He he ja, hadde vært knall om alle sangene mottok et løft og fikk samme preg somknuthulhu wrote:Legg til 15 minutter med eventyrfortelling mellom hvert spor og vi har en vinner.
The Warrior's Prayer / Blood Of My Enemies fra start til slutt.
It is currently 21 Nov 2024, 21:48
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
Jeg kunne nok ikke det, nei. Men ja, Sign Of The Hammer har like tynn og kjip lyd som de 3 første hadde på de gamle CDene, så den bør og remastres, absolutt,stramvaier wrote:Enig, du kunne ha remastra og gitt ut Sign Of The Hammer Og på nytt. Muligens den Manowar skiva med dårligst lyd.Affen wrote:Lyden på de gamle Manowar-platene fikk seg et betraktelig løft med remastringa for noen år siden. Låter MYE bedre enn de gamle CD-utgivelsene.
Post by stramvaier »
Haha! Liten formulerings feil der ja!Affen wrote:Jeg kunne nok ikke det, nei. Men ja, Sign Of The Hammer har like tynn og kjip lyd som de 3 første hadde på de gamle CDene, så den bør og remastres, absolutt,stramvaier wrote:Enig, du kunne ha remastra og gitt ut Sign Of The Hammer Og på nytt. Muligens den Manowar skiva med dårligst lyd.Affen wrote:Lyden på de gamle Manowar-platene fikk seg et betraktelig løft med remastringa for noen år siden. Låter MYE bedre enn de gamle CD-utgivelsene.
Post by stramvaier »
Post by stramvaier »
Post by Maggotfarm »
Stoler du virkelig ikke på Dr. DeMaio?Eon wrote:De kunne ikke filme Donnie da? Hæ!?
Post by stramvaier »
Post by Maggotfarm »
Post by stramvaier »
Har jeg aldri hørt noe om. Du kan jo ringe og spørre JoeyMaggotfarm wrote:En kamerat av meg mener at de brukte trommemaskin på nesten alle platene Scott Columbus spilte på. Noen som veit noe mer om det?
Post by Maggotfarm »
Haha, det sære er at jeg faktisk har nummeret dems. De ringte meg en gang, Trur jeg har skrivi det tidligere i denne trådenstramvaier wrote:Har jeg aldri hørt noe om. Du kan jo ringe og spørre JoeyMaggotfarm wrote:En kamerat av meg mener at de brukte trommemaskin på nesten alle platene Scott Columbus spilte på. Noen som veit noe mer om det?
Post by stramvaier »
Joda, du gjorde det. I forbindelse med utgivelsen til en av de 7000 dvdene deres. Bestilte du den fra hjemmesia deres?Maggotfarm wrote:Haha, det sære er at jeg faktisk har nummeret dems. De ringte meg en gang, Trur jeg har skrivi det tidligere i denne trådenstramvaier wrote:Har jeg aldri hørt noe om. Du kan jo ringe og spørre JoeyMaggotfarm wrote:En kamerat av meg mener at de brukte trommemaskin på nesten alle platene Scott Columbus spilte på. Noen som veit noe mer om det?
Post by Maggotfarm »
Var fra hjemmesida jah. Om de kjører samma greia hver gang de gir ut en dvd må de ha en j***a høy telefonregning.stramvaier wrote:Joda, du gjorde det. I forbindelse med utgivelsen til en av de 7000 dvdene deres. Bestilte du den fra hjemmesia deres?Maggotfarm wrote:Haha, det sære er at jeg faktisk har nummeret dems. De ringte meg en gang, Trur jeg har skrivi det tidligere i denne trådenstramvaier wrote:Har jeg aldri hørt noe om. Du kan jo ringe og spørre JoeyMaggotfarm wrote:En kamerat av meg mener at de brukte trommemaskin på nesten alle platene Scott Columbus spilte på. Noen som veit noe mer om det?
Hehe..retting? Rekker jo ikke å ha prøver når man er opptatt med å dokumentere muntlig underveisvurdering, halvårplaner, ukeplaner, etc etc.LeifK wrote:Haha, har du lite retting om dagen? Godt gjort å finne den oppi alt det andre her. Men joda, fantastisk uttrykk!