Ikke kall meg innsnevra pÄ musikkfronten, din sÞrstatssame. Er det noe jeg IKKE er, sÄ er det det, i motsetning til DEG.Affen wrote:Klart, om man ikke gidder stikke nesa utafor temmelig snevre metalmiljÞ er det vel mye man gÄr glipp av. Sikkert ikke mange av dagens ungdom som er oppvokst med Burzum som skjÞnner hvor viktig f.eks Eric Clapton, Jeff Beck, Jimmy Page osv har vÊrt/er heller. Og jada, jeg har prata med folk som ikke vet hvem noen av de 3 jeg nevnte er. SÄ jeg tar det ikke tungt at innsnevra metalheads pÄ et forum i Norge ikke har hÞrt om The Mighty Nuge.sumostig wrote:Samme her. Og til nÄ har jeg hÞrt minimalt av kisen. Ei lÄt eller noe kanskje.DarthVidar wrote:Hadde faktisk aldri hÞrt om Ted Nugent fÞr jeg hang her og sÄ pÄ alle tiradene Afferten kom med om fyren.
Ted Nugent har solgt over 30 millioner album, og spilt over 6000 konserter. Hvordan er salgstallene til Burzum i forhold? Ganske patetisk, vil jeg tro
Og ikke minst - hvor mange av alle de som har hĂžrt om Greven & Burzum via media (kirkebranner, drap, fengsel) kjenner egentlig til musikken?
Jeg avslutter med tre slike, i tilfelle folk ikke skjĂžnner ironien og sarkasmen her;