Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - fĂžr var det Scream Magazine

Login Register

Kiss unmasked

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.

Beste skive uten sminke?

Lick It Up
11
31%
Animalize
2
6%
Asylum
2
6%
Crazy Nights
10
28%
Hot in the Shade
2
6%
Revenge
9
25%
Carnival of Souls
0
No votes

Total votes: 36

BruunoRamone
Belieber
Belieber
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by BruunoRamone »

JonathanSaxx wrote:
Jack wrote:Crazy Nights, den stÄr ihvertfall til en 4`er
Det kunne vĂŠrt en utrolig mye bedre skive med litt mindre keyboard i mine Ăžrer.
SkjÞnner ikke hvorfor det skal ligge et suppe keyboard og doble gitaren pÄ en ellers god lÄt som I'll Fight Hell To Hold You.
Kunne Þkt enda et par hakk dersom Gene hadde holdt seg unna lÄtskrivinga.

JonathanSaxx
Belieber
Belieber
Mood:

Post by JonathanSaxx »

BruunoRamone wrote:
JonathanSaxx wrote:
Det kunne vĂŠrt en utrolig mye bedre skive med litt mindre keyboard i mine Ăžrer.
SkjÞnner ikke hvorfor det skal ligge et suppe keyboard og doble gitaren pÄ en ellers god lÄt som I'll Fight Hell To Hold You.
Sef, Gene brukte opp alt kruttet sitt som lÄtskriver ganske fort, men Hell Or High Water er en av favorittene mine pÄ Crazy Nights. Kanskje den beste lÄta pÄ skiva, sÄ jeg er glad han bidro innimellom.
Let's put the X in Saxx!

Affen
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Affen »

JonathanSaxx wrote:
BruunoRamone wrote:
JonathanSaxx wrote:
Sef, Gene brukte opp alt kruttet sitt som lÄtskriver ganske fort, men Hell Or High Water er en av favorittene mine pÄ Crazy Nights. Kanskje den beste lÄta pÄ skiva, sÄ jeg er glad han bidro innimellom.
Her er jeg ikke pÄ nett med noen av dere. Crazy Nights er ei perfekt skive. Ingenting kunne vÊrt anderledes! Keyboardbruken er perfekt. LÄtene er perfekte. Terningkast 6!
Image

JonathanSaxx
Belieber
Belieber
Mood:

Post by JonathanSaxx »

Affen wrote:
JonathanSaxx wrote:
BruunoRamone wrote:
JonathanSaxx wrote:
Her er jeg ikke pÄ nett med noen av dere. Crazy Nights er ei perfekt skive. Ingenting kunne vÊrt anderledes! Keyboardbruken er perfekt. LÄtene er perfekte. Terningkast 6!
Ikke veldig overraskende. Du liker jo ofte litt mer poppa radio metal enn meg og der er skjĂžnner jeg godt at Crazy Nights treffer midt i blinken.
For meg blir det litt for soft med all keyboarden og jeg synes ikke det passer sÄ bra pÄ alle lÄtene heller. I tilegg synes jeg No No No, Bang Bang You og My Way er rimelig svake (av de jeg husker nÄ). Tittelkuttet og Turn On The Night blir ogsÄ litt for pop musikk med langt hÄr for meg.

Men Hell Or High Water og var'e Tear Down The Walls den het? Har alltid fenga veldig bra. Resten kommer litt ann pÄ dagsformen, men vanskelig Ä komme forbi at Hell To Hold You er en hÞydare uansett hvordan humÞr jeg er i :D
Let's put the X in Saxx!

BruunoRamone
Belieber
Belieber
Mood:

Post by BruunoRamone »

Affen wrote:
JonathanSaxx wrote:
BruunoRamone wrote:
JonathanSaxx wrote:
SeriÞst? Mener du virkelig at lÄtene No No No og Bang Bang You holder til terningkast 6?

Affen
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Affen »

JonathanSaxx wrote:I tilegg synes jeg No No No, Bang Bang You og My Way er rimelig svake
My Way er en av mine absolutte Kiss-favoritter!
BruunoRamone wrote:SeriÞst? Mener du virkelig at lÄtene No No No og Bang Bang You holder til terningkast 6?
Jepp! KongelÄter!
Image

steinman
Poser
Poser
Mood:

Post by steinman »

Affen wrote:
BruunoRamone wrote:SeriÞst? Mener du virkelig at lÄtene No No No og Bang Bang You holder til terningkast 6?
Jepp! KongelÄter!
"No No No" er nesten sÄ langt unna kongelÄt man trodde Kiss skulle komme, men sÄ kom Gene opp med "Boomerang" til neste skive, og et nytt lavmÄl var nÄdd. Alt i alt treffer "Crazy Nights" meg veldig godt, og Gene har ogsÄ sine gode Þyeblikk her, men "No No No" er og blir verdilÞs.

