Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - fĂžr var det Scream Magazine

Login Register

WEAPON (can) "From The Devil's Tomb"

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.

Pompel
Belieber
Belieber
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Pompel »

Men forÞvrig, du tar inn denne, Joan Ass? SÄ slipper jeg Ä mÄtte forholde meg til Agonia i det hele tatt.
Image

Olavr
Poser
Poser
Mood:

Post by Olavr »

Sku tatt seg ut at Unborn ikke tar inn denne.

Pompel
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Pompel »

Man kan aldri vÊre for sikker. Kan jo hende at Herr Husvik har blitt eksentrisk pÄ sine gamle dager.
Image

VonMĂŒnchhausen
Rocker
Rocker
Mood:

Post by VonMĂŒnchhausen »

gnombob wrote:Problemet med Agonia er den KUKE innstillingen de har fĂžrt overfor visse band. Hvordan de driver distro driter jeg i. Kuklabel.
Åssen band er det snakk om da og hva er det de har blitt utsatt for? Skulle jo f**n meg tro det var snakk om en eller annen form for overgrep mot sin bedre halvdel ut fra hvordan folk omtaler Agonia.

MARDVK
Rocker
Rocker
Mood:

Post by MARDVK »

Google litt, sÄ tror jeg du finner mer enn nok. Det er helt horribelt hvor den labelen har rippa folk og band. Selv styrer jeg unna som pesten.
MALVM QVOD HOMINES FACIVNT
Image

VonMĂŒnchhausen
Rocker
Rocker
Mood:

MARDVK wrote:Google litt, sÄ tror jeg du finner mer enn nok. Det er helt horribelt hvor den labelen har rippa folk og band. Selv styrer jeg unna som pesten.
Har googlet litt og finner mange personer som hevder at han har rippet hundrevis av band, plateselskap og personer, men uten noe dokumentasjon for pÄstanden. Har sÄ langt funnet ut at han visstnok ikke fikk gitt ut en Absu pic.disc; at aeternum var veldig misfornÞyd; at Temple of Baal ikke burde signet en avtale med han og burde skaffe seg advokater nÄr alt gÄr til h*****e; at han fÞkket opp en handel i 2006; at alle utgivelsene angiveligvis er full av feil og mangler; at de fÞkka opp lyd og sporliste pÄ LIK sin siste skive og at det er j****g mange pÄ NWM-forumet som prater drit om fyren. Og dett var dett.

Kan du/dere bare nevnte et par tilfeller med virkelig grove overtramp? Og gjerne av nyere dato.

Olavr
Poser
Poser
Mood:

Post by Olavr »

Er en fin feil pÄ Echoes of Eternitylpen til Armagedda. Ikke at det er noe stort overtramp, men feil okke som.

Topic author
TheUnborn
Rocker
Rocker
Mood:

Post by TheUnborn »

Pompel wrote:Man kan aldri vÊre for sikker. Kan jo hende at Herr Husvik har blitt eksentrisk pÄ sine gamle dager.
Hehe, goddamn!
Men ja, nye Weapon skal handles inn. Fortsatt en god stund til.

hellwhore
Spermatozoon
Mood:

Post by hellwhore »

Lurer pÄ hvorfor jeg ikke har sjekka ut dette fÞr! Var jo grisephett! FÄr faktisk gÄ til anskaffelse av denne nÄr den kommer ut.Image

Pompel
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Pompel »

!!!
Image

Eon
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Eon »

Tror kanskje jeg skal ta Ă„ skaffe meg denne. :-k

np Tröjan

MARDVK
Rocker
Rocker
Mood:

Post by MARDVK »

VonMĂŒnchhausen wrote:
MARDVK wrote:Google litt, sÄ tror jeg du finner mer enn nok. Det er helt horribelt hvor den labelen har rippa folk og band. Selv styrer jeg unna som pesten.
Har googlet litt og finner mange personer som hevder at han har rippet hundrevis av band, plateselskap og personer, men uten noe dokumentasjon for pÄstanden. Har sÄ langt funnet ut at han visstnok ikke fikk gitt ut en Absu pic.disc; at aeternum var veldig misfornÞyd; at Temple of Baal ikke burde signet en avtale med han og burde skaffe seg advokater nÄr alt gÄr til h*****e; at han fÞkket opp en handel i 2006; at alle utgivelsene angiveligvis er full av feil og mangler; at de fÞkka opp lyd og sporliste pÄ LIK sin siste skive og at det er j****g mange pÄ NWM-forumet som prater drit om fyren. Og dett var dett.

Kan du/dere bare nevnte et par tilfeller med virkelig grove overtramp? Og gjerne av nyere dato.
Virker som det meste har gÄtt over, at folk ikke gidder sutre som kvinnfolk over noe som uasett ikek er lÞsbart. ForstÄelig nok.
Elite/TAF her til lands, Armagedda/LIK, In Aeternum, NWN!, Gorgoroth m.fl er alle band jeg har vÊrt i kontakt med som har sagt hÞyt hvor j****g han har Þdelagt for dem/rippa dem. At dette har skjedd en gang for lenge siden holder ikke. At labelen er sÄkalt seriÞs nÄ holder ikke. JEG styrer iallefall unna sÄnt avskum.
Image

VonMĂŒnchhausen
Rocker
Rocker
Mood:

