Må jo tøyse litt med deg. Og jeg skjønner at noen kan finne Watain litt kjedelig med tanke på den melodiøse tilnærmingen på særlig "Sworn...". Men den var helt i min gate.MARDVK wrote:Her har du vel blanda inn ironi og humor i en salig dose uten at noen vet det, skjønner det, eller synes noen av delene funker, men siden livet mitt består av andre ting enn å suge metalkjendiser, har jeg en helt annen mening. Hvem er de andre du har på den topp10 lista di? Slagmaur, Deathspell Omega, Watain.. Da mangler det 7.Imhotep616 wrote: Neste gang vi møtes (blir vel Inferno) skal jeg gnikke hodet ditt. Watain er det beste black metal live-bandet og på skive er de absolutt inne blandt topp 10.
Dette er fasiten, i tilfelle du skulle tro noe annet.
Jeg understreker i min forrige post at jeg liker bandet. De er uslåelige live, og pakka de har er terningkast 10. Dessverre vil aldri Erik bli en vanvittig bra vokalist, selv om han gjør jobben bra og er en formidabel frontfigur og artist, og bandet har aldri laget en låt som er på høyde med andre ting jeg har hørt av sjangeren. Fett band, og de har j***a mye bra på samvittigheten, men på topp 10 vil de aldri være for MIN del iallefall, selv om du sitter på fasiten som jeg forøvrig gleder meg til å se.
Cirith Ungol - Blood And Iron
Favorittband? Vel, blir vel en salig blanding av band og artister..., noen driver på og roter fremdeles, andre har gitt seg for lenge siden
1. Devil Doll
2. Deathspell Omega
3. Mayhem
4. Ayreon
5. Watain
6. Limbonic Art
7. The Flower Kings
8. Marduk
9. Slagmaur
10. Kamelot
+ en del filmmusikk som jo ikke er band, men som jeg liker lell...