Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - fĂžr var det Scream Magazine

Login Register

Screamers mÄnedsstafett - Februar

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.
User avatar

Runar
Rocker
Rocker
Posts: 763
Joined: 06 May 2003, 00:00
Location: Oslo
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Post by Runar »

Daffen wrote:

Runar er stappfull av PMS i dag.

Litt aggressivitet er da bare sunt sÄnn innimellom. Ikke det at det var sÄ negativt Ä spÞrre hvorfor enkelte finner det sÄ stas med all ikke-metal-lÄtene.


User avatar

Porcus
Belieber
Belieber
Posts: 141
Joined: 30 Apr 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Porcus »

Runar wrote:

StrÄmannen? Hva snakker du om nÄ da?

Jeg snakker om at du redigerer vekk andres meninger nÄr du siterer, for Ä kunne dikte opp din egen versjon som er lettere Ä argumentere mot. Det er sÄpass uredelig at jeg gÄr ut fra at det ikke er ment alvorlig, bare ment som trolling.

Runar wrote:

Joda, med en slik unnskyldning er det jo bare Ä sette igang igjen med Ä poste pÄ fulltid.

Du kunne jo i det minste ha svart pÄ hva som var slettepolitikken her inne, men det gadd du ikke.

«Det er trist, men sant, en jazzbande bestaaende av fire negre og ett menneske maatte altsaa til for aa skape den intense kaféstemning, som vi liker aa kalle 'europeisk'.»
– Dagbla', 1921

01d sk001 screamboard

User avatar

Runar
Rocker
Rocker
Posts: 763
Joined: 06 May 2003, 00:00
Location: Oslo
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Post by Runar »

Porcus wrote:
Runar wrote:

StrÄmannen? Hva snakker du om nÄ da?

Jeg snakker om at du redigerer vekk andres meninger nÄr du siterer, for Ä kunne dikte opp din egen versjon som er lettere Ä argumentere mot. Det er sÄpass uredelig at jeg gÄr ut fra at det ikke er ment alvorlig, bare ment som trolling.

Runar wrote:

Joda, med en slik unnskyldning er det jo bare Ä sette igang igjen med Ä poste pÄ fulltid.

Du kunne jo i det minste ha svart pÄ hva som var slettepolitikken her inne, men det gadd du ikke.

Jeg quotet det som var det jeg reagerte og lurte pĂ„. Ikke for Ă„ ta vekk noen av hans meninger. Jeg la ikke til noen som helst av meninger til Udunpute i det hele tatt. Jeg argumenterte ikke engang – jeg bare stilte spĂžrsmĂ„l. Her er det jo kun du som kommer med pĂ„stander om hva jeg gjĂžr og jeg lurer strengt pĂ„ hvorfor du driver pĂ„ med dette. Men det er vel ikke vits Ă„ spĂžrre uansett.

NĂ„r har du spurt meg om slettepolitikken da?

NÄ sklir forÞvrig OT-delen ut her og om Screamer Þnsker det kan jeg SLETTE de postene som sklir ut her sÄ han kan fÄ fullfÞre mÄnedsstaffetten sin?


User avatar

Mordekai
Po
Po
Posts: 197
Joined: 01 Nov 2004, 00:00
Location: Tigerstaden
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Mordekai »

Tiesto kan vÊre riktig sÄ godkjill, men det er forholdsvis fÄ av lÄtene som virkelig tar av.

Meshugga er helt greit, men ikke noe mer. Man gÄr fort lei.

Den mashupen var fet nok.

Dog mongoloid Ä pÄstÄ at noen typer musikk er greit i mÄnedstafetten, mens andre ikke er det. 50% metal var et elendig drittforslag

Det er forskjell pĂ„ Ă„ HØRE pĂ„ metal, og Ă„ VÆRE metal.

Salt i sÄret gir ro i sjelen.

Image

User avatar

Topic author
Screamer
Belieber
Belieber
Posts: 13
Joined: 18 Jul 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Post by Screamer »

Runar wrote:

NÄ sklir forÞvrig OT-delen ut her og om Screamer Þnsker det kan jeg SLETTE de postene som sklir ut her sÄ han kan fÄ fullfÞre mÄnedsstaffetten sin?

Takk for tilbudet, men... vent..... Deja Vu .....trives med litt rot.

And now...

:arrow:


User avatar

Topic author
Screamer
Belieber
Belieber
Posts: 13
Joined: 18 Jul 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Post by Screamer »

2007

Sopor Aeternus & the Ensemble of Shadows - In der PalÀstra

Image


User avatar

Mordekai
Po
Po
Posts: 197
Joined: 01 Nov 2004, 00:00
Location: Tigerstaden
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Mordekai »

PĂ„ svensk betyr sopor sĂžppel. LĂ„ta var ikke noe bra.

Det er forskjell pĂ„ Ă„ HØRE pĂ„ metal, og Ă„ VÆRE metal.

Salt i sÄret gir ro i sjelen.

Image

User avatar

DarthVidar
Poser
Poser
Posts: 338
Joined: 29 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by DarthVidar »

Wow! Dette var dritbra! FÞrste gangen jeg hÞrer SA, selv om jeg har visst om kreaturet i Ärevis. Minner litt om Anthony & the Johnsons og The Cure. Bra stemme pÄ hun/han.

Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!

User avatar

Khuno
Infant
Infant
Posts: 2
Joined: 28 Oct 2007, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Khuno »

Knall lÄtvalg fra SA!
Har hÞrt pÄ de en stund nÄ og denne seiler definitivt opp pÄ topp blant sangene pÄ de nyere albumene.

