Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - fĂžr var det Scream Magazine

Login Register

AP-OrdfÞrer siktet for seksuell omgang med mindreÄrig

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.

Topic author
Affen
Rocker
Rocker
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

AP-OrdfÞrer siktet for seksuell omgang med mindreÄrig

Post by Affen »

Image

IfÞlge bistandsadvokat Nina Braathen Hjortdahl er den typiske reisen en tur fra VÄgÄ til Oslo og tilbake - med én overnatting pÄ hotell.

• De overnattet pĂ„ samme hotellrom og det er snakk om mange reiser, sier Braathen Hjortdahl.

Forsvarer Mette Yvonne Larsen kontrer med fĂžlgende fantastiske svar:

Jeg kjenner ikke til alle detaljene rundt turene. Hvis de har delt rom, er det vel fordi hun har vĂŠrt som en slags datter for ham, det trenger ikke vĂŠre noe mystisk i det, sier Larsen.

Haha, yeah right. Vi er flere pÄ jobb her med tenÄringsdÞtre, og ingen anser det som normalt at jenta vil overnatte pÄ samme rom som en "farsfigur".

Jeg synes forsvareren refererer til et underlig utvalg av tekstmeldingene. Det er verre meldinger enn dette, for Ă„ si det slik, sier bistandsadvokat Nina Braathen Hjortdahl.

• Hva er innholdet i dem?

• De bĂŠrer preg av Ă„ vĂŠre kjĂŠrlighetserklĂŠringer, skrevet pĂ„ en mĂ„te som ikke er vanlig Ă„ sende til barn.

• Hvordan reagerte du da du leste dem?

• Herregud. Det var det jeg tenkte, svarer Braathen Hjortdahl.

"Herregud" hĂžres ut som en mer ĂŠrlig reaksjon enn "Husk at vi lever i en moderne verden der tekstmeldinger suser frem og tilbake i stor fart. Å uttrykke at man er glad i noen, er ikke utidig.". Tror ikke jeg som far hadde satt veldig pris pĂ„ om min datter fikk kjĂŠrlighetserklĂŠringer pĂ„ SMS fra en voksen mann, gitt.

Forsvareren stÄr fast ved at tekstmeldingene er helt ordinÊre.

• Husk at vi lever i en moderne verden der tekstmeldinger suser frem og tilbake i stor fart. Å uttrykke at man er glad i noen, er ikke utidig. Det finnes ikke seksuelle undertoner i noen av meldingene, sier Larsen.

Hun Þnsker Ä presisere at bilder som er funnet pÄ ordfÞrerens mobiltelefon ikke viser straffbare forhold. Flere skal vÊre tatt av hans kone, ifÞlge Larsen.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/arti ... d=10039383

Er det nÄ man skal heve seg over kommentarer som "typisk AP-folk", eller skal man synke ned pÄ samme nivÄ som mine politiske motstandere og bare fyre lÞs? :wink:

Image

Ukjent
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Ukjent »

Typisk AP-folk.

Livet er kort til Ă„ bli surt

Terror_mit_uns
Poser
Poser
Mood:
Has thanked: 6 times
Afghanistan

Post by Terror_mit_uns »

jeg har sittet Ä ventet pÄ deg faktisk <3!
Dette er bel beviset pÄ at tabloidene ikke kun trykker frpsmuss?

Du har forresten glemt Ă„ bruke Åslaug Hagas stabburutleie i Ås og brygge i Stryn

Image
Choke! choke! choke! the devil we evoke!

Stian
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Stian »

Helt sjukt. MÄ selvsagt straffes i likhet med andre lovbrytere dersom dette viser seg Ä holde vann. Og sÄ forventer jeg at partilederen hans er kjapt pÄ banen, ettersom det er snakk om en temmelig sentral politiker, selv om han ikke er pÄ Stortinget.

kattpiss
Beliebe
Beliebe
Mood:
Korea North

Post by kattpiss »

Hva skjer med Ăžret hans?

Kjellvete
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Kjellvete »

Terror_mit_uns wrote:

jeg har sittet Ä ventet pÄ deg faktisk <3!
Dette er bel beviset pÄ at tabloidene ikke kun trykker frpsmuss?

Denne saken sprakk fÞrst dagen etter Siv Jensen hadde brukt en hel dag i diverse TV- og Radiostudioer for Ä pÄpeke at FRP-politikere fÄr mye hardere medfart i media nÄr de driter seg ut enn andre.

I denne saken var det til og med overgriperen selv som Ăžnsket offentliggjĂžring

Typisk AP

Knugende knyttnever av negativ energi

BruunoRamone
Belieber
Belieber
Mood:

Post by BruunoRamone »

Jeg er absolutt en av dine politiske motstandere Affen, men jeg har aldri skrevet noe sÄnn som du pÄpeker med "typisk ditt og datt". Det som jeg derimot har diskutert med deg er den pinlige sutringa di om at all presse er venstrevridd og bare skal henge ut FrP. Disse oppslagene om han her Þdelegger mye for deg nÄ da tenker jeg?

Thunderbear
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Thunderbear »

Skal ikke ta stilling til skyldsspÞrsmÄlet enda, for min del.

