He he ja, hadde vært knall om alle sangene mottok et løft og fikk samme preg somknuthulhu wrote:Legg til 15 minutter med eventyrfortelling mellom hvert spor og vi har en vinner.
The Warrior's Prayer / Blood Of My Enemies fra start til slutt.
Jeg kunne nok ikke det, nei. Men ja, Sign Of The Hammer har like tynn og kjip lyd som de 3 første hadde på de gamle CDene, så den bør og remastres, absolutt,stramvaier wrote:Enig, du kunne ha remastra og gitt ut Sign Of The Hammer Og på nytt. Muligens den Manowar skiva med dårligst lyd.Affen wrote:Lyden på de gamle Manowar-platene fikk seg et betraktelig løft med remastringa for noen år siden. Låter MYE bedre enn de gamle CD-utgivelsene.
Haha! Liten formulerings feil der ja!Affen wrote:Jeg kunne nok ikke det, nei. Men ja, Sign Of The Hammer har like tynn og kjip lyd som de 3 første hadde på de gamle CDene, så den bør og remastres, absolutt,stramvaier wrote:Enig, du kunne ha remastra og gitt ut Sign Of The Hammer Og på nytt. Muligens den Manowar skiva med dårligst lyd.Affen wrote:Lyden på de gamle Manowar-platene fikk seg et betraktelig løft med remastringa for noen år siden. Låter MYE bedre enn de gamle CD-utgivelsene.
Eon wrote:De kunne ikke filme Donnie da? Hæ!?
Nei, altså, det er noe som ikke stemmer. Noe jeg ikke klarer å sette fingeren på................Maggotfarm wrote:Eon wrote:De kunne ikke filme Donnie da? Hæ!?
Stoler du virkelig ikke på Dr. DeMaio?
333+333 wrote:Yupp that`s right, jeg digger f**n meg metal!
333+333 wrote:Yupp that`s right, jeg digger f**n meg metal!
Har jeg aldri hørt noe om. Du kan jo ringe og spørre JoeyMaggotfarm wrote:En kamerat av meg mener at de brukte trommemaskin på nesten alle platene Scott Columbus spilte på. Noen som veit noe mer om det?
stramvaier wrote:Har jeg aldri hørt noe om. Du kan jo ringe og spørre JoeyMaggotfarm wrote:En kamerat av meg mener at de brukte trommemaskin på nesten alle platene Scott Columbus spilte på. Noen som veit noe mer om det?
Joda, du gjorde det. I forbindelse med utgivelsen til en av de 7000 dvdene deres. Bestilte du den fra hjemmesia deres?Maggotfarm wrote:stramvaier wrote:Har jeg aldri hørt noe om. Du kan jo ringe og spørre JoeyMaggotfarm wrote:En kamerat av meg mener at de brukte trommemaskin på nesten alle platene Scott Columbus spilte på. Noen som veit noe mer om det?
Haha, det sære er at jeg faktisk har nummeret dems. De ringte meg en gang, Trur jeg har skrivi det tidligere i denne tråden
stramvaier wrote:Joda, du gjorde det. I forbindelse med utgivelsen til en av de 7000 dvdene deres. Bestilte du den fra hjemmesia deres?Maggotfarm wrote:stramvaier wrote:Har jeg aldri hørt noe om. Du kan jo ringe og spørre JoeyMaggotfarm wrote:En kamerat av meg mener at de brukte trommemaskin på nesten alle platene Scott Columbus spilte på. Noen som veit noe mer om det?
Haha, det sære er at jeg faktisk har nummeret dems. De ringte meg en gang, Trur jeg har skrivi det tidligere i denne tråden
Hehe..retting? Rekker jo ikke å ha prøver når man er opptatt med å dokumentere muntlig underveisvurdering, halvårplaner, ukeplaner, etc etc.LeifK wrote:Haha, har du lite retting om dagen? Godt gjort å finne den oppi alt det andre her. Men joda, fantastisk uttrykk!
Users browsing this forum: No registered users and 19 guests