Skarphedin Olsen! Bra kar. Gert Nygårdshaug har vel henta navn på karakterene sine fra bl.a TelemarkOlavr wrote:Eventuelt idrettslaget i Bø.Lich_King wrote:Høres ut som et svartmetallband, kanskje fra traktene rundt Hamar. Som også blander inn folketoner??norseman wrote:Skarphedin er et bra nordisk navn, men det høres litt ut som klassens ramp (han som alltid legger tegnestifter på lærerens stol osv.)
Tråden om barn
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Framföralt har ni båda bobil och bläkksprut...
-
Topic author - Belie
- Mood:
Læreren min i industriell sikkerhet og pålitelighet hadde noen fine eksempler: "and then, i am standing here with my newborn child, and i ask, what is the probability that this boy will fail, and by that i mean die, before he is 5 years old. Lets set up an expression"
-
- Spermatozoon
- Mood:
-
- Spermatozoon
- Mood:
-
- Spermatozoon
- Mood:
If in doubt, shake a leg!
Jøss, Wig Wam og katteutstilling!? Nå føler jeg nesten at det er greit å betale lisens igjen!Skrappar wrote:Vurderer sterkt å skrive et strengt, på grensen til harmdirrende brev til NRK og Barneministeren nå. Kiddo sitter i sofaen og ser på barne-TV, slik at'n far skal få ro til å fikse på Scrap FC, så plutselig hører jeg noen forferdelige ulyder fra TV-en. Hvem andre enn WIG WAM står og skapar seg på skjermen — midt på dagen, når det egentlig skal være underholdning for barn! Nå har jeg akkurat fått pjokken til å digge Burzum, så skal norsk rikskringkasting komme her og besudle hans sinn med groteske, forvridde, åndsforlatte WIG WAM?
Nei, vet du hva!
EDIT: Og nå er det f**n meg en reportasje fra en KATTEUTSTILLING! Er det Affen som styrer barne-TV, ell?
Krise.
Sånne koselige stunder ved middagsbordet mens barna skriker
http://www.youtube.com/watch?v=YJrCjFsa7sk
http://www.youtube.com/watch?v=YJrCjFsa7sk
-
- Belieber
- Mood:
Synes det er skikkelig befriende å se noen velge gode, norske navn kontra alt Leon, Noah, Marcus og nymotens fjasenavn Hadde faktisk en god diskusjon om nettopp det på jobb idag. Virker som om det er konkurranse om å finne de mest sjeldne, spesielle navna, og selvfølgelig skal de alltid være dobbeltnavn. Godt å se
-
- Belieber
- Mood:
Gratulerer!
ble selv "tante" til verdens søteste lille jente idag, stor stas!
ble selv "tante" til verdens søteste lille jente idag, stor stas!
hehe, blunk blunk, hehe