Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - fĂžr var det Scream Magazine

Login Register

Cymbalsolo

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.

Hva syns du?

Det beste noensinne!
8
33%
Helt greit.
1
4%
Dette suger vÊrre enn megselv(dÄrlig selvbilde sa du?)..
9
38%
Jeg er en eller annen slags musikknerd og liker ikke lyden, miksingen eller mangelen pÄ panorering(ET DRIT!)
6
25%

Total votes: 24

Wesker
Belieber
Belieber
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Wesker »

AndersMarken wrote:Fy f**n.

"fy f**n" kan bety sÄ mangt, din bonde
La oss oppsummere litt:

1. du spruter ned en sÞkkvÄt vagina etter 33 sekunders jokking " FY FAEEEN!!"..altsÄ en Positiv utgave av " fy f**n"

2. du har vÊrt Ä kjÞpt deg siste skiva til Exodus, og gleder deg enormt til Ä hÞre pÄ den. Men oppdager til din forskrekkelse at berta i butikken har lagt feil skive i coveret. en live skive med SÞstrene BjÞrklund
"FYYY FAEEEEN!!!!!!!!"...merker du sinne i den der? det gjĂžr jeg. sterkt!

3. Leif Kringen og Anders Marken fÄr mÞte Nightwish, og fÄr alle sine Nightwish effekter signert av Tarja og alle de andre. " fyy faaaaeen :D " her snakker vi gledesrus med stor G. "Fy f**n" kan ogsÄ vÊre glede. Enorm glede. RÞrende glede..*sniff*

4. Tarja glemte Ä signere limited edition digipack utgaven (med poster bonuslÄter liner notes, klistremerker, lakrisbÄter og armbÄnd) av "nemo".
her har vi et ypperlig eksempel pÄ skuffelse i det man bruker ordene " fy f**n"

5. Sorg! Nightwish skal splittes. og ikke nok med det, men nÄ har Lars Ulrich slutta i Metallica ogsÄ. " FY f**n". Sorg, smerte, tÄrer, svette..Sorgens versjon av " fy f**n".

tusen takk for oppmerksomheten.

haha..fy f**n denne posten ble dritadÄrlig. men sÄ dÄrlig at den er morsom, sÄ jeg legger den ut

Dirant
Poser
Poser
Mood:
Been thanked: 2 times

Post by Dirant »

Wesker wrote:

La oss oppsummere litt:

1. du spruter ned en sÞkkvÄt vagina etter 33 sekunders jokking " FY FAEEEN!!"..altsÄ en Positiv utgave av " fy f**n"

2. du har vÊrt Ä kjÞpt deg siste skiva til Exodus, og gleder deg enormt til Ä hÞre pÄ den. Men oppdager til din forskrekkelse at berta i butikken har lagt feil skive i coveret. en live skive med SÞstrene BjÞrklund
"FYYY FAEEEEN!!!!!!!!"...merker du sinne i den der? det gjĂžr jeg. sterkt!

3. Leif Kringen og Anders Marken fÄr mÞte Nightwish, og fÄr alle sine Nightwish effekter signert av Tarja og alle de andre. " fyy faaaaeen :D " her snakker vi gledesrus med stor G. "Fy f**n" kan ogsÄ vÊre glede. Enorm glede. RÞrende glede..*sniff*

4. Tarja glemte Ä signere limited edition digipack utgaven (med poster bonuslÄter liner notes, klistremerker, lakrisbÄter og armbÄnd) av "nemo".
her har vi et ypperlig eksempel pÄ skuffelse i det man bruker ordene " fy f**n"

5. Sorg! Nightwish skal splittes. og ikke nok med det, men nÄ har Lars Ulrich slutta i Metallica ogsÄ. " FY f**n". Sorg, smerte, tÄrer, svette..Sorgens versjon av " fy f**n".

tusen takk for oppmerksomheten.

haha..fy f**n denne posten ble dritadÄrlig. men sÄ dÄrlig at den er morsom, sÄ jeg legger den ut

Hva slags f**n blir det om man spruter ned Tarja mens hun signerer alt inkl. limited edtion packen samtidig som man fÄr posten levert der Exodus skiva du bestilte pÄ cd on kommer med en sÞstrene BjÞrklund skive og et brev om at Lars Ulrich har slutta i Metallica?
Non-rising body from the grave showing new reality
What I am, what I want, I'm only after death

EUROPHIEND
Belieber
Belieber
Mood:

Post by EUROPHIEND »

eple...
Image
Framföralt har ni bÄda bobil och blÀkksprut...

Wesker
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Wesker »

Dirant wrote:
Hva slags f**n blir det om man spruter ned Tarja mens hun signerer alt inkl. limited edtion packen samtidig som man fÄr posten levert der Exodus skiva du bestilte pÄ cd on kommer med en sÞstrene BjÞrklund skive og et brev om at Lars Ulrich har slutta i Metallica?

