Nightwish: Møkkaband or not? - del II
Står på mitt fem år etter, på tross av at Dark Passion Play ble en nedtur både musikalsk og vokalt.
I never looked around, never second-guessed
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky
Tre-fire låter på Once har riff som kan minne om moderne thrash ja, i tillegg til en veldig kraftfull produksjon som bidrar til inntrykket. Men rein thrash er det selvfølgelig ikke.
I never looked around, never second-guessed
jeg er homofil og synes nightwish er ok. greit nok, tarja ødelegger alle skivene med unntak av debuten siden hun er en forferdelig mongoloig og irriterende vocalist. måtte hun druknes i sæd og gammel melk.
siste skiva er best, sammen med debuten.
siste skiva er best, sammen med debuten.
hateyou wrote:Bra å ta fram den tråden bare for å si at det er et møkkaband haha. Heldigvis har du rett.
Syns diskusjonen hadde rett til å leve videre...
Affen wrote:Det går faktisk an å bare holde helt kjeft.
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Heh, bra tråd! Eller kanskje ikke.... Artig å se igjen noen gamle screamernavn man ikke har sett på en stund!
Bandet består forøvrig av dyktige musikere uten evne til å skape bra musikk, etter min mening.
Bandet består forøvrig av dyktige musikere uten evne til å skape bra musikk, etter min mening.
Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Dundrix wrote:Er Nightwish thrash metal? Marken sa det for fem år siden..
Haha! Hæ ?!
Edit: Så den nå Selvsagt er Nightwish thrash-metal. Kun melodiene, vokalen, riffene, melodilinjene og keyboarden som tilsier noe annet.
Fremdeles bra band, syns spesielt at Once tidvis er ett mesterverk musikalsk sett. Siste skiva inneholder også mye stor musikk! For oss som like symfonisk metal og filmmusikk så er Nightwish ett must.