TheUnborn wrote:Jeg er en surkuk som foretrekker Venom.
Jeg også, bortsett fra at jeg synes Venom også er småkjett. Stratovarius, det lille jeg har hørt, er mildt sagt søvndyssende.
It is currently 19 Dec 2024, 08:09
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
knuthulhu wrote:Marken wrote:Affen wrote:stramvaier wrote:Marken wrote:Får ihvertfall ikke blitt stort kjedeligere enn de siste fjorten skivene, men trua har jeg ikke.
Pøhh!....Dummeste jeg har hørt
Markens uttalelser om...alt egentlig, men særlig musikk, kan du ta med ei STOR klype salt
Som motsvar henviser jeg til minst 24000 av dine poster. Gjesp, mere var det ikke å si om den saken.
Men seriøst, ei skive med Kotipelto på vokal får aldri blitt spesielt bra.
Du tar ofte feil Marken, men her er du inne på noe vesentlig. Stratovarius
Post by Mr. Wildside »
Lance wrote:Bare det mest toneangivende og innflytelsesrike bandet innen europeisk melodiøs metal i nyere tid...
Mr. Wildside wrote:Lance wrote:Bare det mest toneangivende og innflytelsesrike bandet innen europeisk melodiøs metal i nyere tid...
Og hvilke andre band vil du sette i samme kategori med Strato på disse områdene da, med tanke på toneangivende og innflytelsesrike?
Post by stramvaier »
Affen wrote:TheUnborn wrote:Jeg er en surkuk som foretrekker Venom.
Regna med det ja. Men hvor mye har du egentlig hørt på Stratovarius?
sumostig wrote:herregud.
Mr. Wildside wrote:Lance wrote:Bare det mest toneangivende og innflytelsesrike bandet innen europeisk melodiøs metal i nyere tid...
Og hvilke andre band vil du sette i samme kategori med Strato på disse områdene da, med tanke på toneangivende og innflytelsesrike?
Lance wrote:Mr. Wildside wrote:Lance wrote:Bare det mest toneangivende og innflytelsesrike bandet innen europeisk melodiøs metal i nyere tid...
Det er faktisk j***a mange. For å nevne noen:
Sonata Arctica
Axenstar
Celesty
Dreamtale
Nightscape
Excalion
Twilight Guardians
Highland Glory
Phoenix Rizing
Burning Point
Thunderstone
sumostig wrote:Lance wrote:Mr. Wildside wrote:Lance wrote:Bare det mest toneangivende og innflytelsesrike bandet innen europeisk melodiøs metal i nyere tid...
Det er faktisk j***a mange. For å nevne noen:
Sonata Arctica
Axenstar
Celesty
Dreamtale
Nightscape
Excalion
Twilight Guardians
Highland Glory
Phoenix Rizing
Burning Point
Thunderstone
jeg har hørt 5 av de bandene der, og jammen greier ikke alle og suger enda mer enn stratovarius. det er f**n meg imponerende!
Lance wrote:sumostig wrote:jeg har hørt 5 av de bandene der, og jammen greier ikke alle og suger enda mer enn stratovarius. det er f**n meg imponerende!
Greit nok det om du ikke liker sjangeren. Jeg kunne sikkert sagt det samme om samtlige av dine skiver tipper jeg. Det har med smak og behag å gjøre.