Haha!General ell? wrote:haha, Satanic Threat er morro. Sigurd på vokal
Hole in the Sky 2011
Satanic Threat er driit fett!
Håper for satans skyld Hits holder seg for gode til å booke inn Dimmu. Men, kanskje bare fett, for da kan man fjase i baren istedet
Håper for satans skyld Hits holder seg for gode til å booke inn Dimmu. Men, kanskje bare fett, for da kan man fjase i baren istedet
That secret Path leads the Ahran to mental woe unspeakable; woe for the dead, and helpless pity for the men of Karmic sorrow; the fruit of Karma Sages dare not still.
Da blir det pause for å gå til bryggen, drikke tyrker og diskutere staraptor!tyand wrote: Håper for satans skyld Hits holder seg for gode til å booke inn Dimmu. Men, kanskje bare fett, for da kan man fjase i baren istedet
skal bli plass til 1200 mennesker der, og slik eg forstod teikningane kjem ikkje søylen til å vere i vegen.BlueGrot wrote:Da er det billigere å kjøpe nytt bygg. Vet ikke noe videre om ombygningen men antar det skal bli slik at søylen er mindre sjenerende.
-
Topic author - Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Hallo, Dimmu speler sjølvsagd ikkje på HitS. Det seier seg sjølv.
Støtter SABBAT frå Japan! Ny plate på gang og greier. Ugh! Ny plate frå Impaled Nazarene også, og det er ei stund sidan dei har vore innom HitS. I say aye!
Støtter SABBAT frå Japan! Ny plate på gang og greier. Ugh! Ny plate frå Impaled Nazarene også, og det er ei stund sidan dei har vore innom HitS. I say aye!
-
- Beliebe
- Mood:
Original vri på Minor Threat, om ikke annet.
Er ikke 100% sikker på at alle er aktive, men:
Electric Wizard
Coffins
Amebix
Bolt Thrower
Körgull The Exterminator
Demonic War
Insulters
Infernäl Mäjesty
Merciless (swe)
Nasty Savage
Haemorrhage
Victimised
Parlamentarisk Sodomi
Sadistic Intent
Er ikke 100% sikker på at alle er aktive, men:
Electric Wizard
Coffins
Amebix
Bolt Thrower
Körgull The Exterminator
Demonic War
Insulters
Infernäl Mäjesty
Merciless (swe)
Nasty Savage
Haemorrhage
Victimised
Parlamentarisk Sodomi
Sadistic Intent
Så de på onsdag, det var artig!DisgustingSemla wrote:Wehrmacht
-
- Poser
- Mood:
Nevnte ikke Dimmu selv siden jeg ser på det som rimelig urealistisk med dem på HITS, men hadde definitivt syns det var kult om de spilte!Rintrah wrote:Cursed wrote:Ånei sårri skall hålle sjeft jei.Rintrah wrote:Hallo, Dimmu speler sjølvsagd ikkje på HitS. Det seier seg sjølv.
ROCK!
-
- Beliebe
- Mood:
I Barcelona, på en ganske liten venue. Var konge! Trivelige folk og, trommisen kom bort til meg før konserten og var litt i overkant pratesjuk, haha.Salsten wrote:Hvor? Argh så fett det må være å beskue.lisacarnage wrote:Så de på onsdag, det var artig!DisgustingSemla wrote:Wehrmacht
Har fremdeles ikke sett Dimmu live, så det hadde jo ikke gjort noe. Samtidig vet jeg ikke hvor bra det blir uten Vortex på clean vocal. :/Doomination wrote:Nevnte ikke Dimmu selv siden jeg ser på det som rimelig urealistisk med dem på HITS, men hadde definitivt syns det var kult om de spilte!Rintrah wrote:Cursed wrote:Ånei sårri skall hålle sjeft jei.Rintrah wrote:Hallo, Dimmu speler sjølvsagd ikkje på HitS. Det seier seg sjølv.
Ellers ønsker jeg...
Marduk
Behexen
One Tail One Head
Ghost
Agalloch
Urfaust
Devil
King Diamond eller Mercyful Fate
Watain, igjen
Jeg ser dem sånn ca annenhver plate. På Sentrum nå i høst var de faktisk j***a bra. Men et band som hanker inn så mye publikum alene, har nok litt for høy pris for HITS uansett.Onyx wrote:Har fremdeles ikke sett Dimmu live, så det hadde jo ikke gjort noe. Samtidig vet jeg ikke hvor bra det blir uten Vortex på clean vocal.
«Det er trist, men sant, en jazzbande bestaaende av fire negre og ett menneske maatte altsaa til for aa skape den intense kaféstemning, som vi liker aa kalle 'europeisk'.»
– Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
– Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
Goregasm wrote:AS I LAY DYING
DEAD BY APRIL
LINKIN PARK
KATHARSIS
PANIC AT THE DISCO
PARKWAY DRIVE
BULLET FOR MY VALENTINE
RISE AGAINST
Dead By April er by far det verste bandet jeg noensinne har bivånet i levende live, så det er no go.
Vi venter fremdeles på en avklaring vedrørende USF, men vi mener at vi skal få til festival i en eller annen form uansett.
-
- Rocker
- Favourite genre: It's complicated
- Mood:
- Been thanked: 1 time
Tror og håper at Goregasm var ironisk. Linkin Park og Bullet For My Valentine?
Regner med at det blir festival, og om det ikke skulle bli så kan folk komme seg inn til Bergen i August uansett.
Regner med at det blir festival, og om det ikke skulle bli så kan folk komme seg inn til Bergen i August uansett.
BlueGrot wrote:Tror og håper at Goregasm var ironisk. Linkin Park og Bullet For My Valentine?
Hehe, jeg skjønte jo det. Men i og med at DBA er hatband nummer 1, måtte jeg gjøre et poeng ut av det.