Udunpute wrote:Ghost In The Shell. Fantastisk flott film som jeg kanskje ikke helt..skjønte?
Feiende flott. Se 2ern og serien og hele sulamitten.
It is currently 20 Dec 2024, 19:29
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
Post by Hlidskjalf »
Snabba Cash 5-6 / 10
Fanny och Aleksander 9-10 / 10 - Såg hele "Tv" versjonen, vurderer å se "filmen" i nær fremtid. Bergman kniver helt i toppen med Kubrick for min del altså, mulig han troner på toppen, når katalogen er endevendt.
Post by DarthVidar »
gnombob wrote:Udunpute wrote:Ghost In The Shell. Fantastisk flott film som jeg kanskje ikke helt..skjønte?
Feiende flott. Se 2ern og serien og hele sulamitten.
Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!
Still Walking av Kore-eda. Herregud for en nydelig film. Lenge siden jeg har sett noe lignende. Anbefales til alle med et snev av menneskelighet.
Hlidskjalf wrote:Snabba Cash 5-6 / 10
Fanny och Aleksander 9-10 / 10 - Såg hele "Tv" versjonen, vurderer å se "filmen" i nær fremtid. Bergman kniver helt i toppen med Kubrick for min del altså, mulig han troner på toppen, når katalogen er endevendt.
Syns snabba cash var veldig bra, 5/6.
Post by Hlidskjalf »
Vorax wrote:Hlidskjalf wrote:Snabba Cash 5-6 / 10
Fanny och Aleksander 9-10 / 10 - Såg hele "Tv" versjonen, vurderer å se "filmen" i nær fremtid. Bergman kniver helt i toppen med Kubrick for min del altså, mulig han troner på toppen, når katalogen er endevendt.Syns snabba cash var veldig bra, 5/6.
Startet bra, men mot slutten ble det bare mer og mer suppe..
I forhold til hva jeg hadde hørt om filmen på forhånd, så skuffet den litt.
Post by Aspergers Inc. »
Enig med keezen ovenfor. Dabbet av noe j****g litt uti, og endte opp som en forglemmelig midt på treet-film.
Post by Goatblessed necropenis »
Snabba Cash er lett terningkast 5. Kvalitet fra start til slutt.
Post by Aspergers Inc. »
Scott Pilgrim vs. the World - Underholdende nok, men ikke en film jeg gidder se en gang til. En del kule (nerdete) visuelle virkemidler. MEN EINN Å DOMP HU GULA DA
LSD: The Beyond Within - BBC-dokumentar fra 1986. Opplysende og ganske underholdende.
Lovecraft: Fear of the Unknown - Gode greier! Meget bra dokkis.
Post by Hlidskjalf »
The Green Mile (1999) awesome, 10/10
Sin City (2005) Fet, konsept film 9/10
Network (1976) 7/10
Post by dieselpikk »
De pulescenene var jo helt knall haha.
Devil: Tja, grei underholdning men ikke noe mer.
Post by _Antarath_ »
End of the Line
The Unborn
Holdt på å få hjerteattak av den første scenen i End of the line