Da er vi vel litt over pÄ den Mentalt-forvirra "fy f**n" greia. dersom alt dette hadde skjedd pÄ en gang hadde vedkommende blitt utsatt for et enormt sjokk. og hadde nok kommet til Ä hÞrt ut som en mentalt forvirra hoppekÄt ildsint kastrert katt med downsyndrom. se for deg en blanding av Dan BÞrge akerÞ i stemmeskifte etter at noen har sparket han i skrittet med tuppsko, og Herborg KrÄkevik etter et par glass rÞdvin for mye. og sist men ikke minst en ÞÞÞÞrliten dÊsj med Prinsesse Rangnild. ogsÄ er du der! det lÄter ikke spess pent nei? synes ikke jeg heller det..

kattefisk
Be
Be
Mood:

Post by kattefisk »

Wesker wrote:

La oss oppsummere litt:

Ville ikke kalt Ä komme etter et halvt minutt for sÄ veldig positivt da.
Stian wrote:Jeg mislikte DT mer fĂžr. NĂ„ har jeg en slags sympati med de, omtrent som med ansatte pĂ„ ÅrĂ„sen, som mĂ„ omgĂ„s Ă„ndssvake og illeluktende mennesker hver dag.

BigHansa
Infant
Infant
Mood:

Post by BigHansa »

BlueGrot wrote: Ville ikke kalt Ä komme etter et halvt minutt for sÄ veldig positivt da.

Et halvt minutt, er jo nesten en evighet det. Du er vel ikke en slik flinkis som holder det gÄende i minuttsvis vel?
http://www.ex-inferis.tk
Ex Inferis pÄ UrÞrt

1. Luftgitarist i Screamboardets offisielle St. Anger-fanklubb.

BigHansa
Infant
Infant
Mood:

Post by BigHansa »

Tilbake til topic, stÞtter vaskemaskin teorien. Men hÞrer litt handlevogn i det og. SÄ kanskje en vaskemaskin oppi en handlevogn ned en trapp? Spar pÄ dette, du kan sikkert bli geniforklart om 100 Är.
http://www.ex-inferis.tk
Ex Inferis pÄ UrÞrt

1. Luftgitarist i Screamboardets offisielle St. Anger-fanklubb.

DummeBirger
Belieber
Belieber
Mood:

Post by DummeBirger »

HeimBrent wrote:Jeg skal gjÞre et forsÞk pÄ Ä lete det opp... Vet ikke om jeg enda har det. Har jeg det ikke skal jeg alltids fikse nye opptak.

Dette bÞr f**n meg vÊre prio nr. 1 Ä finne igjen, Heimert! Folket venter! (Helst orginalinnspilling selvsagt, men hvis dette ikke gÄr, tar vi mer enn gjerne imot en nyinnspilling ogsÄ!) :D

DummeBirger
Belieber
Belieber
Mood:

Post by DummeBirger »

Du er en syk gutt, Hemert! :D

Spillemessig fÄr du godkjent (under meget sterk tvil, riktignok...)

Lydmessig derimot?;

Dette lÄter ikke som et Cymbal, men som et oppmic'et trommesett med fasefeil og sterkt overdreven bruk av Flanger.

Fri-jazz er definitivt en nÊrliggendene beskrivelse, men en del av "perkusjons"-lydene pÄ Red hot chilli peppers (type "BloodSugarSexMagic) er faktisk ogsÄ nÊrliggende Ä tenke pÄ.

Ellers tror jeg bÄde Gartnerlosjen, Bare Egil Band, Black Debbath, osv., ville gitt deg gig'en som Cymbal-solo spiller TVERT! :wink:

Desverre passer ingen av stemmealternativene min subjektive oppfatning, derfor avstÄr jeg fra Ä stemme.

Topic author
HeimBrent
Belieber
Belieber
Mood:

Post by HeimBrent »

DummeBirger wrote:
HeimBrent wrote:Jeg skal gjÞre et forsÞk pÄ Ä lete det opp... Vet ikke om jeg enda har det. Har jeg det ikke skal jeg alltids fikse nye opptak.

Dette bÞr f**n meg vÊre prio nr. 1 Ä finne igjen, Heimert! Folket venter! (Helst orginalinnspilling selvsagt, men hvis dette ikke gÄr, tar vi mer enn gjerne imot en nyinnspilling ogsÄ!) :D

Har lett overalt, men finner den ikke... SÄ jeg og Roar fÄr ta en runde med gitar og mikk hjemme hos han en dag. Da spiller vi inn det vi kommer over. Alt fra kastratmusikk til bm.

Edit: Men nÄ har jeg et problem. Jeg er sulten som f**n. Magen rumler vÊrre enn et tog. Men jeg har ikke lyst pÄ mat for en femmer.

Fretless
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Fretless »

HeimBrent wrote:*svada* Magerumling *svada*
Du kan jo alltids fĂžlge opp cymbalsuksessen med magerumling akkompagnert av blastbeats og liflig gitarspill?