Men konstaterer at Affen allerede har fasit vedr fakta her, og da stemmer det vel? Som vanlig.

torjo
Rocker
Rocker
Mood:

Post by torjo »

En normal etterforskning, rettergang og eventuell dom er pÄ sin plass her som i alle andre saker. Ingen er vel overrasket over at rÄtne egg finnes i alle partier?

Ta tÄrnet, Ebralidze!

Thunderbear
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Thunderbear »

torjo wrote:

En normal etterforskning, rettergang og eventuell dom er pÄ sin plass her som i alle andre saker. Ingen er vel overrasket over at rÄtne egg finnes i alle partier?

Nei, det er bare AP og Frp. Typisk, spĂžr du meg!

Admiral NOX
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Admiral NOX »

Haha, herlig oppsyn pÄ karen!

uansett,

:arrow: http://screammagazine.com/modules.php?n ... ic&t=66465

Delos Wilcox wrote:

But we must deplore and, so far as possible, overcome the evils of habitual newspaper reading. These evils are, chiefly, three: first, the waste of much time and mental energy in reading unimportant news and opinions, and premature, untrue, or imperfect accounts of important matters; second, the awakening of prejudices and the enkindling of passions through the partisan bias or commercial greed of newspaper managers; third, the loading of the mind with cheap literature and the development of an aversion for sustained thought.

Image
The modern world will not be punished. The modern world is the punishment. -NG Davila

Tomas
Poser
Poser
Mood:

Post by Tomas »

Affen wrote:

Er det nÄ man skal heve seg over kommentarer som "typisk AP-folk", eller skal man synke ned pÄ samme nivÄ som mine politiske motstandere og bare fyre lÞs? :wink:

Du mÄ endelig fyre lÞs, men det er nÄ en gang slik at Frp-politikere ser ut til Ä vÊre mer kriminelle enn Ap-politikere. For ordens skyld; overgrep mot barn er ikke typisk for verken Frp-politikere eller Ap-politikere.

perl -e 'print $i=pack(c5,(41*2),sqrt(7056),(unpack(c,H)-2),oct(115),10);'
:boobs:

Atheos
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Atheos »

Vi kan jo gjerne vente til domsavsigelse med Ă„ konstatere noko som helst.

Til forskjell frÄ Birkeland som innrÞmte ved pÄgripelse og Hoksrud som gjorde det samme nÄr han vart konfrontert med det, sÄ er denne saken fortsatt pÄstand mot pÄstand.

Hachon
Belieber
Belieber
Mood:

Post by Hachon »

kattpiss wrote:

Hva skjer med Ăžret hans?

Han har tidligere gjort det stort i MMA
Image

Image

umulius
Belie
Belie
Mood:

Post by umulius »

Indignert og litt misunnelig.

Black_death
Beli
Beli
Mood:

Post by Black_death »

Neeei, han har sikkert mista Þret pÄ et tidspunkt, ogsÄ har dem satt det pÄ igjen bak-fram.

DJGADD
Poser
Poser
Mood:

Post by DJGADD »

Orker ikke Ă„ delta i maset om hvilket parti som henges hvordan i media, men denne saken her stinker gammel balle.

At mannens egne venner i kommunen velger Ä offentliggjÞre navnet etter Ä ha spurt mannen selv er det helt hinsides. Det er helt Äpenbart at hensynet til offeret var grunnen til at dette ikke ble offentliggjort tidligerei media, og sÄ sende kommunen han er ordfÞrer i ut pressemelding!
NÄr han sÄ fÞlger opp med kommentarer som fremmer hans sak i media, sÄ er dette helt Äpenbart en koordinert partisak for Ä hjelpe en venn i gubbeveldet i bygda.

Helt uavhengig av overgrepsbeskyldningene kan jeg som far fint henge han for det samme som Affen gjÞr. Som gammal gubbe skriver man ikke kjÊrlighetstekstmeldinger til jenter tidlig i tennÄra.

Jeg tipper dritten er skyldig, og hÄper ikke hans partiapparat lokalt klarer Ä hjelpe han for mye selv om de allerede er godt i gang.

:moon:

Topic author
Affen
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Affen »

http://www.dagbladet.no/2011/10/15/nyhe ... /18626406/

- Hadde samleie mange ganger
Den 15 Är gamle jenta har fortalt politiet om en rekke samleier med VÄgÄ-ordfÞrer Rune Øygard (Ap).

Overgrepsanklagene mot Ap-ordfÞrer Rune Øygard i VÄgÄ er mer alvorlige enn tidligere kjent.

• Det er snakk om samleier mellom ordfĂžreren og min klient. Det er over en lang periode og det er mange samleier, sier 15-Ă„ringens bistandsadvokat Nina Emilie Braathen Hjortdal til Dagbladet.

Hun har avklart med den 15 Ă„r gamle klienten sin at Dagbladet kan viderebringe disse detaljene i hennes forklaring.

Image

Tomas
Poser
Poser
Mood:

Post by Tomas »

I Danmark er det lov Ä p**e 15-Äringer. Burde vÊrt lov her ogsÄ.

perl -e 'print $i=pack(c5,(41*2),sqrt(7056),(unpack(c,H)-2),oct(115),10);'
:boobs:

Topic author
Affen
Rocker
Rocker
Mood:

Post by Affen »

Tomas wrote:

I Danmark er det lov Ä p**e 15-Äringer. Burde vÊrt lov her ogsÄ.

SmaklĂžs "humor", Tomas.

Image

Locked Previous topicNext topic