Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - fĂžr var det Scream Magazine

Login Register

Generelle trÄder?

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.

Topic author
Conan
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Generelle trÄder?

Post by Conan »

Bare lurer om flere kunne tenke seg sÄnne, er vel en alt i Doom metal delen. selv kunne jeg tenkt meg en i de andre forum delene ogsÄ. Noen flere som kunne tenke seg dette eller er ideen helt pÄ jordet? Fleste skjÞnner forhÄpentligvis hva jeg mener her.


User avatar

Stian
Rocker
Rocker
Posts: 990
Joined: 30 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Stian »

Tja, er vel fordeler og ulemper med alt. Ulempen med en sÄnn trÄd er at gode tips kan ligge langt bak i trÄden, for eksempel. Mens ulempen med en trÄd pr band er at de forsvinner til side 2 i lÞpet av kort tid, om ikke det er sÊrdeles populÊre band/trÄder. Men det man kan gjÞre, er Ä erstatte den sÊrdeles meningslÞse "plater du har hÞrt pÄ i dag"-trÄden med en generell metal svada-trÄd. AltsÄ med plass til tips, hva man hÞrer pÄ akkurat nÄ, hvor mye man skulle Þnska at Paul DiAnno var tilbake i Maiden, sÄnne ting.


User avatar

Kjellvete
Rocker
Rocker
Posts: 533
Joined: 29 Aug 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Kjellvete »

Stian wrote:

Men det man kan gjÞre, er Ä erstatte den sÊrdeles meningslÞse "plater du har hÞrt pÄ i dag"-trÄden med en generell metal svada-trÄd. AltsÄ med plass til tips, hva man hÞrer pÄ akkurat nÄ, hvor mye man skulle Þnska at Paul DiAnno var tilbake i Maiden, sÄnne ting.

Ikke dumt forslag. Kan ogsÄ hive inn "siste innkjÞp pÄ platefronten" og sikkert et par til i samme smÞrja

Knugende knyttnever av negativ energi

User avatar

Stian
Rocker
Rocker
Posts: 990
Joined: 30 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Stian »

Jepp. Gjenoppdaget band ogsÄ. Saklig Ä ha egen trÄd for, selv om jeg sikkert har brukt den selv.


User avatar

torjo
Rocker
Rocker
Posts: 840
Joined: 28 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 55

Post by torjo »

PlateinnkjÞpstrÄden bestÄr! Ellers enig i forslaget om en metalsvadatrÄd som kan erstatte en del av de andre evighetstrÄdene, og som byttes ut omtrent like ofte som svadatrÄden i offtopic.

Ta tÄrnet, Ebralidze!


Topic author
Conan
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Conan »

Da burde vel den generelle doom trÄden stenges ogsÄ, for var lignende en sÄnn jeg tenkte pÄ.


User avatar

torjo
Rocker
Rocker
Posts: 840
Joined: 28 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 55

Post by torjo »

Hvilken trÄd tenker du pÄ?

Ta tÄrnet, Ebralidze!


Topic author
Conan
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Conan »

torjo wrote:

Hvilken trÄd tenker du pÄ?

Mente Ä huske var en generell trÄd pÄ doom metal delen, men ikke fÞrste gang jeg husker feil.


User avatar

torjo
Rocker
Rocker
Posts: 840
Joined: 28 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 55

Post by torjo »

Conan wrote:
torjo wrote:

Hvilken trÄd tenker du pÄ?

Mente Ä huske var en generell trÄd pÄ doom metal delen, men ikke fÞrste gang jeg husker feil.

Se om du finner en link.

Ta tÄrnet, Ebralidze!


sumostig
Rocker
Rocker
Posts: 1136
Joined: 11 Dec 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by sumostig »



Topic author
Conan
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Conan »

sumostig wrote:

http://www.screammagazine.com/modules.p ... sc&start=0

Denne du mener, Conan?

Ja trodde var den, men den er vel ikke noe generell?


User avatar

torjo
Rocker
Rocker
Posts: 840
Joined: 28 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 55

Post by torjo »

Det er vel ikke noe i veien for at vi kan ha en tilsvarende trÄd i de andre foraene.

