Vader
Dissection
Celestial Bloodshed/Kaosritual
Windir
Sikkert noen fler.
It is currently 29 Apr 2025, 23:35
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
Runar wrote:Mike døde vel faktisk en uke før de skulle på John DEE sammen med Amon Amarth og Entombed.
Aha. Det stemmer med at jeg forestilte meg at han ikke var med (oss) lenger, ja.
Det må vel være noen her som har sett Cliff Burton?
Hagakure wrote:Welhaven har rett.
Porcus wrote:Det må vel være noen her som har sett Cliff Burton?
Jeg kommer tilbake med "full" liste i morgen...
Dio en del ganger med eget band, og to med H&H, og Peter Steele en gang, er de jeg kommer på.
Kjenner til en som har sett Jimi Hendrix (som ikke har spilt i norge noen gang en gang), hvilket jeg skulle ha gitt mye for, siden han var den første Rocke-musikeren jeg begynte å høre på. Men jeg var jo ikke født en gang da han døde, så.
Under følger min garantert rimelig ukomplette liste (antall ganger sett i parentes)…
Runar wrote:Møtte han også, sammen med Geezer den kvelden.
Og for å følge opp denne har jeg slengt på hvem jeg har møtt av de avdøde også…
Eric Carr (X5) + møtt
Ronnie James Dio (X20) + møtt
Cliff Burton (X1)
Randy Castillo (X5) + møtt
Steve Clark (X3) + møtt
Gary Moore (X10) + møtt
Marcel Jacob (X4) + møtt
Ingo Schwichtenberg (X1)
Paul West (X11) + møtt
Albert Collins (X1) + møtt
Paul Hackman (X1)
Cozy Powell (X1) + møtt
Svein Lunde (X3) + møtt
Marius Müller (X10) + møtt
Kurt Cobain (X1)
Dimebag Darrell (X2)
Danny Federici (X3) + møtt
Shannon Hoon (X1)
Sigurd Køhn (X2) + møtt
Johnny Cash (X1)
Joey Ramone (X2)
Johnny Ramone (X2)
Richard Wright (X2)
Karl Mueller (X1)
James Brown (X1)
Jesse Pintado (X1)
John Entwistle (X1)
Gustav Lorentzen (X1)
Kelly Johnson (X1)
Michelle Meldrum (X4) + møtt
Leon Wilkeson (X1)
Billy Powell (X1)
Paul Samson (X1)
Thorstein Aaby (X6) + møtt
Valfar (X2)
Paul Gray (X1)
Miika Tenkula (X1)
Kevin DuBrow (X1)
Jimmy "The Rev" Sullivan (X1)
Post by SoundOfNoise1 »
steinman wrote:Runar wrote:Møtte han også, sammen med Geezer den kvelden.
Cliff Burton (X1)
He he...møtt og møtt er vel og ta i, men var ikke du blandt oss som sto på første rad og fikk håndhilse på Cliff? Bandet tok seg jo en god runde foran scenen etter den konserten.
SoundOfNoise1 wrote:steinman wrote:Runar wrote:Møtte han også, sammen med Geezer den kvelden.
Cliff Burton (X1)
He he...møtt og møtt er vel og ta i, men var ikke du blandt oss som sto på første rad og fikk håndhilse på Cliff? Bandet tok seg jo en god runde foran scenen etter den konserten.
Nå ville jeg ikke betrakte det som møtt, men jeg sto nok uansett et par rader lengre bak.
Det som derimot er betydelig mer tragisk for min del når det gjelder Cliff er det at jeg møtte de tre andre i bandet på hotellet tidligere på dagen. På det tidspunktet var ikke Cliff tilstede fordi han var hos legen, og dermed traff jeg aldri ham.
Welhaven wrote:Her er de jeg kommer på:
Dio
Dissection
Borknagar
Voivod
Nasum
Napalm Death
Slipknot
Marius Müller og Gustav Lorentzen, seff...
Post by SoundOfNoise1 »
steinman wrote:SoundOfNoise1 wrote:steinman wrote:Runar wrote:Møtte han også, sammen med Geezer den kvelden.
Cliff Burton (X1)
Nå ville jeg ikke betrakte det som møtt, men jeg sto nok uansett et par rader lengre bak.
Det som derimot er betydelig mer tragisk for min del når det gjelder Cliff er det at jeg møtte de tre andre i bandet på hotellet tidligere på dagen. På det tidspunktet var ikke Cliff tilstede fordi han var hos legen, og dermed traff jeg aldri ham.
Kjipt ja. Det var utvilsomt han de fleste synes det var mest stas og ha fått håndhilst på rett etter konserten og husker jeg. Ingen visste da at han skulle ta kvelden for godt et par dager senere. Utvilsomt det dødsfallet av en musiker som har gått mest innpå meg faktisk.