De 10 dyreste Black Metal-albumene
-
Topic author - Rocker
- Favourite genre: Hard Rock
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
De 10 dyreste Black Metal-albumene
http://www.examiner.com/x-10303-Austin- ... tal-albums
Hessians the world over pride themselves in buying stacks of CDs and LPs at a time. We think nothing of blowing hundreds of dollars in a single visit to our favorite record stores or online distros. It's expensive enough to keep up with all the new stuff that floods the market on a monthly basis, but when it comes to collecting rare black metal LPs, the water starts to get deep. Some sought-after releases have sold for disastrous prices in recent years, though the recession has finally slowed down the market. Nevertheless, there are still plenty of records that remain in demand and won't go cheap on eBay. If you've got the cash to plug the nagging holes in your collection, check out the list below!
Selv eier jeg kun ett av disse albumene (Katharsis - 666 (Sombre)), men jeg betalte ikke i nÊrheten av sÄ mye for det.
Hessians the world over pride themselves in buying stacks of CDs and LPs at a time. We think nothing of blowing hundreds of dollars in a single visit to our favorite record stores or online distros. It's expensive enough to keep up with all the new stuff that floods the market on a monthly basis, but when it comes to collecting rare black metal LPs, the water starts to get deep. Some sought-after releases have sold for disastrous prices in recent years, though the recession has finally slowed down the market. Nevertheless, there are still plenty of records that remain in demand and won't go cheap on eBay. If you've got the cash to plug the nagging holes in your collection, check out the list below!
Selv eier jeg kun ett av disse albumene (Katharsis - 666 (Sombre)), men jeg betalte ikke i nÊrheten av sÄ mye for det.
Seks til femten tusen kroner for rosa Deathcrush? Er da ikke lenge siden man her pÄ boardet diskuterte hvor man burde selge den for Ä kanskje klare Ä tyne ut to og et halvt?
Ă h, DJ Prozac rider igjen?Shrinebuilder wrote:Hessians the world over
«Det er trist, men sant, en jazzbande bestaaende av fire negre og ett menneske maatte altsaa til for aa skape den intense kaféstemning, som vi liker aa kalle 'europeisk'.»
â Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
â Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
SÄ vidt jeg vet er du godt kjent med begrep som tilbud og, ikke minst, etterspÞrsel. Selv skjÞnner jeg ikke at folk vil bruke sÄ mye pÄ en plate, men jeg er jo ingen samler heller.Porcus wrote:Seks til femten tusen kroner for rosa Deathcrush? Er da ikke lenge siden man her pÄ boardet diskuterte hvor man burde selge den for Ä kanskje klare Ä tyne ut to og et halvt?
perl -e 'print $i=pack(c5,(41*2),sqrt(7056),(unpack(c,H)-2),oct(115),10);'
Grensen gÄr i hvert fall ett sted. Om vi forutsetter at det gÄr en grense. Det mÄ man jo ikke, men i dette tilfelle kan vi jo begrense oss litt.
-
- Rocker
- Mood:
Jeg har betalt 900,- for ei skive, men tror aldri jeg kunne gitt mere.
Et sted gÄr grensen.
SÄ sÄnn er det.
Et sted gÄr grensen.
SÄ sÄnn er det.
Que?Tomas wrote:SÄ vidt jeg vet er du godt kjent med begrep som tilbud og, ikke minst, etterspÞrsel.Porcus wrote:Seks til femten tusen kroner for rosa Deathcrush? Er da ikke lenge siden man her pÄ boardet diskuterte hvor man burde selge den for Ä kanskje klare Ä tyne ut to og et halvt?
«Det er trist, men sant, en jazzbande bestaaende av fire negre og ett menneske maatte altsaa til for aa skape den intense kaféstemning, som vi liker aa kalle 'europeisk'.»
â Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
â Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
-
- Belieb
- Mood:
Skulle likt Ă„ sett de 10 dyreste death metal skivene, er nok stĂžrre mulighet for at jeg eier en av de. Uansett morsomt Ă„ se hva noen folk er villige til Ă„ bla ut for ei plate.
Sleaze 'N' Roll...
Ehm, nei. De fleste vet at det en ikke blir kvitt blir h*****e dyrt etterhvert. Gjelder spesielt hus/leiligheter, kjerringer og unger, kroniske sykdommer og hobbyer.Tomas wrote:Ehm, ja. Er det ikke etterspĂžrselen som driver prisen opp?
Ăkonomi er noe jeg ikke kan, men det visste vi jo.
Dess flere mennesker jeg mĂžter dess mer elsker jeg min katt
Det kan du argumentere for her, ja [*]. Poenget mitt var ikke at den biten var feil, men at jeg er overrasket dersom anslaget for pris er riktig, sĂŠrlig den Ăžvre delen av intervallet.Tomas wrote:Ehm, ja. Er det ikke etterspĂžrselen som driver prisen opp?
$1000 synes jeg fortsatt er overraskende, men litt sÞking finner en tre--fire stykker solgt pÄ eBay for mellom $900 og $1100 for ikke sÄ lenge siden. (Man kan jo fÞlge med en som selges i disse dager, # 300451703201 .)
[*] Det er et definisjonsspÞrsmÄl hvorvidt de som selger en sÄnn sak er _tilbydere_, eller om de er _overbudte_etterspÞrrere_. Det er ingen som produserer den saken lenger (bortsett fra i forfalskninger), og det er fÄ som erverver den uten Ä etterspÞrre den.
â Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
â Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
Jeg tror jeg leste innlegget ditt litt feil. Jaja. Men nÄ skjÞnner jeg alt.Porcus wrote:Det kan du argumentere for her, ja [*]Tomas wrote:Ehm, ja. Er det ikke etterspÞrselen som driver prisen opp?