Kunne Þkt enda et par hakk dersom Gene hadde holdt seg unna lÄtskrivinga.JonathanSaxx wrote:Det kunne vÊrt en utrolig mye bedre skive med litt mindre keyboard i mine Þrer.Jack wrote:Crazy Nights, den stÄr ihvertfall til en 4`er
SkjÞnner ikke hvorfor det skal ligge et suppe keyboard og doble gitaren pÄ en ellers god lÄt som I'll Fight Hell To Hold You.
Kiss unmasked
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
-
- Belieber
- Mood:
Sef, Gene brukte opp alt kruttet sitt som lÄtskriver ganske fort, men Hell Or High Water er en av favorittene mine pÄ Crazy Nights. Kanskje den beste lÄta pÄ skiva, sÄ jeg er glad han bidro innimellom.BruunoRamone wrote:Kunne Þkt enda et par hakk dersom Gene hadde holdt seg unna lÄtskrivinga.JonathanSaxx wrote:Det kunne vÊrt en utrolig mye bedre skive med litt mindre keyboard i mine Þrer.Jack wrote:Crazy Nights, den stÄr ihvertfall til en 4`er
SkjÞnner ikke hvorfor det skal ligge et suppe keyboard og doble gitaren pÄ en ellers god lÄt som I'll Fight Hell To Hold You.
Her er jeg ikke pÄ nett med noen av dere. Crazy Nights er ei perfekt skive. Ingenting kunne vÊrt anderledes! Keyboardbruken er perfekt. LÄtene er perfekte. Terningkast 6!JonathanSaxx wrote:Sef, Gene brukte opp alt kruttet sitt som lÄtskriver ganske fort, men Hell Or High Water er en av favorittene mine pÄ Crazy Nights. Kanskje den beste lÄta pÄ skiva, sÄ jeg er glad han bidro innimellom.BruunoRamone wrote:Kunne Þkt enda et par hakk dersom Gene hadde holdt seg unna lÄtskrivinga.JonathanSaxx wrote:Det kunne vÊrt en utrolig mye bedre skive med litt mindre keyboard i mine Þrer.Jack wrote:Crazy Nights, den stÄr ihvertfall til en 4`er
-
- Belieber
- Mood:
Ikke veldig overraskende. Du liker jo ofte litt mer poppa radio metal enn meg og der er skjÞnner jeg godt at Crazy Nights treffer midt i blinken.Affen wrote:Her er jeg ikke pÄ nett med noen av dere. Crazy Nights er ei perfekt skive. Ingenting kunne vÊrt anderledes! Keyboardbruken er perfekt. LÄtene er perfekte. Terningkast 6!JonathanSaxx wrote:Sef, Gene brukte opp alt kruttet sitt som lÄtskriver ganske fort, men Hell Or High Water er en av favorittene mine pÄ Crazy Nights. Kanskje den beste lÄta pÄ skiva, sÄ jeg er glad han bidro innimellom.BruunoRamone wrote:Kunne Þkt enda et par hakk dersom Gene hadde holdt seg unna lÄtskrivinga.JonathanSaxx wrote:Det kunne vÊrt en utrolig mye bedre skive med litt mindre keyboard i mine Þrer.Jack wrote:Crazy Nights, den stÄr ihvertfall til en 4`er
For meg blir det litt for soft med all keyboarden og jeg synes ikke det passer sÄ bra pÄ alle lÄtene heller. I tilegg synes jeg No No No, Bang Bang You og My Way er rimelig svake (av de jeg husker nÄ). Tittelkuttet og Turn On The Night blir ogsÄ litt for pop musikk med langt hÄr for meg.
