fight, og det er Skylark-nivå, bare uten humoren
-
- Poser
- Mood:
Affen wrote:Flamme wrote:Romermetal...? Tja.. Da kommer man jo ikke utenom White Skull, og deres Public Glory, Secret Agony. Italienerne prøvde først med et koseptalbum om vikinger (Tales From The North), men skulle tro de hadde bedre forutsetninger til å lage romermetal.
Tja, på Tales From The North hadde de ihvertfall gode låter, brukbar produksjon, og en kurant vokalist. Hva f**n skjedde!? De siste skivene er jo for j****g bedritne! Sitter her med en promo på den nye Forever Fight, og det er Skylark-nivå, bare uten humoren
Veit også at Grave digger vokalisten gjesta på tittelsporet på TFTN skiva, det er eneste låta jeg har hørt fra det albumet og den er ihvertfall jævli bra.
Det er vel en del mindre kjente italienske band som kjører på dette temaet, uten at jeg kan nevne noen rett fra hukommelsen. Ikke-italienske band tør ikke helt å prøve seg. Fort gjort å våkne med bikkjens hode i sengen.
stramvaier wrote:Affen wrote:Flamme wrote:Romermetal...? Tja.. Da kommer man jo ikke utenom White Skull, og deres Public Glory, Secret Agony. Italienerne prøvde først med et koseptalbum om vikinger (Tales From The North), men skulle tro de hadde bedre forutsetninger til å lage romermetal.
Veit også at Grave digger vokalisten gjesta på tittelsporet på TFTN skiva, det er eneste låta jeg har hørt fra det albumet og den er ihvertfall jævli bra.
Chris Boltendahl synger duett med Federica DeBoni både på tittelsporet og på Here We Are. Derfor jeg kjøpte skiva i utgangspunktet
-
- Poser
- Mood:
Flamme wrote:Kjøpte også Tales From The North pga av Chris Boltendahl. Skiva er bandets beste, og fanken meg, den kvinnelige vokalisten kunne vært søstra til Boltendahl:!: Skråler nesten verre faktisk.
Haha jeg synes hun har en tøff stemme, Litt sånn metalens svar på Bonnie Tyler