Forts. kommentarer til "Slik ser vi ut"-tråden
Haha! Ser det for meg med Benny Hill musikk. Opp og ned Langgata og gjennom ruten._Antarath_ wrote:Snek meg inn der en gang for å ta et par øl i kjøleskapet der og endte med å løpe gjennom halve Sandnes med med en psycho skalla Tributevakt etter meg.Analfeber wrote:Må vel være bækksteidsj på Tribute dette?Shrinebuilder wrote:[ig]http://imgur.com/iL0jW.jpg[/img]
Det var den gamle bækksteidsjen
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
-
- Poser
- Mood:
-
- Infant
- Mood:
-
- Belieber
- Mood:
-
- Belieber
- Mood:
Kan fastslå at barten var en gedigen sukess under HITS. Bare positive tilbakemeldinger fra alle jeg møtte. Strek i regningen at det ikke bare meg som hadde fått barte-idéen, men Böh og Morkenstubbe var dritkule med bart, de óg.RigmorMortis wrote:Åh syyylfrekk bart, dundrix. Helmaks!
Lover barte-comeback på metal merchants!
Dirant wrote:Riffet i "Walk" dreier seg om alt.
Haha, Ludwig: "Whas is up wid everyone growing moustaches suddenly?"Dundrix wrote:Kan fastslå at barten var en gedigen sukess under HITS. Bare positive tilbakemeldinger fra alle jeg møtte. Strek i regningen at det ikke bare meg som hadde fått barte-idéen, men Böh og Morkenstubbe var dritkule med bart, de óg.
Speaking of germans, Böh! sin må vel vere definisjonen på ein "skitten tyskar". Thumbs up.
You treat your step-mother with respect, Pantera!
Hahah, første han sa når han så meg: "What!? Everybody iz growing a moostach and you ged rid of yours!"Øl wrote:Haha, Ludwig: "Whas is up wid everyone growing moustaches suddenly?"Dundrix wrote:Kan fastslå at barten var en gedigen sukess under HITS. Bare positive tilbakemeldinger fra alle jeg møtte. Strek i regningen at det ikke bare meg som hadde fått barte-idéen, men Böh og Morkenstubbe var dritkule med bart, de óg.
-
- Poser
- Mood:
Den må tilbake! Farsan fikk se noen bilder fra festivalen, blant annet et av kattpiss og meg sammen:kattpiss wrote:Hahah, første han sa når han så meg: "What!? Everybody iz growing a moostach and you ged rid of yours!"Øl wrote:Haha, Ludwig: "Whas is up wid everyone growing moustaches suddenly?"Dundrix wrote:Kan fastslå at barten var en gedigen sukess under HITS. Bare positive tilbakemeldinger fra alle jeg møtte. Strek i regningen at det ikke bare meg som hadde fått barte-idéen, men Böh og Morkenstubbe var dritkule med bart, de óg.
"Kæm e det du sett med der?"
"Eh, det e Jonas vel?"
"Åh. Har'n tatt bart'n?"
Haha, vet. Han har sikkert ikke lagt merke til det da. For en fyr. Lurer på hvordan han hadde blitt uten bart, egentlig. Han har jo hatt en i nesten 50 år.
-
- Spermatozoon
- Mood: