Bandet mitt Brighton har blitt plukket ut blant Ärets 8 siste i P3s UrÞrtkonkurranse, og vi kjemper nÄ mot Bloody Beach om en plass i finalen blant de 4 siste. Sjangeren er indiepop, men jeg mistenker at folk her inne er over gjennomsnittlig musikkinteressert, og da kan det kanskje falle i smak uansett! Jeg er trommisen.
Man kan stemme pÄ linken under
http://www.p3.no/bloody-beach-mot-brighton/
eller ved Ă„ sende sms med U 6 til 1987. Den koster Ăšn liten krone!
HÄper noen ofrer et par sekunder til Ä avgi en stemme Hadde satt utrolig stor pris pÄ det! Duellen avgjÞres i Popsalongen pÄ P3 fredag!
HJELP BANDET MITT (BRIGHTON) TIL URĂRT-FINALEN!
HJELP BANDET MITT (BRIGHTON) TIL URĂRT-FINALEN!
Wet socks are uncool.
www.myspace.com/insanityperfected
Wet socks are uncool.
-
- Rocker
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Mr. Gumble, kan du gi en kort oppdatering av hva dere fikk ut av Ä vinne urÞrt, hvilken effekt det hadde og hva dere har oppnÄdd sÄ langt med bakgrunn i fjorÄrets seier.
Hehey! Den sÄ jeg ikke komme! Du spiller trommer i Pink Robots?Mr.Gumble wrote:Har stemt pÄ dere opptil flere ganger allerede.
Liker lÄten veldig godt
StÄ pÄ
Tusen takk!
Wet socks are uncool.
Retorisk spĂžrsmĂ„l eller?VonMĂŒnchhausen wrote:Mr. Gumble, kan du gi en kort oppdatering av hva dere fikk ut av Ă„ vinne urĂžrt, hvilken effekt det hadde og hva dere har oppnĂ„dd sĂ„ langt med bakgrunn i fjorĂ„rets seier.
Det som er positivt med Ä vinne er jo i fÞrste omgang en god del gratis reklame og PR. I tillegg kommer jo det som for min del var det kuleste med Ä vinne: En "No Expenses"-turné i nightliner.
I tillegg fikk vi meget gode spotter pÄ Ärets by:Larm, og mange tilbud om spillejobber, bÄde festivaljobber og vanlige konserter.
Vi burde nok ha utnyttet vinnerstatusen bedre, men vi dro ikke i samme retning alle sammen.
SÄ nÄ er det bare 3 av 5 medlemmer som er med pÄ neste runde. Og jeg er ikke en av dem
Er man derimot en homogen gruppe som alle har samme mÄl og ambisjoner, sÄ ser jeg nesten bare positive ting ved Ä bli Ärets urÞrt, eller nominert i det hele tatt.
Men det finnes alltid de som er skeptisk til musikk"tÀvlinger" og kÄringer, og ikke vil sette pris pÄ et slikt UrÞrt-stempel...
Noen vil kanskje heller spre navnet sitt pÄ andre mÄter.
Jeg mener at det er samme f**n hvordan du kommer deg fremover, sÄfremt man har noe med substans Ä komme med
"The Product Is Sold, The Memory Fades"
Spilte trommer der ja, men nÄ blir det snart nye utfordringerTarmsaft wrote:Hehey! Den sÄ jeg ikke komme! Du spiller trommer i Pink Robots?Mr.Gumble wrote:Har stemt pÄ dere opptil flere ganger allerede.
Liker lÄten veldig godt
StÄ pÄ
Tusen takk!
Gikk fint det der forresten! Gratulerer
"The Product Is Sold, The Memory Fades"
-
- Rocker
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Nei, det var faktisk noe jeg helt ĂŠrlig lurte pĂ„ uten baktanker. Har ikke fulgt med dere i etterkant, sĂ„ jeg var ganske enkelt nysgjerrig. Takk for utfyllende svar. Ble litt klokere nĂ„.Mr.Gumble wrote:Retorisk spĂžrsmĂ„l eller?VonMĂŒnchhausen wrote:Mr. Gumble, kan du gi en kort oppdatering av hva dere fikk ut av Ă„ vinne urĂžrt, hvilken effekt det hadde og hva dere har oppnĂ„dd sĂ„ langt med bakgrunn i fjorĂ„rets seier.
Synd at ikke alle sÄ for seg samme retning.