Daffen wrote:Runar er stappfull av PMS i dag.
Litt aggressivitet er da bare sunt sÄnn innimellom. Ikke det at det var sÄ negativt Ä spÞrre hvorfor enkelte finner det sÄ stas med all ikke-metal-lÄtene.
It is currently 15 Nov 2024, 15:15
De beste forumene for rock og metall - fĂžr var det Scream Magazine
Runar wrote:StrÄmannen? Hva snakker du om nÄ da?
Jeg snakker om at du redigerer vekk andres meninger nÄr du siterer, for Ä kunne dikte opp din egen versjon som er lettere Ä argumentere mot. Det er sÄpass uredelig at jeg gÄr ut fra at det ikke er ment alvorlig, bare ment som trolling.
Runar wrote:Joda, med en slik unnskyldning er det jo bare Ä sette igang igjen med Ä poste pÄ fulltid.
Du kunne jo i det minste ha svart pÄ hva som var slettepolitikken her inne, men det gadd du ikke.
Porcus wrote:Runar wrote:StrÄmannen? Hva snakker du om nÄ da?
Jeg snakker om at du redigerer vekk andres meninger nÄr du siterer, for Ä kunne dikte opp din egen versjon som er lettere Ä argumentere mot. Det er sÄpass uredelig at jeg gÄr ut fra at det ikke er ment alvorlig, bare ment som trolling.
Runar wrote:Joda, med en slik unnskyldning er det jo bare Ä sette igang igjen med Ä poste pÄ fulltid.
Du kunne jo i det minste ha svart pÄ hva som var slettepolitikken her inne, men det gadd du ikke.
Jeg quotet det som var det jeg reagerte og lurte pĂ„. Ikke for Ă„ ta vekk noen av hans meninger. Jeg la ikke til noen som helst av meninger til Udunpute i det hele tatt. Jeg argumenterte ikke engang â jeg bare stilte spĂžrsmĂ„l. Her er det jo kun du som kommer med pĂ„stander om hva jeg gjĂžr og jeg lurer strengt pĂ„ hvorfor du driver pĂ„ med dette. Men det er vel ikke vits Ă„ spĂžrre uansett.
NĂ„r har du spurt meg om slettepolitikken da?
NÄ sklir forÞvrig OT-delen ut her og om Screamer Þnsker det kan jeg SLETTE de postene som sklir ut her sÄ han kan fÄ fullfÞre mÄnedsstaffetten sin?
Tiesto kan vÊre riktig sÄ godkjill, men det er forholdsvis fÄ av lÄtene som virkelig tar av.
Meshugga er helt greit, men ikke noe mer. Man gÄr fort lei.
Den mashupen var fet nok.
Dog mongoloid Ä pÄstÄ at noen typer musikk er greit i mÄnedstafetten, mens andre ikke er det. 50% metal var et elendig drittforslag
Post by DarthVidar »
Wow! Dette var dritbra! FÞrste gangen jeg hÞrer SA, selv om jeg har visst om kreaturet i Ärevis. Minner litt om Anthony & the Johnsons og The Cure. Bra stemme pÄ hun/han.
Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!
Knall lÄtvalg fra SA!
Har hÞrt pÄ de en stund nÄ og denne seiler definitivt opp pÄ topp blant sangene pÄ de nyere albumene.
Sopor Aeternus har jeg hatt litt sansen for i noen Är, sÄ dette var et greit valg.
SkjÞnner f**n ikke reaksjonene til Udun & co her. Og hvorfor er det Ä ha skylapper Ä forvente litt metal pÄ General Metal-forumet til Scream Magazine? Og hvorfor heier du pÄ Screamer, Udun? Ikke ofte jeg er enig med deg, men jag har ikke tidligere tvilt pÄ at du egentlig er en intelligent kar, men nÄ begynner jeg Ä lure. Dette er blitt en av de aller dummeste trÄdene pÄ hele boardet, og det sier litt.
At alle oss smarte folk heier pÄ Screamers rett til Ä poste "drit" er jo fordi sensur er mye vÊrre enn Tiesto. Hvis man skal begynne Ä kvotere metall (eksempelvis 50%) i mÄnedstaffeten mÄ man jo begynne Ä definere hva som er innenfor og utenfor begrepet, og hva slags "straff" skal utdeles til de som ikke fÞlger retningslinjene? BAN? Tvangsendring av lÄtene i mÄnedstaffeten?
Det kan bare gÄ galt, og er en utrolig dÄrlig idé.
De langt fleste stafettene er jo proppa med mer eller mindre god metall uansett, sÄ til alle som ramler av stolen av litt Trance og StÞy og Neo-etellerannet. Ta dere en bolle, og vent til neste mÄned!
DJGADD wrote:At alle oss smarte folk heier pÄ Screamers rett til Ä poste "drit" er jo fordi sensur er mye vÊrre enn Tiesto. Hvis man skal begynne Ä kvotere metall (eksempelvis 50%) i mÄnedstaffeten mÄ man jo begynne Ä definere hva som er innenfor og utenfor begrepet, og hva slags "straff" skal utdeles til de som ikke fÞlger retningslinjene? BAN? Tvangsendring av lÄtene i mÄnedstaffeten?
Det kan bare gÄ galt, og er en utrolig dÄrlig idé.De langt fleste stafettene er jo proppa med mer eller mindre god metall uansett, sÄ til alle som ramler av stolen av litt Trance og StÞy og Neo-etellerannet. Ta dere en bolle, og vent til neste mÄned!
Vet du egentlig hva sensur er? I din bok er vel trafikkregler ogsÄ sensur?
Datt av Sopor Aeternus vogna for mange Ă„r siden. Syns de var best rundt Todeswunsch skiva hvor instrumenteringa og tonaliteten var litt mer eksotisk.
Men dette var ikke verst assÄ, trodde dagens Sopor Aeternus skulle vÊre mer jalla enn dette her. Det sÄ dÄrlig ut rundt 2000 tallet.