Går for pesten. altså VenomOnkel Ond wrote:Pest eller Kolera...
Wig Wam vs. Venom
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
VonMünchhausen wrote:Oi, artig poll. ikke hørt wig wam, men de er nok noen skikkelige duster som stjeler bandnavnet til et glitrende syttitallsband fra Finland.
var litt inne på tanken å sympatistemme på dem likevel, siden de blir knust så totalt i denne pollen, men så ombestemte jeg meg. gøy for en gangs skyld å være del av majoriteten. woohoo.
"Ikke hørt Wig wam" du lissom. Alle har jo hørt dem, men det er nok ganske god sjanse for at du har fortrengt det.
"Even s***n wears leather"
knuthulhu wrote:VonMünchhausen wrote:Oi, artig poll. ikke hørt wig wam, men de er nok noen skikkelige duster som stjeler bandnavnet til et glitrende syttitallsband fra Finland.
var litt inne på tanken å sympatistemme på dem likevel, siden de blir knust så totalt i denne pollen, men så ombestemte jeg meg. gøy for en gangs skyld å være del av majoriteten. woohoo.
"Ikke hørt Wig wam" du lissom. Alle har jo hørt dem, men det er nok ganske god sjanse for at du har fortrengt det.
Hørt, men ikke nødvendigvis identifisert? Jeg husker en gang jeg sa jeg ikke hadde hørt det norske MGP-bidraget, som var forrige låt på høyttalerne .
(Eller kanskje ikke " " i det hele tatt.)
«Det er trist, men sant, en jazzbande bestaaende av fire negre og ett menneske maatte altsaa til for aa skape den intense kaféstemning, som vi liker aa kalle 'europeisk'.»
– Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
– Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
-
- Belieber
- Mood:
Umulig å stemme, like "bra" begge to.
Men WigWam kan i det minste å spille, i motsetning til Venom.
Men stemme? Ikke f**n.
Men WigWam kan i det minste å spille, i motsetning til Venom.
Men stemme? Ikke f**n.
-
- Belieber
- Mood:
TheUnborn wrote:master_k wrote:Ser egentlig litt ut som ei kjerring.
Egentlig ikke med tanke på det andre bandet i denne topicen.
Kjerring som i "kjerring, i motsetning til skreppe".
«Det er trist, men sant, en jazzbande bestaaende av fire negre og ett menneske maatte altsaa til for aa skape den intense kaféstemning, som vi liker aa kalle 'europeisk'.»
– Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
– Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
-
- Belieber
- Mood:
Pfft..master_k wrote:Ser egentlig litt ut som ei kjerring.
The Countess laughs and sips her wine.
Venom spiser sukkersøte Wig Wam til frokost. Ikke helt bra for tarmen, men Venom er tøff
Eon wrote:Wig Wam.
Har du hekla strikkesokker ?
-
- Rocker
- Mood:
knuthulhu wrote:VonMünchhausen wrote:Oi, artig poll. ikke hørt wig wam, men de er nok noen skikkelige duster som stjeler bandnavnet til et glitrende syttitallsband fra Finland.
Nei, kan faktisk si, men hånda på hjertet, ti kniver i halsen og nyregrus i pungen, at jeg aldri har hørt ei tone av det norske wig wam. Kan ikke fortrenge noe jeg aldri har vært utsatt for. Og jeg priser meg lykkelig over dette faktum, bare så det var sagt.
Ikke en gang, nei.
Jeg fikk denne samleplata sommeren ifjor ,sammen med de andre CD som jeg har kjøpt fra en av dere. (hvis jeg husker ikke feil, det blir nok presifer jeg fikk denne CD ifra)
Jeg fikk denne samleplata sommeren ifjor ,sammen med de andre CD som jeg har kjøpt fra en av dere. (hvis jeg husker ikke feil, det blir nok presifer jeg fikk denne CD ifra)
Icequeen wrote:Og jeg liker 2 - 3 låter fra Wig Wam, så jeg stemme på Wig Wam.
Ikke Red Blood Thorne altså?