It is well known that a vital ingredient of success is not knowing that what you're attempting can't be done. A person ignorant of the possibility of failure can be a halfbrick in the path of the bicycle of history.

User avatar

TheUnborn
Rocker
Rocker
Posts: 1182
Joined: 10 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by TheUnborn »

Sopor Aeternus har jeg hatt litt sansen for i noen Är, sÄ dette var et greit valg.

http://www.UnbornProductions.com
http://www.facebook.com/UnbornProductions
HAUNT, NOCTURNAL GRAVES, ABIGOR, GHOST, FUNERAL MIST, SARGEIST, VOID EATER, ELLORSITH, SIGN OF THE JACKAL m.m.

User avatar

DJGADD
Poser
Poser
Posts: 450
Joined: 23 Jul 2007, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by DJGADD »

MÄ sjekkes ut nÊrmere. Mye fint i den lÄta.

:moon:

User avatar

Affen
Rocker
Rocker
Posts: 1328
Joined: 22 Nov 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 48

Post by Affen »

SkjÞnner f**n ikke reaksjonene til Udun & co her. Og hvorfor er det Ä ha skylapper Ä forvente litt metal pÄ General Metal-forumet til Scream Magazine? Og hvorfor heier du pÄ Screamer, Udun? Ikke ofte jeg er enig med deg, men jag har ikke tidligere tvilt pÄ at du egentlig er en intelligent kar, men nÄ begynner jeg Ä lure. Dette er blitt en av de aller dummeste trÄdene pÄ hele boardet, og det sier litt.

Image

User avatar

DJGADD
Poser
Poser
Posts: 450
Joined: 23 Jul 2007, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by DJGADD »

At alle oss smarte folk heier pÄ Screamers rett til Ä poste "drit" er jo fordi sensur er mye vÊrre enn Tiesto. Hvis man skal begynne Ä kvotere metall (eksempelvis 50%) i mÄnedstaffeten mÄ man jo begynne Ä definere hva som er innenfor og utenfor begrepet, og hva slags "straff" skal utdeles til de som ikke fÞlger retningslinjene? BAN? Tvangsendring av lÄtene i mÄnedstaffeten?
Det kan bare gÄ galt, og er en utrolig dÄrlig idé.

De langt fleste stafettene er jo proppa med mer eller mindre god metall uansett, sÄ til alle som ramler av stolen av litt Trance og StÞy og Neo-etellerannet. Ta dere en bolle, og vent til neste mÄned!

:thankyou:

:moon:

User avatar

King_P
Belieber
Belieber
Posts: 133
Joined: 01 Apr 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by King_P »

Affen wrote:

Og hvorfor er det Ä ha skylapper Ä forvente litt metal pÄ General Metal-forumet til Scream Magazine?

Kan ikke se at du ikke har fÄtt det.

Duvende bryster.

User avatar

Runar
Rocker
Rocker
Posts: 763
Joined: 06 May 2003, 00:00
Location: Oslo
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Post by Runar »

DJGADD wrote:

At alle oss smarte folk heier pÄ Screamers rett til Ä poste "drit" er jo fordi sensur er mye vÊrre enn Tiesto. Hvis man skal begynne Ä kvotere metall (eksempelvis 50%) i mÄnedstaffeten mÄ man jo begynne Ä definere hva som er innenfor og utenfor begrepet, og hva slags "straff" skal utdeles til de som ikke fÞlger retningslinjene? BAN? Tvangsendring av lÄtene i mÄnedstaffeten?
Det kan bare gÄ galt, og er en utrolig dÄrlig idé.

De langt fleste stafettene er jo proppa med mer eller mindre god metall uansett, sÄ til alle som ramler av stolen av litt Trance og StÞy og Neo-etellerannet. Ta dere en bolle, og vent til neste mÄned!

:thankyou:

Vet du egentlig hva sensur er? I din bok er vel trafikkregler ogsÄ sensur?


User avatar

Tomas
Poser
Poser
Posts: 268
Joined: 19 Apr 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Tomas »

Kan folk vÊre sÄ vennlige Ä innta en litt mer METAL holdning? Dvs. Ä gi litt mer fan.
Carry on! :arrow:

perl -e 'print $i=pack(c5,(41*2),sqrt(7056),(unpack(c,H)-2),oct(115),10);'
:boobs:

User avatar

TheUnborn
Rocker
Rocker
Posts: 1182
Joined: 10 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by TheUnborn »

Tomas wrote:

Kan folk vÊre sÄ vennlige Ä innta en litt mer METAL holdning? Dvs. Ä gi litt mer fan.
Carry on! :arrow:

Man gir ikke f i musikk, Tomas!


User avatar

Tomas
Poser
Poser
Posts: 268
Joined: 19 Apr 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Tomas »

Jeg gir litt fan i hva andre mener.
:wink:

perl -e 'print $i=pack(c5,(41*2),sqrt(7056),(unpack(c,H)-2),oct(115),10);'
:boobs:

User avatar

Hagakure
Belieber
Belieber
Posts: 125
Joined: 24 Feb 2011, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Hagakure »

Datt av Sopor Aeternus vogna for mange Ă„r siden. Syns de var best rundt Todeswunsch skiva hvor instrumenteringa og tonaliteten var litt mer eksotisk.
Men dette var ikke verst assÄ, trodde dagens Sopor Aeternus skulle vÊre mer jalla enn dette her. Det sÄ dÄrlig ut rundt 2000 tallet.


Locked Previous topicNext topic