Analfeber wrote:Pink Floyd - Live in Pompeii
Bra saker.
David Gilmour
It is currently 21 Nov 2024, 23:12
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
Post by Dick Hardy »
Iced Earth - Festivals Of The Wicked (LTD.ED. 2DVD + CD + flag box)
Running Wild - The Final Jolly Roger
Dick Hardy wrote:Whitesnake - Live In Japan (konsert fra 1984)
Kurant konsert, men jeg liker ikke bassinga til Colin "Bomber" Hodgkinson. Han passa ikke inn i Whitesnake. Ellers er vel dette eneste liveopptaket med Mel Galley på gitar. Joda, grei denne, men ikke den beste utgaven av Whitesnake akkurat.
Post by Dick Hardy »
Affen wrote:Dick Hardy wrote:Whitesnake - Live In Japan (konsert fra 1984)
Kurant konsert, men jeg liker ikke bassinga til Colin "Bomber" Hodgkinson. Han passa ikke inn i Whitesnake. Ellers er vel dette eneste liveopptaket med Mel Galley på gitar. Joda, grei denne, men ikke den beste utgaven av Whitesnake akkurat.
På denne DVD'en er det nå Neil Murray som spiller bass, samt John Sykes på gitar. Både Galley og Hodgkinson spiller derimot på DVD'en fra Donington fra 83 (som jeg også har).
Dick Hardy wrote:Affen wrote:Dick Hardy wrote:Whitesnake - Live In Japan (konsert fra 1984)
På denne DVD'en er det nå Neil Murray som spiller bass, samt John Sykes på gitar. Både Galley og Hodgkinson spiller derimot på DVD'en fra Donington fra 83 (som jeg også har).
Ja f**n, stemmer det. Var den fra '83 jeg tenkte på. Den fra '84 har jeg faktisk ikke sedd. Bra lyd & bilde?
Post by Dick Hardy »
Affen wrote:Dick Hardy wrote:Affen wrote:Dick Hardy wrote:Whitesnake - Live In Japan (konsert fra 1984)
Ja f**n, stemmer det. Var den fra '83 jeg tenkte på. Den fra '84 har jeg faktisk ikke sedd. Bra lyd & bilde?
Aner ikke. Har ikke sett den ennå.
Post by Lynchomaniac »
Det kvitteres herfra, knall DVD