Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

Flaue greier

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.
User avatar

Affen
Rocker
Rocker
Posts: 1328
Joined: 22 Nov 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 48

Post by Affen »

Sweet_as_Sin wrote:
Cursed wrote:Flaut hvor mange som melder seg inn i "Herregud se hva som skjer nar Faren oppdager Datteren pa Webcam." på facebook.
Er ikke det et virus eller no? Har ihvertfall ikke trykket på den linken!
http://www.itavisen.no/852605/ikke-klikk-paa-denne
Image

User avatar

Stian
Rocker
Rocker
Posts: 990
Joined: 30 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Stian »

Du lurer ikke meg! Klikker jo ikke på den nå.

User avatar

_Antarath_
Belieber
Belieber
Posts: 39
Joined: 21 Mar 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by _Antarath_ »

hahaha


sumostig
Rocker
Rocker
Posts: 1136
Joined: 11 Dec 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by sumostig »

Goatmoon Hails clip
http://www.youtube.com/watch?v=gGbPtBeD ... re=related

Sykt ræva band og f**n så tafatt. Hahaha! Blir j****g flau av å se på det der.

User avatar

Anders S
Belieber
Belieber
Posts: 72
Joined: 07 Nov 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 33

Post by Anders S »

sumostig wrote:Goatmoon Hails clip
http://www.youtube.com/watch?v=gGbPtBeD ... re=related

Sykt ræva band og f**n så tafatt. Hahaha! Blir j****g flau av å se på det der.
Haha, feeet ginger-vokalist. Fant en enda "bedre" sang av dem på videoene til høyre:

http://www.youtube.com/watch?v=4uFXenDa ... re=related

j****g koselig intro, haha!!
慨世憂国


sumostig
Rocker
Rocker
Posts: 1136
Joined: 11 Dec 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by sumostig »

f**n for et band. Hahaha, herregud!

User avatar

Porcus
Belieber
Belieber
Posts: 141
Joined: 30 Apr 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Porcus »

Dundrix wrote:Sikkert flaut for dattera også.
Noen jeg kjenner (ja, faktisk!) hadde en litt lignende opplevelse, dog ikke så eksplisitt.

Scene:
Hun sitter og chatter med en kjekkas på et sjekkested på nettet -- ganske inngående, de er på "utveksler preferanser"-nivå. Og så slår det henne at fyren virker merkelig vel informert om nabolaget hennes, selv om han bor på en annen kant av landet.

Hun reiser seg fra PC-en, lister seg mot tenåringshulen og river opp døra med et "don't move!". Ganske riktig, der er samme chatten oppe.

Sannsynligvis like flaut for nysgjerrigpetra, som x antall ganger har fått slengt "du som vet hvor mamma kjøper håndjernene sine" over middagsbordet. Når hun skal gifte seg, bør hun skjelve i brudekjolen når mor knakker på glasset for å holde tale.
«Det er trist, men sant, en jazzbande bestaaende av fire negre og ett menneske maatte altsaa til for aa skape den intense kaféstemning, som vi liker aa kalle 'europeisk'.»
– Dagbla', 1921

01d sk001 screamboard

User avatar

Herremelk
Belieber
Belieber
Posts: 187
Joined: 10 Apr 2007, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Herremelk »

Flaut at den dama her har full endorsment fra både Axis og Paiste. http://www.youtube.com/watch?v=y4tm0E1vkwU

User avatar

Linus
Belieber
Belieber
Posts: 17
Joined: 30 Mar 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Linus »

Herremelk wrote:Flaut at den dama her har full endorsment fra både Axis og Paiste. http://www.youtube.com/watch?v=y4tm0E1vkwU
Må få deg langt rødt hår og skinnkorsett du også, så bli'e!
Image

User avatar

Pompel
Belieber
Belieber
Posts: 24
Joined: 25 Oct 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Pompel »

