Gladøks wrote:TAATDR er ganske så glitrende den også.
Feil, den er HELT glitrende!
Men hvis du mener at MDB har gitt ut enda bedre skiver, da har jeg noe å se fram til!
It is currently 04 Dec 2024, 20:08
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
Gladøks wrote:Vil det si at du ikke har Turn Loose the Swans ennå? Obligatorisk i en hver My Dying Bride-samling!
Fordi prosentplata er den mest odde utgivelsen noen av de tre har begått.Gladøks wrote:Hvor får du det fra at det er My Dying Bride som insinueres med "traditional polka"? Pga. fiolinen?
Porcus wrote:Fordi prosentplata er den mest odde utgivelsen noen av de tre har begått.Gladøks wrote:Hvor får du det fra at det er My Dying Bride som insinueres med "traditional polka"? Pga. fiolinen?
(Jeg syns Heroin Chic er kul. Forresten, hvis noen liker Portishead kan de sjekke ut siste 3rd and the Mortal.)
Den låter, som vanlig, ulikt alle de forrige. Slett ikke deres beste. I tillegg til å lukte Portishead har de også en David Bowie-wannabe på vokal.Gladøks wrote: The 3rd and the Mortal ga jeg opp for lenge siden, men jeg kan jo ta en lytt på den siste plata en dag...
Porcus wrote:Den låter, som vanlig, ulikt alle de forrige. Slett ikke deres beste. I tillegg til å lukte Portishead har de også en David Bowie-wannabe på vokal.Gladøks wrote: The 3rd and the Mortal ga jeg opp for lenge siden, men jeg kan jo ta en lytt på den siste plata en dag...
.
Post by Malebolgia »
Vil det si at du ikke har Turn Loose the Swans ennå? Obligatorisk i en hver My Dying Bride-samling!
Post by Mr. Wildside »
Porcus_ wrote:Neida.DOH wrote: Eller har de gitt ut enda en ny etter "Memoirs" som jeg ikke har fått med meg?
Mr.Wildside wrote:Porcus_ wrote:Neida.DOH wrote: Eller har de gitt ut enda en ny etter "Memoirs" som jeg ikke har fått med meg?
Jo, nå så.....
Gladøks wrote:og stemme over hvem som er best av de tre store engelske doombandene fra begynnelsen av nittitallet.
Knugen wrote:CANDLEMASS for h*****e!!
Post by Mr. Wildside »
Porcus wrote:Mr.Wildside wrote:Porcus_ wrote:Neida.DOH wrote: Eller har de gitt ut enda en ny etter "Memoirs" som jeg ikke har fått med meg?
Jo, nå så.....
Huh? Bortsett fra den som er EP-ene samlet på én?