"Bang Bang You" har jeg derimot aldri hatt noen problemer med, men den stikker seg ikke frem som et hÞydepunkt pÄ skiva heller.

At "Crazy Nights" er ei popa skive er udiskutabelt – og Kiss hadde nok et Ăžnske om Ă„ ta opp kampen med Bon Jovi og deres "Slippery When Wet" her – men skiva fungerer altsĂ„ godt i mine Ăžrer. En solid opptur etter den svakere "Animalize" og den mer ujevne "Asylum" er "Crazy Nights" ogsĂ„.
The beating of my heart is a drum and it's lost
And it's looking for a rhythm like you
You can take the darkness from the pit of the night
And turn it into a beacon burning endlessly

http://www.rockandrolldreams.com
http://www.facebook.com/rockandrolldreams

Swordandstone
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Swordandstone »

No no no er vel ikke den kvasseste lÄta pÄ CN, men jeg digger skiva jeg. I'll fight hell to hold you, When your walls come down, Reason to live, tittelsporet etc = fete lÄter.

Lynchomaniac
Poser
Poser
Mood:

Post by Lynchomaniac »

Revenge, med god margin ogsÄ :!: En av bandet's beste plater 8)

Utsagn fra Brumunddal:Han: "Je mÄ innrÞmme att je er litt pÄ sjekker'n"
Hun: "Det kommer du ikke langt med her"
Han:"Je kjém helt i fra Åsbygda je"!

Being a Klopp-timist YNWA <3

AOR Guru
Belieber
Belieber
Mood:

Post by AOR Guru »

Lynchomaniac wrote:

Revenge, med god margin ogsÄ :!: En av bandet's beste plater 8)

StÞtter denne. Stemte selv pÄ 'Revenge' 8)

Porcus
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Porcus »

steinman wrote:

"No No No" er nesten sÄ langt unna kongelÄt man trodde Kiss skulle komme, men sÄ kom Gene opp med "Boomerang" til neste skive, og et nytt lavmÄl var nÄdd. Alt i alt treffer "Crazy Nights" meg veldig godt, og Gene har ogsÄ sine gode Þyeblikk her, men "No No No" er og blir verdilÞs.

Klippe, lime:

in [u][url=http://screammagazine.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=2475286#2475286]a different thread[/url][/u], Porcus wrote:
Swordandstone wrote:

Det kunne vĂŠrt interessant Ă„ se hvilke lpter du legger i samme sekk som den pinlige I finally found my way.

My Way var bedriten selv fÞr den ble finally found. Fra C.N. er ogsÄ No No No direkte hÄplÞs, bortsett fra gitarsoloen som introduserer den. PÄ H.I.T.S. har man Love Me To Hate You, og det mest pinlige de mÄ ha prestert: Tenke seg, de har Pour Some Sugar On Me liggende for nesa, fiks ferdig til Ä plagieres etter alle kunstens regler, og sÄ klarer de ikke Ä komme opp med noe bedre enn Read My Body.

«Det er trist, men sant, en jazzbande bestaaende av fire negre og ett menneske maatte altsaa til for aa skape den intense kaféstemning, som vi liker aa kalle 'europeisk'.»
– Dagbla', 1921

01d sk001 screamboard

BUB
Belieber
Belieber
Mood:

Post by BUB »

Revenge

Image

Joakim
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Joakim »

SĂ„nn ca:

Crazy Nights
Animalize
Asylum
Hot in the Shade
Lick It Up
Revenge
Carnival of Souls

"I loved you in Bloodsport"

stunix
Belieber
Belieber
Mood:

Post by stunix »

"Crazy Nights", men det meste her er bra.

Image

stramvaier
Poser
Poser
Mood:

Post by stramvaier »

Setter nok Lick It Up hÞyest av disse, bare godlÄter hele veien der og en av bandets beste sett over hele karrieren. Revenge er nesten like bra som LIU, men gir et lite trekk for Spit, og Paralyzed som ikke er like bra som resten pÄ skiva.

Kjellvete
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Kjellvete »

Revenge

Eneste plate fra Kiss jeg funnet det verdt Ä bruke penger pÄ

Knugende knyttnever av negativ energi

Locked Previous topicNext topic