Ny lÄt: http://www.youtube.com/watch?v=j-ZRhAjZ2H0
Kult nok, men langt unna kvaliteten man fant pÄ Evil Never Dies, Death Master, Hell on Earth og Reaper's Grave.
It is currently 12 Dec 2024, 16:45
De beste forumene for rock og metall - fĂžr var det Scream Magazine
Ny lÄt: http://www.youtube.com/watch?v=j-ZRhAjZ2H0
Kult nok, men langt unna kvaliteten man fant pÄ Evil Never Dies, Death Master, Hell on Earth og Reaper's Grave.
Post by Goatblessed necropenis »
Kjedelig lÄt gitt. DÞgnflueband deluxe. Husker hele boardet hylte i ekstase over dette bandet for noen Är siden, men ingen bryr seg lenger. Synes det er en del fete lÄter pÄ "Hell on earth" ellers ingenting Ä bry seg med.
Post by Terror_mit_uns »
holder meg til evil never dies og hell on earth som er pissefete nÄr jeg er full og gira... den lÄta der var blotta for sjarm og fethet
Jeg syns "An Overdose of Death..." var kulere enn bÄde "Evil Never Dies" og "Hell on Earth", men likevel kommer jeg ikke til Ä ta meg bryet med det samme og skaffe meg nye plata. Finnes andre band som er vassere enn TOXIC HOLOCAUST i samme gate.
Post by Warchief_Thor »
Kommer definitivt til Ă„ sjekke ut plata, hĂžydepunktet er dog Evil Never Dies og Hell on Earth av dette bandet. LĂ„ten var ok, men har langt igjen til de to nevnte skivene, siste fullengder var grei men ikke noe hĂžydepunkt.
Post by DisgustingSemla »
Nye lÄta var ikke mye Ä rope hurra for, men Evil Never Dies og Hell On Earth er fortsatt helt konge. Vil se de live igjen
Yellowgoat
We know Joel Grind can thrash. Heâs the driving force behind Portlandâs one-man wrecking machine, Toxic Holocaust, a âbandâ that quite effectively churns out a holocaust of punk/thrash mayhem. Now we can hear a slightly different side of Mr. Grind.
He has a one-man side project called Yellowgoat and has finished recording a 9-track album under that name. Yesterday he put up on the Tube of You an 8-minute preview of the album, with excerpts from the songs. Based on those previews, Iâd describe the music as a nasty, fuzzed-out fusion of black thrash, d-beat, and punk â a throwback to the early days of black metal. It makes sense that he picked a name that pretty obviously came from the cover of Bathoryâs first album.
The music is vicious, raw, and thoroughly energizing. So get this skate show on the road by rockinâ out to the Yellowgoat album preview right after the jump, and after that youâll see some of Joelâs comments about this project.
Comments from Joel Grind about the Yellowgoat project:
âThe new project Iâm working on is called YELLOWGOAT.
I dedicate that one to you know who.
1966-2004 R.I.P.Everything is mixed and now it just needs to be sequenced and mastered. Just got insanely evil art work from Chris Moyen too.
Expect raw and filthy metal just like my favorite records and demoâs. Names like Von, Beherit, Voor, Bathory, and Sodom come to mind. Reverb, Fuzz and Acid.â
http://www.youtube.com/watch?v=DLf4UcDk9aM
HĂžres ut som en skitten versjon av Evil Never Dies/Hell on Earth. Fett! Tror det her blir det feteste fra Joel Grind siden 2007's War Ripper EP, Hell Storm, som er j****g fet.