The Green Hornet 3D.
Eg var skeptisk, men syns den var ganske underhaldande og morosam. Men unødvendig med 3D - som vanlig.
Sist sette film
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
master_k wrote:Jeg har sett en den film i det siste:
Cape Fear - 1962
Psycho - 1960
Rear Window - 1954
12 Angry Men - 1957
To Catch a Thief - 1955
Spellbound - 1945
Her var det mye bra Spesielt Rear Window og 12 Angry Men, men alle er absolutt severdige. Sjekk også ut Rope, som noen nevnte og Vertigo, hvis du ikke har sett dem.
-
- Belieber
- Mood:
Lugubriel wrote:master_k wrote:Jeg har sett en den film i det siste:
Cape Fear - 1962
Psycho - 1960
Rear Window - 1954
12 Angry Men - 1957
To Catch a Thief - 1955
Spellbound - 1945Her var det mye bra Spesielt Rear Window og 12 Angry Men, men alle er absolutt severdige. Sjekk også ut Rope, som noen nevnte og Vertigo, hvis du ikke har sett dem.
Vertigo har jeg sett og den var svært bra! Sykt og sært plot akkopagnert av herlig musikk fra Herrmann. Digger for øvrig kamerføringen til Hitchcock under akrofobi-scenene til Scottie (Stewart.)
Tokyo Gore Police.
Hahahaha fy f**n.
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky
Stian wrote:Jennifer's Body. Ikke BARE positivt å ha fått seg HD-recorder eller hva det heter og kan spille inn alt som ser vagt underholdende ut.
Trudde det var porr du ell?
Stian wrote:Jennifer's Body. Ikke BARE positivt å ha fått seg HD-recorder eller hva det heter og kan spille inn alt som ser vagt underholdende ut.
Jentungen insisterte på å kjøpe denne tidligere i høst, så jeg måtte se den i lag med henne, og makan til svadafilm egentlig. Men Twilight-fansen digger den tydeligvis...
-
- Belieber
- Mood:
-
- Poser
- Mood:
-
- Belieber
- Mood:
-
- Belieber
- Mood:
BlackMage wrote:Manhattan Baby.
Kul Fulci film med musikk av Frizzi, en kan ikke spørre om mer.
Den filmen er faktisk helt sykt rævva. Liker ikke at de har brukt samma soundtracket som på The Beyond og hatt med sånne småting de har hatt med i de andre filmene fordi de tydeligvis var tomme for ideer. Synd egentlig, digger Fulci og Frizzi.
Bugge wrote:Filmen kunne vært en kavalkade med Porcus' humor, og jeg ville alikavel vurdert å se den.
Har vurdert å se den selv en stund av samme grunn.
OT; Profeten. Jæææævlig fet fransk fengselsfilm. En slags moderne Shawshank Redemption, minus feelgood-elementene, pluss masse gjengrivalisering og vold. Vipper mellom fem og seks.