MARDVK wrote:Virker som det meste har gÄtt over, at folk ikke gidder sutre som kvinnfolk over noe som uasett ikek er lÞsbart. ForstÄelig nok.
Tvert i mot tenker jeg vi sier. Se pÄ denne trÄden f.eks, full av sutring over av Agonia ditt og Agonia datt. BÄde DU, terrormituns, stressminister og guybrush fyrer opp under gammelt rask. Jeg aner ingenting om denne fyren og siden jeg bor som jeg bor har jeg heller ingen kontakt med noe miljÞ, sÄ jeg har ingen sÊrinteresse i dette, bortsett fra Ä vÊre nysgjerrig og ikke ta til takke med Ä bli avfeid av typisk hersketeknikkargumenter.
MARDVK wrote:At dette har skjedd en gang for lenge siden holder ikke. At labelen er sÄkalt seriÞs nÄ holder ikke. JEG styrer iallefall unna sÄnt avskum.
Åja, sĂ„ folk har ikke lov til Ă„ bedre seg? Hvordan kan det ha seg at de klarer Ă„ knytte til seg det ene j****g bra bandet etter det andre siden "alle" vet hvor rip off denne labelen/personen er?

Det kan godt vÊre at han rippa folk ordentlig (ingen rÞyk uten ild osv), men den der barnslige holdningen "buhu, du var dum mot meg pÄ barneskolen derfor er du dum for resten av livet" er bare tÄpelig. Joda, satt pÄ spissen, men dog.

MARDVK
Rocker
Rocker
Mood:

Post by MARDVK »

Det er et mirakel hvordan han til stadighet fÄr til Ä signe bra band. Jeg skjÞnner det ikke selv.
Fyren har bevisst rippa folk jeg kjenner, og til en viss grad meg, sÄ selvfÞlgelig fÞler jeg ikke for Ä deale med fyren. Synes du det er rart?
Én ting er Ă„ bedre seg, men du blir ikke sammen med en eks som har knulla pĂ„ deg evig herpes og aids pga utroskap med 14 narkiser, bare fordi hun 3 Ă„r senere er et bedre menneske.
Jeg synes det er bra folk fortsatt tenner nÄr de ser det labelnavnet, fordi det viser at folk fortsatt bryr seg. Agonia har sluppet alt for billig unna.
Image

gnombob
Belieber
Belieber
Mood:

Post by gnombob »

Problemet med Agonia er at de aldri har gjort opp for seg, eller kommet med noen unnskyldninger. Overhodet.
Image

Stressminister
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Stressminister »

Gidder ikke legge ut all info/ting jeg har hÞrt om Agonia pga noen er sikkert hypp pÄ og holde skittentÞysvasken privat, men kan si at han har MAST om og signe Obli og gi ut nekropsalms pÄ vinyl. NÄr jeg fortalte at vi hadde en avtale med en annen label oppordret han pÄ flekken at vi burde bryte avtalen vi allerede hadde osv for Ä signe med han. Bad feeling med en gang, han virka j****g sleasy/lover gull og grÞnne skoger osv, sÄ har veldig avsmak for fyren.

smeghead
Belieber
Belieber
Mood:

Post by smeghead »

samme her med Lydia som han var superhypp pÄ Ä signe i over ett Är. gidder ikke Ä gÄ i detaljer, men det var tydelig at han var en j****g uÊrlig sjel. vi signa selvfÞlgelig ikke.

VonMĂŒnchhausen
Rocker
Rocker
Mood:

MARDVK wrote:Det er et mirakel hvordan han til stadighet fÄr til Ä signe bra band. Jeg skjÞnner det ikke selv.
Nei, hvis det er sÄ ille som folk sier at det er, sÄ er jeg enig at dette mÄ karakteriseres som et mirakel. Er han j****g overbevisende/karismatisk eller bruker han trusler for Ä fÄ folk til Ä signere? (Undrende spÞrsmÄl, ikke ta det seriÞst.)
MARDVK wrote:Fyren har bevisst rippa folk jeg kjenner, og til en viss grad meg, sÄ selvfÞlgelig fÞler jeg ikke for Ä deale med fyren. Synes du det er rart?
Nei, pÄ ingen som helst mÄte. Kjenner ikke deg og dine, men jeg har jo et solid inntrykk av deg (label/trades/rykte), sÄ da kan jo fyren egentlig drite og dra.
MARDVK wrote:Én ting er Ă„ bedre seg, men du blir ikke sammen med en eks som har knulla pĂ„ deg evig herpes og aids pga utroskap med 14 narkiser, bare fordi hun 3 Ă„r senere er et bedre menneske.
Enig, men det gÄr likevel an Ä ha et platonisk forhold til vedkommende (joda, lett Ä si nÄr det ikke er en sjÞl som har fÄtt brent av seg snabben)
uten Ă„ kaste seg hodestups inn i noe vanlig forhold igjen.
MARDVK wrote:Jeg synes det er bra folk fortsatt tenner nÄr de ser det labelnavnet, fordi det viser at folk fortsatt bryr seg. Agonia har sluppet alt for billig unna.
Det er det sikkert, men litt synd ogsÄ for det blir verre Ä fÄ fatt i platene deres og de gir, tross alt, ut j****g mye snacks.

Olavr
Poser
Poser
Mood:

Post by Olavr »

Ny lÄt pÄ myspace: http://www.myspace.com/theweaponchakra

Lover bra.

passord
Infant
Infant
Mood:

Post by passord »

Har du spilt dette for meg Ivan el Olav?? Lurer pÄ om jeg likes..
LUST
VENOM
BURZUM!!!!!
BLASPHEMY

FINLANDIAN BLACK METAL

DET SOM EN GANG VAR - ER NU BORTE!!!

Locked Previous topicNext topic