Wig Wam vs. Venom
Sonic Youth er selvfølgelig sykt mye bedre enn Wig Wam, men det har fint lite med spilleferdigheter å gjøre.
Utover dèt, respekt til Respect!
Utover dèt, respekt til Respect!
I never looked around, never second-guessed
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
-
- Belieber
- Mood:
Runar wrote:Fortell det til de kara i Spiral Architect.Respect wrote: Wig wam bruker veldig fin lyd på gitarene,noe som gjør det dritlett å spille fort etc,men det er ikke det musikk er!!Musikker ikke 110 milliarder toner i sekundet!
editt, skriveleif.
HAHA!
-
- Belieber
- Mood:
Synes det er på tide å ta denne tråden opp one notch;
Så;
Er Venom Black Metal?
Så;
Er Venom Black Metal?
Jeg dauer! Mer er det ikke å si. Wig Wam har aldri hatt en hit, Sonic Youth er best i verden (og ikke minst metal), Venom er/er ikke black metal og Wig Wam spiller fortest av ALLE!
-
- Belieber
- Mood:
Respect wrote:Døh, så j***a teit spørsmål egentlig, haha.selvfølegelig Venom.wag wam kan ikke engang spille.skulle likt å og sett ett pønk band som f.eks Sonic Youth truffet Weg Wem på gata, haha.
Sonic Youth er ikke et pønk band, din f***e.
Stilig med folk som er tøffe bak tastaturet.Du burde kanskje skjekke fakta før du slenger ut slikt.JonathanSaxx wrote:Respect wrote:Døh, så j***a teit spørsmål egentlig, haha.selvfølegelig Venom.wag wam kan ikke engang spille.skulle likt å og sett ett pønk band som f.eks Sonic Youth truffet Weg Wem på gata, haha.
-
- Belieber
- Mood:
Respect wrote:Stilig med folk som er tøffe bak tastaturet.Du burde kanskje skjekke fakta før du slenger ut slikt.JonathanSaxx wrote:Respect wrote:Døh, så j***a teit spørsmål egentlig, haha.selvfølegelig Venom.wag wam kan ikke engang spille.skulle likt å og sett ett pønk band som f.eks Sonic Youth truffet Weg Wem på gata, haha.
Hahaha. Sjekke fakta! Les postene dine a! Dustetrolling.
"ok".jeg leser faktsik postene før jeg legger dem ut,til motsettning til andre her.JonathanSaxx wrote:Respect wrote:Stilig med folk som er tøffe bak tastaturet.Du burde kanskje skjekke fakta før du slenger ut slikt.JonathanSaxx wrote:Respect wrote:Døh, så j***a teit spørsmål egentlig, haha.selvfølegelig Venom.wag wam kan ikke engang spille.skulle likt å og sett ett pønk band som f.eks Sonic Youth truffet Weg Wem på gata, haha.
Hahaha. Sjekke fakta! Les postene dine a! Dustetrolling.
Respect wrote:Stilig med folk som er tøffe bak tastaturet.Du burde kanskje skjekke fakta før du slenger ut slikt.
Hoho, tidenes største steinras i glasshus!
Respect - enten har du rett og slett ikke peiling i det hele tatt, ellers tror du at du greier å provosere folk her med å komme med hårreisende idiotiske tullepåpstander. Hva er tilfelle?
Affen wrote: Respect - enten har du rett og slett ikke peiling i det hele tatt, ellers tror du at du greier å provosere folk her med å komme med hårreisende idiotiske tullepåpstander. Hva er tilfelle?
Tidenes største steinras i glasshus, Affen! Hih.
Thunderbear wrote:Synes det er på tide å ta denne tråden opp one notch;
Så;
Er Venom Black Metal?
Kva med Wig Wam er black metal? Bruker jo sminke og greier....
You treat your step-mother with respect, Pantera!
-
- Rocker
- Mood:
Hvis noen setter til et ettall, bytter rundt på 3 og 4-tallet, så ligger faktisk begge bandene helt likt!
Jeg regner med du snakker om deg selv her?Affen wrote:Hoho, tidenes største steinras i glasshus!
Respect - enten har du rett og slett ikke peiling i det hele tatt, ellers tror du at du greier å provosere folk her med å komme med hårreisende idiotiske tullepåpstander. Hva er tilfelle?
Har sett dine poster her å synes du kommer med en brrra beskrivelse av deg selv.Jeg snakker om fakta å ikke tulle påstander.Tror du meg ikke kan du bare søke litt på internett.