Ny Borknagar låt :)
-
Topic author - Infant
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Ny Borknagar låt :)
Da har vi lasta opp en ny låt på Myspace, "Havoc", fra vår nye skive, "Universal", som slippes 22. Februar.
www.myspace.com/borknagar
www.myspace.com/borknagar
Lars Nedland er f**n meg kjekk! Både 100 ganger kjekkere OG en langt, langt, langt fetere vokalist en Vintersorg. Lars burde stå for all renvokal for f**n!
Uansett ei overraskende kul låt. Hadde blitt tusen gangere fetere om Lars hadde fått kost seg med renvokalen. Ughebugg!
Uansett ei overraskende kul låt. Hadde blitt tusen gangere fetere om Lars hadde fått kost seg med renvokalen. Ughebugg!
Vil vente til skiva kommer med å høre noe. Gleder meg veldig, ettersom både Empiricism og Epic er glimrende skiver.
I never looked around, never second-guessed
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky
Det holder lenge med hans arbeid på andre prosjekter. Synes Vintersorg har ett bedre "sound" for Borknagar.sumostig wrote:Lars Nedland er f**n meg kjekk! Både 100 ganger kjekkere OG en langt, langt, langt fetere vokalist en Vintersorg. Lars burde stå for all renvokal for f**n!
Dette var akkurat som forventet. Borknagar er et band som er blitt fanget i sin egen middelmådighet. Det er egentlig en smulig trist siden medlemmene hver for seg er talentfulle, men som Borkis låter det kjedelig. Det stinker terningkast fire av alt Borksik har gjort siden Archaic Course, og det er ikke noe kompliment.
Må dessverre si meg enig, med låta "Colossus" som et hederlig unntak.Ray wrote:Dette var akkurat som forventet. Borknagar er et band som er blitt fanget i sin egen middelmådighet. Det er egentlig en smulig trist siden medlemmene hver for seg er talentfulle, men som Borkis låter det kjedelig. Det stinker terningkast fire av alt Borksik har gjort siden Archaic Course, og det er ikke noe kompliment.
-
- Spermatozoon
- Mood:
Trengte ikke høre mer enn 30 sekunder for å vite hvor dette bar hen.
Dette var veldig Borknagar. Og det var ikke ment som noe kompliment.
Siste ålreite skive fra den kanten var The Olden Domain og ikke en gang den holdt til mer enn terningkast 4.
Det virker som om Borknagar faktisk prøver å skape noe interessant. Desverre er de aldri i nærheten av å få det til. Jeg vil anta at komponisten i bandet ikke innehar de kreative evnene som trengs.
Egentlig skulle bandet laget vakker, majestetisk, melodiøs og storslått ekstremmetall, men istedet er musikken masete og kjedelig, ja rett og slått dårlig. Folk må heller ikke la seg lure av at Vintersorg, selve folkemetallguruen er med på laget. Det er strengt tatt over 10 år siden Ødemarkens Son.
Aldri mer skal jeg vie dette bandet mer oppmerksomhet. Kjøpte min siste plate med bandet i 2002, og skammer meg fremdeles.
Dette var veldig Borknagar. Og det var ikke ment som noe kompliment.
Siste ålreite skive fra den kanten var The Olden Domain og ikke en gang den holdt til mer enn terningkast 4.
Det virker som om Borknagar faktisk prøver å skape noe interessant. Desverre er de aldri i nærheten av å få det til. Jeg vil anta at komponisten i bandet ikke innehar de kreative evnene som trengs.
Egentlig skulle bandet laget vakker, majestetisk, melodiøs og storslått ekstremmetall, men istedet er musikken masete og kjedelig, ja rett og slått dårlig. Folk må heller ikke la seg lure av at Vintersorg, selve folkemetallguruen er med på laget. Det er strengt tatt over 10 år siden Ødemarkens Son.
Aldri mer skal jeg vie dette bandet mer oppmerksomhet. Kjøpte min siste plate med bandet i 2002, og skammer meg fremdeles.
Må faktisk slenge meg litt på hylekoret her. Føler liksom at Borkis har stagnert, den siste gode skiva er den siste Simen sang på. Etter det føles det litt som om de prøver for hardt å opprettholde den "stilen" de har skapt.
Blir kjedelig i lengden når de kun vrir ut av seg de samme tingene. Skuffet, for jeg hadde håpet de skulle ta seg sammen og kjøre en mer ekstrem stil. Joda, Vintersorg gauler som aldri før, men resten blir for platt.
Blir kjedelig i lengden når de kun vrir ut av seg de samme tingene. Skuffet, for jeg hadde håpet de skulle ta seg sammen og kjøre en mer ekstrem stil. Joda, Vintersorg gauler som aldri før, men resten blir for platt.
Kverulantens prinsgemal??!!??
-
- Spermatozoon
- Mood:
Syns Borkis har mykje fett fram til og med Empriscism. Epic vart eit enormt magaplask for min del, der eg følte låtane mangla. Origin vart grusom, iogmed at reinvokalen til Vintersorg fekk dominere. Vokalen har eit enormt særpreg, men det let halvsurt og fælt i mine øyre.
Men er spent på kva den nye plata kan komme med. Trur det musikalsk sett kan vere hakket meir spennande.
Men er spent på kva den nye plata kan komme med. Trur det musikalsk sett kan vere hakket meir spennande.
Sliter faktisk fælt med å forstå hvordan folk ikke kan se kvaliteten i Empiricism. Joda, folks smak er forskjellig, men den skiva setter jeg så høyt at det er vanskelig å sette meg selv i posisjonen til noen som ikke ser hvor genial den er. I mine ører en perfekt blanding av melodiøs og ekstrem musikk.
Om den nye skiva nærmer seg den i kvalitet blir jeg drøyt fornøyd.
Om den nye skiva nærmer seg den i kvalitet blir jeg drøyt fornøyd.
I never looked around, never second-guessed
Empiriscism syns eg er fantastisk! Vokalen er ankepunktet for min del, men på den plata er den heilt akseptabelt mixa.