Dirant
Poser
Poser
Mood:
Been thanked: 2 times

Post by Dirant »

Wesker wrote:
Dirant wrote:

Da er vi vel litt over pÄ den Mentalt-forvirra "fy f**n" greia. dersom alt dette hadde skjedd pÄ en gang hadde vedkommende blitt utsatt for et enormt sjokk. og hadde nok kommet til Ä hÞrt ut som en mentalt forvirra hoppekÄt ildsint kastrert katt med downsyndrom. se for deg en blanding av Dan BÞrge akerÞ i stemmeskifte etter at noen har sparket han i skrittet med tuppsko, og Herborg KrÄkevik etter et par glass rÞdvin for mye. og sist men ikke minst en ÞÞÞÞrliten dÊsj med Prinsesse Rangnild. ogsÄ er du der! det lÄter ikke spess pent nei? synes ikke jeg heller det..

Jeg vil ha lydklipp!!! :D
Non-rising body from the grave showing new reality
What I am, what I want, I'm only after death

Emperoar
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Emperoar »

I lÞpet av denne uka sÄ skal jeg og He|mBrent ha refrenget pÄ "Living After Midnight" klart. Heimert skal selvfÞlgelig synge.. 8)

Lennart
Spermatozoon
Mood:

Post by Lennart »

Fikk ikke sove i varmen, sÄ jeg hÞrte kunst/knust/hÊrverket en gang til og brÞt temmelig fullstendig sammen. Bra trim for sixpacken (for ikke Ä snakke om hele kassa...)
Ved andre gjennomlytting hÞrtes det heller noe mer ut som en steppesolo av en ultradritings KÄre Conradi (har styrta tre helflasker av Den Nye Vinen mÄ vite!) med tresko pÄ vÄtt betonggulv mens Ari Behn tar han knallhardt i toer'n og Per Heimly knipser bilder som en gal med et gammelt Hasselbladkamera med manuelt fremtrekk. SÄnn omtrent.....
SpÞrs om vi ikke har en verdig arvtaker nÄr Arne Nordheim drar pÄ seg trefrakken gitt. Bare Ä melde flytting til Grotten ved Slottet straks Arne parkerer tÞflene for godt! Arverekka er rÄ: Henrik Wergeland, Christian Sinding, Arnulf Øverland, Arne Nordheim og endelig Heimert. Tarjei Vesaas takket nei i 1969. Ikke gjenta den tabben!!!
Rape the world

Onaneos
Spermatozoon
Mood:

Post by Onaneos »

Morsomt var det ihvertfall :D Kanke akkurta si det hĂžrtes ut som cymbaler, mer som en gal neandertaler med noen pinner!
De slappe har det godt!

Fretless
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Fretless »

Onaneos wrote:Kanke akkurta si det hĂžrtes ut som cymbaler, mer som en gal neandertaler med noen pinner!
Er jammen ikke langt fra sannheten det heller.

Topic author
HeimBrent
Belieber
Belieber
Mood:

Post by HeimBrent »

Emperoar wrote:I lÞpet av denne uka sÄ skal jeg og He|mBrent ha refrenget pÄ "Living After Midnight" klart. Heimert skal selvfÞlgelig synge.. 8)

Det blir et mesterverk! For gjett hvem det er som skal skru trommelyd? Joda, det er Cymbalsolomannen!

Emperoar
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Emperoar »

HeimBrent wrote:
Emperoar wrote:I lÞpet av denne uka sÄ skal jeg og He|mBrent ha refrenget pÄ "Living After Midnight" klart. Heimert skal selvfÞlgelig synge.. 8)

Det blir et mesterverk! For gjett hvem det er som skal skru trommelyd? Joda, det er Cymbalsolomannen!

HĂžres veldig lovende ut i fĂžlge din mor. 8)

Elite
Embryo
Embryo
Mood:

Post by Elite »

Det er veldig lenge siden jeg har ledd sÄ mye pÄ jobben som jeg nettopp gjorde.. Ikke bare av Heimert's fantastiske cymbalsolo, men ogsÄ de mange vittige kommentarene til hele greia :)

kattefisk
Be
Be
Mood:

Post by kattefisk »

Elite wrote:Det er veldig lenge siden jeg har ledd sÄ mye pÄ jobben som jeg nettopp gjorde.. Ikke bare av Heimert's fantastiske cymbalsolo, men ogsÄ de mange vittige kommentarene til hele greia :)

Det var vaskemaskinskommentaren som gjorde dagen min, rett og slett fordi det er sant.
Stian wrote:Jeg mislikte DT mer fĂžr. NĂ„ har jeg en slags sympati med de, omtrent som med ansatte pĂ„ ÅrĂ„sen, som mĂ„ omgĂ„s Ă„ndssvake og illeluktende mennesker hver dag.

Locked Previous topicNext topic