Øltråden
Den gamle øltråden var/er på Misc, tror jeg?
Lambic var noe jeg smakte på nyttårsaften, jeg tok med meg den flaska siden den hadde sjampiskork. Må si jeg har en viss forståelse for den bloggkommentaren som beskrev lukta som grøfta utenfor det lokale utestedet hjemme på Os.
Lambic var noe jeg smakte på nyttårsaften, jeg tok med meg den flaska siden den hadde sjampiskork. Må si jeg har en viss forståelse for den bloggkommentaren som beskrev lukta som grøfta utenfor det lokale utestedet hjemme på Os.
«Det er trist, men sant, en jazzbande bestaaende av fire negre og ett menneske maatte altsaa til for aa skape den intense kaféstemning, som vi liker aa kalle 'europeisk'.»
– Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
– Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
-
Topic author - Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Øl forsvarer da fint en plassering på kulturforumet.Porcus wrote:Den gamle øltråden var/er på Misc, tror jeg?
Er mest glad i tysk øl og nevner i fleng:
Wittman Helles
Hofbräuhaus Dunkels
Augustiner Edelstoff
Wittman Helles
Hofbräuhaus Dunkels
Augustiner Edelstoff
"Alliansen fele-gitar vil aller klar å seire over trekkspellet. Trekkspellet har kommi for å bli. Trekkspellet er fremtidsretta, itjnå instrument hi så mang smådela som trekkspellet. Alliansen trekkspell-gitar ska æ heller vårrå med på, med bas attåt.
Den forrige var på culture, men ble flytta til misc fordi øl ikke passerte kulturfilteret til en av moderatorene.Conroy Bumpus wrote:Øl forsvarer da fint en plassering på kulturforumet. :DPorcus wrote:Den gamle øltråden var/er på Misc, tror jeg?
OT:
Ringnes! Breakfast for champions.
-
Topic author - Poser
- Mood:
Slike øl har utvilsomt sin misjon, men du milde hvor mange andre øl det finnes som jeg vil klassifisere som smaken av sommer.
Har du prøvd hveteøl, Affen? Fantastisk forfriskende.
Usikker på hva jeg har smakt, biter meg sjelden merke i de jeg ikke liker veldig godt. Dessuten er Bud/Bud Light og Miller så godt at jeg ser ingen grunn til å kaste bort penger på andre øl som mest sannsynlig ikke er like god uansettConroy Bumpus wrote:Slike øl har utvilsomt sin misjon, men du milde hvor mange andre øl det finnes som jeg vil klassifisere som smaken av sommer.
-
Topic author - Poser
- Mood:
-
- Belieber
- Mood:
-
- Rocker
- Mood:
Conroy: så du de to postene mine nederst på forrige side?
-
Topic author - Poser
- Mood:
- Lambic: Takker. Skal fyre i vei en liten bestilling snart.VonMünchhausen wrote:Conroy: så du de to postene mine nederst på forrige side?
- Import: Nei, har aldri prøvd det før. Men det er vel lurt å sende en liten mail til myndighetene og undersøke litt først ja.
Du er ikke hårsår i det hele tatt, Affen...Affen wrote:Dette er ikke noe barnslig i det hele tatt, Torjo...torjo wrote:I så fall må vi gi Affen munnkurv.Böh! wrote:Øl er kultur.
Tullete at den skal ligge på misc.
Men seriøst, spiller det noen stor rolle hvor den er plassert?
Selvsagt kan man si at øl er kultur, men det kan man si om svært mye. Vi har her på forumet (i underteksten på forumet) lagt opp til en snevrere ramme for kultur, og latt misc-forumet være stedet hvor folk kan starte tråder nærmest helt fritt. Men det betyr ikke at vi nødvendigvis er rigide.
Hvis folk insisterer kan jeg godt flytte den tilbake, men da forventer jeg at folk opptrer kultiverte og holder et høyt nivå på diskusjonen.
Ta tårnet, Ebralidze!
-
- Belieber
- Mood:
En refleksjon om IPA:
La det være sagt at jeg digger IPAer, men har noen andre merket hvordan mikrobryggeriene gjør sport utav å lansere så forjævlig mye av dem? j***a fad.
"YOU WON'T f*****g BELIEVE HOW MUCH f*****g SAAZ AND CASCADE HOPS WE CRAMMED INTO THIS MOTHERFLIPPIN' BREW"
La det være sagt at jeg digger IPAer, men har noen andre merket hvordan mikrobryggeriene gjør sport utav å lansere så forjævlig mye av dem? j***a fad.
"YOU WON'T f*****g BELIEVE HOW MUCH f*****g SAAZ AND CASCADE HOPS WE CRAMMED INTO THIS MOTHERFLIPPIN' BREW"