Herremelk wrote:Flaut at den dama her har full endorsment fra både Axis og Paiste. http://www.youtube.com/watch?v=y4tm0E1vkwU
Ingen grunn til å bli emo, du er snart NESTEN like bra som hun der. Du er fremdeles penere enn henne, da. Kinda. Lizm.
Image

User avatar

Porcus
Belieber
Belieber
Posts: 141
Joined: 30 Apr 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Porcus »

Trenger man å kunne tromme bedre for det som traller og går i bakgrunnen, da? Jeg mener, det er jo ikke veldig rytmisk komplekst?
«Det er trist, men sant, en jazzbande bestaaende av fire negre og ett menneske maatte altsaa til for aa skape den intense kaféstemning, som vi liker aa kalle 'europeisk'.»
– Dagbla', 1921

01d sk001 screamboard

User avatar

Jønsberg
Belieber
Belieber
Posts: 11
Joined: 01 Jan 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Jønsberg »

f**n, Herremelk, din j***a mannsgris kan du ikke la oss jenter få ha NOEN TING!? Når en gutt spiller trommer så er det kuuult, men når en jente gjør det så er det liksom ikke lov??? Jeg syns hun dama har rå stil, jeg, ikke mange som spiller trommer MED høyhælte sko og korsett!! ;D ROCK ON, RIOT GRRRL!
Escape from those rotten body
It's creation of death, can do nothing
Full of lusts, can't feel sins
Cast you a golden magic! Baphomet!
Image

User avatar

Morkenstubbe
Rocker
Rocker
Posts: 1320
Joined: 12 Dec 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Morkenstubbe »

sumostig wrote:Goatmoon Hails clip
http://www.youtube.com/watch?v=gGbPtBeD ... re=related

Sykt ræva band og f**n så tafatt. Hahaha! Blir j****g flau av å se på det der.
Handlet faktisk en 7" nå i finland med Goatmoon.hehe... crazy s**t!
"I lyden av ett hundre manns fortvilelse(over nok et år og leve) skriver vi her på screamforumet, i kulde og hat -og sinne!!!".
Image

User avatar

Herremelk
Belieber
Belieber
Posts: 187
Joined: 10 Apr 2007, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Herremelk »

Porcus wrote:Trenger man å kunne tromme bedre for det som traller og går i bakgrunnen, da? Jeg mener, det er jo ikke veldig rytmisk komplekst?
Hadde hun vært mann, hadde hun ikke fått sponsorer når bandet hun spiller i ikke er kjent fra før av. Det er jo de som sponser henne sin feil at de velger å fronte en middelmådig trommis kun fordi hun er dame. Hun kan jo bare cruise på en digg bølge av fordommer.

User avatar

kattpiss
Beliebe
Beliebe
Posts: 9
Joined: 24 Jan 2008, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Korea North

Post by kattpiss »

Herremelk wrote:
Porcus wrote:Trenger man å kunne tromme bedre for det som traller og går i bakgrunnen, da? Jeg mener, det er jo ikke veldig rytmisk komplekst?
Hadde hun vært mann, hadde hun ikke fått sponsorer når bandet hun spiller i ikke er kjent fra før av. Det er jo de som sponser henne sin feil at de velger å fronte en middelmådig trommis kun fordi hun er dame. Hun kan jo bare cruise på en digg bølge av fordommer.
Fikk meg til å tenke på henne: http://www.youtube.com/watch?v=hBMjSjnqCEM
Får coverage som f**n bare for at hun er jente. Sjekk ut improvisasjonene hennes, hun har melodisk sans som en planke.

