Ny municipal waste
folk som itj like municipal waste aside.
Anyway, hørte ei nylåt og det låt desverre ikke like bra som de forrige.
Satser på at resten av skiva er gull selv om jeg tviler heh.
Anyway, hørte ei nylåt og det låt desverre ikke like bra som de forrige.
Satser på at resten av skiva er gull selv om jeg tviler heh.
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
mantorgath wrote:blir nok fett! men er litt lei retro-thrash bølgen
Enig. Men Waste synes jeg står fram som det bandet som virkelig er verdt strevet. Ellers er det mye halvveis bra som sikkert har livets rett. Evile, Merciless Death, Vesen, Nekromantheon og tildels Toxic Holocaust leverer jo småtrivelige saker til tider.
-
- Belieber
- Mood:
Du kan få høre nye MW på lørdag hvis lysten tilsier det? Begynner også å bli litt lei denne bølgen. Ikke stilen som sådan,men mangelen på variasjon bandene i mellom. Tror dessverre dette også kommer til å gjelde heavy metalbølgen nå som Earache virkelig har fått opp øynene for denne stilen.
-
- Belieber
- Mood:
Hå, bare vent til du hører det nye Vesenmaterialet. 30 låter på tilsammen 35 minutter som går i samme tempo og egentlig kunne vært en låt!
Skrappar wrote:Når DET er sagt. Litt forskjell på MW og Vesen. Væ. Retro eller ei. To forskjellig sjangre, verdener, planeter, kjønnsorganer.
Veit. Liker egentlig ikke så mye Nekromantheon heller, men så det som en super anledning til å irritere folk.
-
Topic author - Poser
- Mood:
Sigurd wrote:Ålrait! Førsteinntrykket er bra!
Helt klart.
Hørt på den på repeat en stund nå. Dritbra jo! Litt skummelt at den "sitter" så fort, men. Låta kunne jo like gjerne vært på The Art of Partying. Never change a winning team! Har gledet meg fælt til skiva tidligere, interessen sank ikke akkurat av dette!