Høres ut som en jente.Stian wrote:Spesielt navn! Må si jeg syntes det hørtes mer ut som en bedrift enn en person. www.nias.no
Tråden om barn
-
- Rocker
- Favourite genre: Hard Rock
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Tomas wrote:Høres ut som en jente.Stian wrote:Spesielt navn! Må si jeg syntes det hørtes mer ut som en bedrift enn en person. www.nias.no
Du får se det positive i det.Atheos wrote:Tomas wrote:Høres ut som en jente.Stian wrote:Spesielt navn! Må si jeg syntes det hørtes mer ut som en bedrift enn en person. www.nias.no
http://www.youtube.com/watch?v=M89c3hWx3RQ
perl -e 'print $i=pack(c5,(41*2),sqrt(7056),(unpack(c,H)-2),oct(115),10);'
Fordi agathon ikke har en dritt med ringenes herre eller fantasy forøvrig å gjøre. ..Men likte Wizziac!babyPESS wrote:Hvorfor ikke Legolas? Eller Wizziac!
"Nekromantheon er for THRASH det Alan Alda var for MASH"
-
Topic author - Belie
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Tulla bare da Ungen min skal hete Barbie WizziacMyrdr wrote:Fordi agathon ikke har en dritt med ringenes herre eller fantasy forøvrig å gjøre. ..Men likte Wizziac!babyPESS wrote:Hvorfor ikke Legolas? Eller Wizziac!
Kjip kjerring. Skjønner ikke hva hun tenker med.Myrdr wrote:Tenkte på Megatron men dama satte foten ned.Tomas wrote:Det er jo nesten like fett som Magdalon.Myrdr wrote:Kidden min heter Agathon.
perl -e 'print $i=pack(c5,(41*2),sqrt(7056),(unpack(c,H)-2),oct(115),10);'
Uvanleg namn, men synst ikkje det lét spesielt feminint.Atheos wrote:Tomas wrote:Høres ut som en jente.Stian wrote:Spesielt navn! Må si jeg syntes det hørtes mer ut som en bedrift enn en person. www.nias.no
Haha!Conroy Bumpus wrote:Hildebart?
You treat your step-mother with respect, Pantera!
Kan tenke meg at du liker han her, ja. Blir sikkert en storm av foreldre som kaller barna sine Arnt-Obsidian og Wizziac etter MGP.Myrdr wrote:Fordi agathon ikke har en dritt med ringenes herre eller fantasy forøvrig å gjøre. ..Men likte Wizziac!babyPESS wrote:Hvorfor ikke Legolas? Eller Wizziac!
Noe av det verste jeg vet er folk som kaller opp barna sine etter folk de er fan av. Her i Trondheim er det et søskenpar som heter Aragorn og Arwen. Hvor EKKELT er ikke det? Søsken?