User avatar

Herremelk
Belieber
Belieber
Posts: 187
Joined: 10 Apr 2007, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Herremelk »

kattpiss wrote:
Herremelk wrote:
Porcus wrote:Trenger man å kunne tromme bedre for det som traller og går i bakgrunnen, da? Jeg mener, det er jo ikke veldig rytmisk komplekst?
Hadde hun vært mann, hadde hun ikke fått sponsorer når bandet hun spiller i ikke er kjent fra før av. Det er jo de som sponser henne sin feil at de velger å fronte en middelmådig trommis kun fordi hun er dame. Hun kan jo bare cruise på en digg bølge av fordommer.
Fikk meg til å tenke på henne: http://www.youtube.com/watch?v=hBMjSjnqCEM
Får coverage som f**n bare for at hun er jente. Sjekk ut improvisasjonene hennes, hun har melodisk sans som en planke.
f**n så kjipt for de som er seriøse at folk som det der slipper så billig unna. Det finnes jo ingen grunn til at ei dame skal være dårligere til å spille enn en kis, bortsett fra at sponsorene viser at man ikke trenger å være halvparten så flink, seff.

s**t's fucked up.

User avatar

Porcus
Belieber
Belieber
Posts: 141
Joined: 30 Apr 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Porcus »

Herremelk wrote:
Porcus wrote:Trenger man å kunne tromme bedre for det som traller og går i bakgrunnen, da? Jeg mener, det er jo ikke veldig rytmisk komplekst?
Hadde hun vært mann, hadde hun ikke fått sponsorer når bandet hun spiller i ikke er kjent fra før av. Det er jo de som sponser henne sin feil at de velger å fronte en middelmådig trommis kun fordi hun er dame. Hun kan jo bare cruise på en digg bølge av fordommer.
Vel, jeg klarer ikke å høre om hun er middelmådig eller ikke på den musikken. Men et band som selger (eller forventes å selge) får sånne avtaler uansett tekniske ferdigheter.

Jeg mener, Kramer hadde Eddie Van Halen. Så gikk de hen og sponset Mick Mars. Ikke fordi han er dame, formodentlig. (Nikki Sixx har endog en signaturmodell via Gibson.)
«Det er trist, men sant, en jazzbande bestaaende av fire negre og ett menneske maatte altsaa til for aa skape den intense kaféstemning, som vi liker aa kalle 'europeisk'.»
– Dagbla', 1921

01d sk001 screamboard

User avatar

Herremelk
Belieber
Belieber
Posts: 187
Joined: 10 Apr 2007, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Herremelk »

Porcus wrote:
Herremelk wrote:
Porcus wrote:Trenger man å kunne tromme bedre for det som traller og går i bakgrunnen, da? Jeg mener, det er jo ikke veldig rytmisk komplekst?
Hadde hun vært mann, hadde hun ikke fått sponsorer når bandet hun spiller i ikke er kjent fra før av. Det er jo de som sponser henne sin feil at de velger å fronte en middelmådig trommis kun fordi hun er dame. Hun kan jo bare cruise på en digg bølge av fordommer.
Vel, jeg klarer ikke å høre om hun er middelmådig eller ikke på den musikken. Men et band som selger (eller forventes å selge) får sånne avtaler uansett tekniske ferdigheter.

Jeg mener, Kramer hadde Eddie Van Halen. Så gikk de hen og sponset Mick Mars. Ikke fordi han er dame, formodentlig. (Nikki Sixx har endog en signaturmodell via Gibson.)
Jeg vet jo det. Lars Ulrich og Tommy Lee er to av de jævligste trommisene i verden, men de lever jo mildt sagt godt på spons og platesalg. Det blir litt merkelig å skulle sammenligne et Mötley Crüe-medlem med en dame som spiller i et band som kun er kjent fordi hun er dame og spiller trommer.

User avatar

Aspergers Inc.
Poser
Poser
Posts: 302
Joined: 26 Apr 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Aspergers Inc. »

Flaut mange Internet White Knights i kommentarfeltet til den videoen.

User avatar

Hege
Poser
Poser
Posts: 281
Joined: 17 Feb 2007, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Hege »

Veit ikke om det er flaut eller lættis, men folk som trener styrke som lager apelyder for å gire seg opp til de tyngste vektene. Fyyy, så vanskelig å holde tilbake latteren.

Locked Previous topicNext topic