Hole In The Sky Bergen Metal Festival: Alright, this is how it goes. We will announce the first bands next Friday (11th of Feb). Tickets go on sale the same day. Speak soon.
Hyl, gleder meg!!
It is currently 12 Dec 2024, 14:40
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
Post by DisgustingSemla »
Hole In The Sky Bergen Metal Festival: Alright, this is how it goes. We will announce the first bands next Friday (11th of Feb). Tickets go on sale the same day. Speak soon.
Hyl, gleder meg!!
Post by LostParadise »
DisgustingSemla wrote:Hole In The Sky Bergen Metal Festival: Alright, this is how it goes. We will announce the first bands next Friday (11th of Feb). Tickets go on sale the same day. Speak soon.
Hyl, gleder meg!!
Spent på hva de disker opp med!
Post by EnBedrovetLaks »
DisgustingSemla wrote:Hole In The Sky Bergen Metal Festival: Alright, this is how it goes. We will announce the first bands next Friday (11th of Feb). Tickets go on sale the same day. Speak soon.
Hyl, gleder meg!!
Hvor henter dere denne infoen i fra? Jeg har slettet cache som en gal men blir likevel videresendt til siden for 2010. Er det jeg som er noob?
EnBedrovetLaks wrote:DisgustingSemla wrote:Hole In The Sky Bergen Metal Festival: Alright, this is how it goes. We will announce the first bands next Friday (11th of Feb). Tickets go on sale the same day. Speak soon.
Hyl, gleder meg!!
Hvor henter dere denne infoen i fra? Jeg har slettet cache som en gal men blir likevel videresendt til siden for 2010. Er det jeg som er noob?
Facebook.
Affen wrote:Det går faktisk an å bare holde helt kjeft.
Post by EnBedrovetLaks »
Uffda. Jaja, takker.
NESTEN enig med Knugen, men ettersom jeg er en trivelig fyr og Knugen er en råtten potet, så trøster jeg meg med at det nesten bare kan bli bedre. Og så kommer det som alltid noen skjulte perler som man ikke hadde regna med.
Og så er det viktig for festivaler nå å slippe band som trekker folk tidlig, og da må jo Ghost, Marduk og eventuelt Primordial som det også hintes til være veldig smart. Så får heller godbitene komme etter hvert.