Barberte meg for første gang på sikkert fire måneder. Mye deiligere enn antatt. Beholdt Johnny Depp-delen av skjegget da
Gode greier
Sjekking på en annen dialekt. Ganske så trivelig. Shitrock eller Atheos kan sikkert oversette.
http://www.nrk.no/lyd/sjekking_pa_sogna ... E380DE671/
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
EDA!?! wrote:Skipper wrote:sogn, voss, hardanger og telemarksdialekt hos damer er j****g hot syns jeg, spesielt telemark! o la la svensk er og enormt digg.
Nå klinger de svenske dialektene ganske så forkjellig, men er enig i at det generelt er et veldig fint språk. Er likevel usikker på om jeg hadde kjørt meg opp på en fra DALA'NA!
Sikker på at det ikke kribler litt?
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
EDA!?! wrote:Er likevel usikker på om jeg hadde kjørt meg opp på en fra DALA'NA!
Fö'nte ja' en körv, så huppe ja' i älva.
Aoyama wrote:skal overnatte på Park Hyatt Tokyo i morra. det må jo bli genialt.
Heldiggris.
Fikk bare vært i baren under hotellet (langt oppi etasjene) og tatt en whisky jeg. Det var konge, men ikke like konge som det du gjør.
stikker dit om en halvtimes tid nå. gleder meg som pokker. har jo vært innom før i baren der, men dette blir vel noe ganske annet. skal ta en haug med bilder.
Hege wrote:Dressurridning på tv.
Det sendes f**n meg ALDRI dressur på tv, så dette er gode greier.
Jølle wrote:enkeltpersonforetak? Her er vi jaggu politisk korrekte gitt!
EnkeltMANNsforetak, da vel... Det er vel dét jeg kaller det i min dagligtale, men altinn holdt nesten på å forkludre den biten. Opprettet for øvrig enkeltmannsforetak for å få et organisasjonsnummer i forbindelse med pianolærerjobben min.
Jølle wrote:enkeltpersonforetak? Her er vi jaggu politisk korrekte gitt!
Det er i og for seg det det heter, så det er vel det «verken-korrekte-eller-ukorrekte» å skrive.
– Dagbla', 1921
01d sk001 screamboard
BlackMage wrote:Dirant wrote:Acid King Audio Stream fra Roadburn. Sykt konge at de tar opp alle konsertene.
Thanks! Var ikke klar over at dem gjorde det. Sjekker ut selv nå.
De spilte en ny låt også, j****g bra.
What I am, what I want, I'm only after death