Verken eller. Jeg har altfor mange kvalitetsbøker på lista til at jeg kommer til å rekke over bøkene. Dessuten har jo HBO allerede gjort jobben for meg.
[HBo] Game of Thrones
-
- Belieber
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
apropos bøkene, ser at bok fem kommer som hardcover-edition 12. juli. Jeg har alle de andre som paperback, så dilemma! Amazon anslår paperback-versjonen som utkommende 27 Sep 2012. ALT FOR lenge til.
Bygger opp mot litt av en sesongavslutning. Kommer til å bli en pine uten like å vente på sesong to. All thumbs up for Game of Thrones!
-
- Belieber
- Mood:
evilbanana wrote:Frack! Får ikke sett resten før i juli, kommer jeg på.
Åffer ikke? Og angående dillemmaet ditt: Du handler hardcoveren når den kommer, og det samme med de resterende bøkene i serien. Så har du alle i hc når tida er moden. Er jo HELT uaktuelt å vente til neste år!
Sean Bean - hard mann:
http://www.side3.no/article3171130.ece
Paret stod på utsiden av Hill Bar and Brasserie i Camden og tok en røyk, da en annen gjest slang med leppa til mannebladmodellen.
Bean, som er aktuell i TV-serien «Game of Thrones», lot ikke kommentaren gå ubemerket hen, noe som resulterte i at han ble stukket i armen med en knust flaske og slått i ansiktet av den rappkjefta gjesten.
Skuespilleren ble ikke feid av banen av den grunn. Neida, han fortsatte å drikke etter at personalet hadde tatt hånd bråkmakeren, skriver den britiske avisen Mirror.
-
- Belieber
- Mood:
Goatfog wrote:evilbanana wrote:Frack! Får ikke sett resten før i juli, kommer jeg på.
Åffer ikke? Og angående dillemmaet ditt: Du handler hardcoveren når den kommer, og det samme med de resterende bøkene i serien. Så har du alle i hc når tida er moden. Er jo HELT uaktuelt å vente til neste år!
Har ikke internett neste måneden. Får samle opp et maraton-heat når jeg kommer tilbake.
Har ikke vært så hekta på en serie noensinne tror jeg. Slutten på e09 viser jo at det er rimelig umulig å forutsi hvilken retning serien kommer til å ta. Føler Stark`ene fremsto som "de snille" i begynnelsen, og det ville vært litt typisk at alle kom uskadet fra det. Men den gang ei. Fett som f**n!
www.myspace.com/insanityperfected
Jeg var sabla nysgjerrig på åssen de kom til å fremstille Walder Frey. Hadde forventa en skuespiller som så noen år eldre ut enn det han i serien gjorde, men det funka bra likevel syntes jeg.
-
Topic author - Poser
- Mood:
Udunpute wrote:Verken eller. Jeg har altfor mange kvalitetsbøker på lista til at jeg kommer til å rekke over bøkene. Dessuten har jo HBO allerede gjort jobben for meg.
Men...men... det finnes da ingen historier som er bedre enn denne? Og HBO har bare gjort 1/5 av jobben for deg
Jeg liker ikke å lese fantasy. Gode historier, men prosaen blir for svulstig og klisjebefengt. Tolkien er naturligvis unntaket.
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky
Udunpute wrote:Jeg liker ikke å lese fantasy. Gode historier, men prosaen blir for svulstig og klisjebefengt. Tolkien er naturligvis unntaket.
Tolkien er også svulstig. Har aldri funnet noe fantasy-prosa som virkelig treffer meg i kukøyet.
Det sagt, så vurderer jeg å lese Game of Thrones etter sesongen er ferdig.
gnombob wrote:Udunpute wrote:Jeg liker ikke å lese fantasy. Gode historier, men prosaen blir for svulstig og klisjebefengt. Tolkien er naturligvis unntaket.
Tolkien er også svulstig. Har aldri funnet noe fantasy-prosa som virkelig treffer meg i kukøyet.
Finnes en del anti-svulstig fantasy-prosa. Sjekk ut "Black Company"-serien til Glen Cook for eksempel. Fantasy f*****g Vietnam.