Da har jeg vært heldig/flink!TheUnborn wrote:Aha!Angelgrinder wrote:Ikke aktuelt med barn før man finner noen verdt å ha dem med.
Søtt:
It is currently 15 Nov 2024, 15:14
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
Og så varer de mye lenger.evilbanana wrote:Livredd unger. Nesten like skumle som gamle folk.
Post by Preisknuller »
1. Finn noen å p**e medButtmunch wrote:Neida.. kunne tenkt meg 2-3 selv, men har mine tvil om at det vil skje.Preisknuller wrote:Jeg har tre barn, og det er passé
Litt nysgjerrig på hva FIRE editeringer har betydd!TheUnborn wrote:Aha!Angelgrinder wrote:Ikke aktuelt med barn før man finner noen verdt å ha dem med.
-
Fy flate. Tvillingfødsel. Jeg brukte 19,5 timer på å komme ut. OOOOG så på den igjen!Stian wrote:Litt nysgjerrig på hva FIRE editeringer har betydd!TheUnborn wrote:Aha!Angelgrinder wrote:Ikke aktuelt med barn før man finner noen verdt å ha dem med.
-
On topic: Terrorsatan og Sweet_Ass blir foreldre as we speak! Vannet gikk rundt midnatt, fødselen starta ved 7-tida.
Keisarsnitt er forøvrig ingen dans på roser det heller.MarteLine wrote:Jævli uaktuelt. Skal kjøre keisersnitt etterfulgt av plastikkirurgi. Fresh og fin og klar for barseltid. Chill.
Post by 1.21 GIGAWATTS »
e du bekymra for glufsa diMarteLine wrote:Jævli uaktuelt. Skal kjøre keisersnitt etterfulgt av plastikkirurgi. Fresh og fin og klar for barseltid. Chill.