Skal vi si at "metallsvada" puttes i slarvetrÄden pÄ General Metal, mens litt mer seriÞse temaer av generell 'undersjanger'-karakter puttes i en trÄd i det bestemte forum, litt å la forbrukerombudstrÄden pÄ Misc?

Ta tÄrnet, Ebralidze!


sumostig
Rocker
Rocker
Posts: 1136
Joined: 11 Dec 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by sumostig »

Conan wrote:
sumostig wrote:

http://www.screammagazine.com/modules.p ... sc&start=0

Denne du mener, Conan?

Ja trodde var den, men den er vel ikke noe generell?

Hadd du og i det heletatt bruke 2 minutter pÄ Ä lese den? Den vil jeg absolutt si er en sÄnn trÄd. Titlen er bare mongo fordi en moderator skiftet navnet pÄ trÄden da han og gjengen trollet som verst.



Topic author
Conan
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Conan »

sumostig wrote:
Conan wrote:
sumostig wrote:

http://www.screammagazine.com/modules.p ... sc&start=0

Denne du mener, Conan?

Ja trodde var den, men den er vel ikke noe generell?

Hadd du og i det heletatt bruke 2 minutter pÄ Ä lese den? Den vil jeg absolutt si er en sÄnn trÄd. Titlen er bare mongo fordi en moderator skiftet navnet pÄ trÄden da han og gjengen trollet som verst.

Jeg gjorde faktisk det. men syns den virket litt bÄde og.



Topic author
Conan
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Conan »

torjo wrote:

Det er vel ikke noe i veien for at vi kan ha en tilsvarende trÄd i de andre foraene.

Skal vi si at "metallsvada" puttes i slarvetrÄden pÄ General Metal, mens litt mer seriÞse temaer av generell 'undersjanger'-karakter puttes i en trÄd i det bestemte forum, litt å la forbrukerombudstrÄden pÄ Misc?

Jeg tenkte pÄ band som er bra og vil tipse andre om, men som man ikke nÞdvendigvis gidder Ä lage en egen trÄd om, men trÄden du lagde nÄ kan jo fint passe til det :)


User avatar

yngve
Poser
Poser
Posts: 252
Joined: 26 Jan 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times
Contact:
Norway

Post by yngve »

Kjellvete wrote:
Stian wrote:

Men det man kan gjÞre, er Ä erstatte den sÊrdeles meningslÞse "plater du har hÞrt pÄ i dag"-trÄden med en generell metal svada-trÄd. AltsÄ med plass til tips, hva man hÞrer pÄ akkurat nÄ, hvor mye man skulle Þnska at Paul DiAnno var tilbake i Maiden, sÄnne ting.

Ikke dumt forslag. Kan ogsÄ hive inn "siste innkjÞp pÄ platefronten" og sikkert et par til i samme smÞrja

Dere er klar over at den trÄden blir laaaang? Er jo en stor del av innholdet her ...he-he.

SE OPP!!! ikke ned...

Min framtid er lys og lang
og rekker bakom tidens tvang

User avatar

Stian
Rocker
Rocker
Posts: 990
Joined: 30 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Stian »

Akkurat den innkjÞpstrÄden ble fredet. Resten kan man slette ettersom. Hva jeg har hÞrt pÄ gjennom et dÞgn eller at jeg har dratt fram ei Tyga Myra-skive som jeg ikke har hÞrt siden 1991 er ikke akkurat relevant for ettertida.


User avatar

Marken
Rocker
Rocker
Posts: 1108
Joined: 28 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Marken »

Enig. InnkjÞpstrÄden mÄ vÊre der. Resten er det ikke sÄ nÞye med.


User avatar

UndeadFlowerKing
Poser
Poser
Posts: 256
Joined: 05 Apr 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by UndeadFlowerKing »

Marken wrote:

Enig. InnkjÞpstrÄden mÄ vÊre der. Resten er det ikke sÄ nÞye med.

Enig her ogsÄ.


User avatar

LjosÄk
Belieber
Belieber
Posts: 74
Joined: 23 Feb 2011, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by LjosĂ„k »

Verdens morsomste trÄd er den med "dine favorittband akkurat nÄ", sÊrlig nÄr folk har fÄtt tre nye favorittband i lÞpet av et par dager.


Locked Previous topicNext topic