UndeadFlowerKing wrote:Jeg har bare Flow og Parallel Minds og spesielt sistnevnte er en favoritt her i gården. Låta Parallel Minds er i mine ører en av tidenes beste sanger.
Du må skaffe deg The Last Sunset og In Your Multitude også!
It is currently 30 Apr 2025, 21:46
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
Post by UndeadFlowerKing »
Affen wrote:UndeadFlowerKing wrote:Jeg har bare Flow og Parallel Minds og spesielt sistnevnte er en favoritt her i gården. Låta Parallel Minds er i mine ører en av tidenes beste sanger.
Du må skaffe deg The Last Sunset og In Your Multitude også!
Det er lettere sagt enn gjort.
Nja, tja...Litt! Prata med Ingar for noen måneder tilbake, og da var nå status som den har vært den siste tida. Har vært snakk om dette en stund, men kommer vel veldig an på Khan.
Post by Lynchomaniac »
Aeturnus wrote:Flow er favoritten med Parallel Minds som en god nummer to. Er vell egentlig bare debuten jeg ikke er helt fan av.
Eksakt samme rekkefølge med tanke på min rangering - jeg er heller ikke overbegeista for debuten!
Post by Psychotic Confessor »
In Your Multitude er klar favoritt her i gården. Synes Paralell Minds også er veldig bra, men litt mer ujevn.
Debuten og Flow har begge bra ting, men er ikke overbegeistra for noen av dem. Debuten er ikke like bra låtmessig som de to neste, og på Flow prøvde de seg på en litt mer moderne stil, som jeg ikke synes ble helt vellykka.