Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - fĂžr var det Scream Magazine

Login Register

Kjipe greier

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.
User avatar

Topic author
torjo
Rocker
Rocker
Posts: 840
Joined: 28 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 55

Kjipe greier

Post by torjo »

Liker du Zappa, uten at han gjengjelder fĂžlelsene?
Regner det hele Ă„ret?
Er ikke vaktmester'n noe for deg?

FĂ„ ut fĂžlelsene dine her!
Ta tÄrnet, Ebralidze!

User avatar

Nudua
Belieber
Belieber
Posts: 119
Joined: 13 Jul 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Nudua »

Fortsetter der jeg slapp:

Sabaton

Det er f**n meg kjipe greier, og stÄr fortsatt for Ärets kvelningsfornemmelse under NRF.
Image

User avatar

Stian
Rocker
Rocker
Posts: 990
Joined: 30 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Stian »

HĂžrte de fra campen. Makan til jalla band skal du lete lenge etter. Typisk metal-alibi for folk som egentlig ikke liker metal. I godt selskap med Edguy, Blind Guardian og Dream Theater.

User avatar

Affen
Rocker
Rocker
Posts: 1328
Joined: 22 Nov 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 48

Post by Affen »

Nudua wrote:Fortsetter der jeg slapp:

Sabaton

Det er f**n meg kjipe greier, og stÄr fortsatt for Ärets kvelningsfornemmelse under NRF.
Du er fortsatt rar, og Sabaton er fortsatt knall.
Image

User avatar

Nudua
Belieber
Belieber
Posts: 119
Joined: 13 Jul 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Nudua »

Stian wrote:HĂžrte de fra campen. Makan til jalla band skal du lete lenge etter. Typisk metal-alibi for folk som egentlig ikke liker metal. I godt selskap med Edguy, Blind Guardian og Dream Theater.
Slenger pÄ Hammerfall i samme gryta.

Sabaton-hÞydepunkt: nÄr jeg sÄ at ene karen faktisk hadde fÄtt samme finish pÄ gitaren som pÄ militÊrbuksene. Bah...
Image

User avatar

Conroy Bumpus
Poser
Poser
Posts: 239
Joined: 04 Sep 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 47

Post by Conroy Bumpus »

Stian wrote:I godt selskap med Edguy, Blind Guardian og Dream Theater.
Blind Guardian er gode greier.
Image

User avatar

Stian
Rocker
Rocker
Posts: 990
Joined: 30 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Stian »

Sier ikke at det er helrÊva, jeg liker jo Dream Theater ogsÄ. Eller det er forsÄvidt ikke langt fra sannheten, men det er irrelevant her. Mente bare at det er typisk band som "folk flest" kan digge og slÄ seg pÄ brystet og si at de liker all slags musikk, ogsÄ hevvi.

User avatar

Porcus
Belieber
Belieber
Posts: 141
Joined: 30 Apr 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Porcus »

Folk som lurer admin til Ă„ slette dem, er kjipe greier.
«Det er trist, men sant, en jazzbande bestaaende av fire negre og ett menneske maatte altsaa til for aa skape den intense kaféstemning, som vi liker aa kalle 'europeisk'.»
– Dagbla', 1921

01d sk001 screamboard

User avatar

Porcus
Belieber
Belieber
Posts: 141
Joined: 30 Apr 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Porcus »

Sabaton? Forventet noe usigelig drit, men det var bortimot brukbart. HĂžrtes ut som Nightwish for menn som hater kvinner.
«Det er trist, men sant, en jazzbande bestaaende av fire negre og ett menneske maatte altsaa til for aa skape den intense kaféstemning, som vi liker aa kalle 'europeisk'.»
– Dagbla', 1921

01d sk001 screamboard

User avatar

Stian
Rocker
Rocker
Posts: 990
Joined: 30 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Stian »

Det stÄr vel at "all comments are property of the poster", sÄ det er vel lite annet Ä gjÞre, om ikke Frode Øien Þnsker Ä stÄ ansvarlig for alt fjaset her. Da velger de nok Ä slette Skrappar annethvert Är nÄr han slÄr lovboka i bordet i stedet.


Conan
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Conan »

Stian wrote:Sier ikke at det er helrÊva, jeg liker jo Dream Theater ogsÄ. Eller det er forsÄvidt ikke langt fra sannheten, men det er irrelevant her. Mente bare at det er typisk band som "folk flest" kan digge og slÄ seg pÄ brystet og si at de liker all slags musikk, ogsÄ hevvi.
Akkurat som Metallica, AC/DC og KISS.