Men Hell Or High Water og var'e Tear Down The Walls den het? Har alltid fenga veldig bra. Resten kommer litt ann pÄ dagsformen, men vanskelig Ä komme forbi at Hell To Hold You er en hÞydare uansett hvordan humÞr jeg er i
-
- Belieber
- Mood:
SeriÞst? Mener du virkelig at lÄtene No No No og Bang Bang You holder til terningkast 6?Affen wrote:Her er jeg ikke pÄ nett med noen av dere. Crazy Nights er ei perfekt skive. Ingenting kunne vÊrt anderledes! Keyboardbruken er perfekt. LÄtene er perfekte. Terningkast 6!JonathanSaxx wrote:Sef, Gene brukte opp alt kruttet sitt som lÄtskriver ganske fort, men Hell Or High Water er en av favorittene mine pÄ Crazy Nights. Kanskje den beste lÄta pÄ skiva, sÄ jeg er glad han bidro innimellom.BruunoRamone wrote:Kunne Þkt enda et par hakk dersom Gene hadde holdt seg unna lÄtskrivinga.JonathanSaxx wrote:Det kunne vÊrt en utrolig mye bedre skive med litt mindre keyboard i mine Þrer.Jack wrote:Crazy Nights, den stÄr ihvertfall til en 4`er
My Way er en av mine absolutte Kiss-favoritter!JonathanSaxx wrote:I tilegg synes jeg No No No, Bang Bang You og My Way er rimelig svake
Jepp! KongelÄter!BruunoRamone wrote:SeriÞst? Mener du virkelig at lÄtene No No No og Bang Bang You holder til terningkast 6?
"No No No" er nesten sÄ langt unna kongelÄt man trodde Kiss skulle komme, men sÄ kom Gene opp med "Boomerang" til neste skive, og et nytt lavmÄl var nÄdd. Alt i alt treffer "Crazy Nights" meg veldig godt, og Gene har ogsÄ sine gode Þyeblikk her, men "No No No" er og blir verdilÞs.Affen wrote:Jepp! KongelÄter!BruunoRamone wrote:SeriÞst? Mener du virkelig at lÄtene No No No og Bang Bang You holder til terningkast 6?
"Bang Bang You" har jeg derimot aldri hatt noen problemer med, men den stikker seg ikke frem som et hÞydepunkt pÄ skiva heller.
At "Crazy Nights" er ei popa skive er udiskutabelt â og Kiss hadde nok et Ăžnske om Ă„ ta opp kampen med Bon Jovi og deres "Slippery When Wet" her â men skiva fungerer altsĂ„ godt i mine Ăžrer. En solid opptur etter den svakere "Animalize" og den mer ujevne "Asylum" er "Crazy Nights" ogsĂ„.
And it's looking for a rhythm like you
You can take the darkness from the pit of the night
And turn it into a beacon burning endlessly
http://www.rockandrolldreams.com
http://www.facebook.com/rockandrolldreams
-
- Belieber
- Mood:
-
- Poser
- Mood:
Revenge, med god margin ogsÄ En av bandet's beste plater
Hun: "Det kommer du ikke langt med her"
Han:"Je kjĂŠm helt i fra Ă sbygda je"!
Being a Klopp-timist YNWA <3
steinman wrote:"No No No" er nesten sÄ langt unna kongelÄt man trodde Kiss skulle komme, men sÄ kom Gene opp med "Boomerang" til neste skive, og et nytt lavmÄl var nÄdd. Alt i alt treffer "Crazy Nights" meg veldig godt, og Gene har ogsÄ sine gode Þyeblikk her, men "No No No" er og blir verdilÞs.
Klippe, lime:
in [u][url=http://screammagazine.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=2475286#2475286]a different thread[/url][/u], Porcus wrote:Swordandstone wrote:Det kunne vĂŠrt interessant Ă„ se hvilke lpter du legger i samme sekk som den pinlige I finally found my way.
My Way var bedriten selv fÞr den ble finally found. Fra C.N. er ogsÄ No No No direkte hÄplÞs, bortsett fra gitarsoloen som introduserer den. PÄ H.I.T.S. har man Love Me To Hate You, og det mest pinlige de mÄ ha prestert: Tenke seg, de har Pour Some Sugar On Me liggende for nesa, fiks ferdig til Ä plagieres etter alle kunstens regler, og sÄ klarer de ikke Ä komme opp med noe bedre enn Read My Body.
â Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
-
- Poser
- Mood:
Setter nok Lick It Up hÞyest av disse, bare godlÄter hele veien der og en av bandets beste sett over hele karrieren. Revenge er nesten like bra som LIU, men gir et lite trekk for Spit, og Paralyzed som ikke er like bra som resten pÄ skiva.