User avatar

Stian
Rocker
Rocker
Posts: 990
Joined: 30 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Stian »

De er det vel snart ingen som regner som en del av metalen lenger pÄ samme mÄten. Snarere rock pÄ linje med Volbeat, U2, Kent og alt mulig innenfor den kommersielle suppa.


Conan
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Conan »

Stian wrote:De er det vel snart ingen som regner som en del av metalen lenger pÄ samme mÄten. Snarere rock pÄ linje med Volbeat, U2, Kent og alt mulig innenfor den kommersielle suppa.
Men de tre har vĂŠrt allemannseie leeenge.

User avatar

_Antarath_
Belieber
Belieber
Posts: 39
Joined: 21 Mar 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by _Antarath_ »

Nudua wrote:
Stian wrote:HĂžrte de fra campen. Makan til jalla band skal du lete lenge etter. Typisk metal-alibi for folk som egentlig ikke liker metal. I godt selskap med Edguy, Blind Guardian og Dream Theater.
Slenger pÄ Hammerfall i samme gryta.

Sabaton-hÞydepunkt: nÄr jeg sÄ at ene karen faktisk hadde fÄtt samme finish pÄ gitaren som pÄ militÊrbuksene. Bah...
NÄr vi fÞrst er i gang kan vi like gjerne slenge pÄ Rhapsody...

User avatar

Dirant
Poser
Poser
Posts: 358
Joined: 11 Apr 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Post by Dirant »

Har gÄtt pÄ snÞrra Þkonomisk denne mÄneden. HuslÄn og husleie i borettslaget forfaller i morgen og jeg mÄ rett og slett la vÊre Ä betale husleia fordi jeg vet det ikke kommer purring fÞr neste mÄned nÄr jeg har fÄtt lÞnn. SÄ jeg har 49 kroner og kredittkort de neste ti dagene. Voksent. Luksusfellen neste. Det er ikke synd pÄ meg, jeg har rett og slett brukt mer penger enn jeg burde.
Non-rising body from the grave showing new reality
What I am, what I want, I'm only after death

User avatar

_Antarath_
Belieber
Belieber
Posts: 39
Joined: 21 Mar 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by _Antarath_ »

Image

User avatar

1.21 GIGAWATTS
Belieber
Belieber
Posts: 56
Joined: 04 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by 1.21 GIGAWATTS »

Dirant wrote:Har gÄtt pÄ snÞrra Þkonomisk denne mÄneden. HuslÄn og husleie i borettslaget forfaller i morgen og jeg mÄ rett og slett la vÊre Ä betale husleia fordi jeg vet det ikke kommer purring fÞr neste mÄned nÄr jeg har fÄtt lÞnn. SÄ jeg har 49 kroner og kredittkort de neste ti dagene. Voksent. Luksusfellen neste. Det er ikke synd pÄ meg, jeg har rett og slett brukt mer penger enn jeg burde.
Rock 'n' roll!


Conan
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Conan »

Dirant wrote:Har gÄtt pÄ snÞrra Þkonomisk denne mÄneden. HuslÄn og husleie i borettslaget forfaller i morgen og jeg mÄ rett og slett la vÊre Ä betale husleia fordi jeg vet det ikke kommer purring fÞr neste mÄned nÄr jeg har fÄtt lÞnn. SÄ jeg har 49 kroner og kredittkort de neste ti dagene. Voksent. Luksusfellen neste. Det er ikke synd pÄ meg, jeg har rett og slett brukt mer penger enn jeg burde.
Kjipt uansett :(

User avatar

Aslak
Belieber
Belieber
Posts: 65
Joined: 11 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Aslak »

Folk som ditcher, nÄr man har avlyst andre planer for den personen.
Fyfaaaen sÄ irriterende.

User avatar

Porcus
Belieber
Belieber
Posts: 141
Joined: 30 Apr 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Porcus »

EDA!?! wrote:
Aslak wrote:Folk som ditcher, nÄr man har avlyst andre planer for den personen.
Fyfaaaen sÄ irriterende.
Avlysningsfolk er et eget folkeslag.
De har et eget band ogsÄ: Cancelmass.
«Det er trist, men sant, en jazzbande bestaaende av fire negre og ett menneske maatte altsaa til for aa skape den intense kaféstemning, som vi liker aa kalle 'europeisk'.»
– Dagbla', 1921

01d sk001 screamboard

Locked Previous topicNext topic