Presticide wrote:Og Cultus Aghor, naturligvis................................................
Med den punktum-bruken der så er det et tegn på at du begynner å bli haugammal.
It is currently 22 Nov 2024, 05:10
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
Post by Johnny Tombthrasher »
Presticide wrote:Og Cultus Aghor, naturligvis................................................
Og Ghoul Cult (jeg logger meg på omtrent én gang i året).
Er det kun mitt trådløse nettverk som er dårlig, eller tar det svært lang tid å laste Myspace av og til?
Eg har dei kulaste facebook-vennene:
Bill Tsamis commented on Mark Briody's post in WARLORD FAN CLUB.
Mark Briody
My friends and I are diehard pizza fans. We used to joke around that we should open a pizza place called 'Evil Pizza'. Then there would be a TV commercial where animated pizzas would dance across the screen and sing 'Deliver us from Evil today. Deliver us from Evil we pray'. I know....we were very goofy.
2 hours ago · Privacy:Shared with: Public16 people like this.
Bill Tsamis That is plain bizarre Mark . . . you must have a bit of a demented mind
Thursday at 3:33am · 3 people
Ron Tocco and 2 others like this.
Mark Briody I do. lol!
Thursday at 3:33am · 2 people
2 people like this.
Guido Axevyper its amazing to see two us metal legends like you talking about those stuff ahahahah you remind me and my friends on an average saturday night!
Thursday at 3:34am · 1 person
Loizos Koukoumas likes this.
Giles Lavery Deliver us from evil !!! Brilliant!
So "evil" is the pizza place and the pizzas are being "delivered"
Thursday at 3:35am · 3 people
Bill Tsamis and 2 others like this.
Mark Briody I need to meet Bill in person so I can get my vinyl autographed. I have a first run (as in very first box of them) copy of Deliver Us.
Thursday at 3:39am · 3 people
Post by Johnny Tombthrasher »
Dirant wrote:Hadde en fyr som har bilde av seg selv mens han tar dips på club fitness som profilbilde.
Unfrienda han jeg. Best det.
Heter vedkommende Scott Herman?
Skitten oppvask viser at jeg gir familien min mat. Er søppelbøtten full viser det at jeg rydder opp. Et skittent gulv viser at jeg lar ungene leke og ha det gøy. Hauger med rene klær viser at jeg vasker klær. Et vått bad
viser at jeg vasker mine barn.
Så neste gang du går inn i mitt hus og ser bare rot. Tenk to ganger før du dømmer
Post by Shrinebuilder »
PsychoDad wrote:Eg har dei kulaste facebook-vennene:
Bill Tsamis commented on Mark Briody's post in WARLORD FAN CLUB.
Mark Briody
My friends and I are diehard pizza fans. We used to joke around that we should open a pizza place called 'Evil Pizza'. Then there would be a TV commercial where animated pizzas would dance across the screen and sing 'Deliver us from Evil today. Deliver us from Evil we pray'. I know....we were very goofy.
2 hours ago · Privacy:Shared with: Public16 people like this.Bill Tsamis That is plain bizarre Mark . . . you must have a bit of a demented mind
Thursday at 3:33am · 3 people
Ron Tocco and 2 others like this.Mark Briody I do. lol!
Thursday at 3:33am · 2 people
2 people like this.Guido Axevyper its amazing to see two us metal legends like you talking about those stuff ahahahah you remind me and my friends on an average saturday night!
Loizos Koukoumas likes this.Giles Lavery Deliver us from evil !!! Brilliant!
So "evil" is the pizza place and the pizzas are being "delivered"
Thursday at 3:35am · 3 people
Bill Tsamis and 2 others like this.Mark Briody I need to meet Bill in person so I can get my vinyl autographed. I have a first run (as in very first box of them) copy of Deliver Us.
Thursday at 3:39am · 3 people
noe så tamt
Fetteren min på 10 år eller noe posta denne nå. Stakkars, han ble sikkert redd
En natt var en fyr inne på Facebook, han sjekket noen ting og da han trodde han hadde logget ut, så var det noen som sendte en melding som han leste. Det var fra en jente som heter Leonora. Han visste ikke hvem det var. Men han gjenkjente navnet. Hva sto var: Liker du livet ditt? Han svarte: Ja noen ganger i allefall, hvorfor spør du? Og hvem er du? Et par sekunder senere kom en ny melding. Denne ...............gangen sto det: Du vet hvem jeg er. Og hvorfor? Jeg lurer fordi jeg vet at du ikke føler deg vel og du trenger ikke lyve om det. Dine foreldre slår deg hjemme og du føler deg ikke bra. Men én ting jeg ikke forstår er at du mobber folk på skolen. Hvorfor? det er bare dumt. Han var redd og lurte på hvordan hun kunne vite alt dette om ham. Han tenkte en stund og så kom han på det, den han skrev sammen med, var sin gamle klassekamerat. Han husker at han ikke hadde vært så snill mot henne. Men det var ikke så dumt, det var bare i noen få år. Leonora sente en melding der det var en link. Han klikket på den. Det var en tekst fra avisen, der sto det at en jente hadde tatt selvmord under et tog. Og der så han: det stod at det var Leonora som hadde dødd. Det var en melding der det stod det er din feil. Det var du som gjorde meg DØD. Han ble bare mer redd, så han stenge ned alle kategoriene og ville snu å gå derfra. Der sto Leonora helt blodig og hvit i ansiktet: KOPIER så snart du har lest den HVIS DU ER MOT MOBBING OG HVIS DU IKKE GJØR DET SÅ VIL Leonora stå bak deg neste gang du er alene!!!!!!
Post by Presticide »
Lisaa wrote:Skitten oppvask viser at jeg gir familien min mat. Er søppelbøtten full viser det at jeg rydder opp. Et skittent gulv viser at jeg lar ungene leke og ha det gøy. Hauger med rene klær viser at jeg vasker klær. Et vått bad
Så neste gang du går inn i mitt hus og ser bare rot. Tenk to ganger før du dømmer
Hauger med rene klær? Hvem f**n samler rene klær i hauger? Og ellers, hvorfor skulle tilsynelatende rene klær være noe svært j***a problem? Hvem i h*****e skriver dette pisset, og hvorfor bruker jeg tid på det?
Post by 1.21 GIGAWATTS »
Cursed wrote:Fetteren min på 10 år eller noe posta denne nå. Stakkars, han ble sikkert redd
En natt var en fyr inne på Facebook, han sjekket noen ting og da han trodde han hadde logget ut, så var det noen som sendte en melding som han leste. Det var fra en jente som heter Leonora. Han visste ikke hvem det var. Men han gjenkjente navnet. Hva sto var: Liker du livet ditt? Han svarte: Ja noen ganger i allefall, hvorfor spør du? Og hvem er du? Et par sekunder senere kom en ny melding. Denne ...............gangen sto det: Du vet hvem jeg er. Og hvorfor? Jeg lurer fordi jeg vet at du ikke føler deg vel og du trenger ikke lyve om det. Dine foreldre slår deg hjemme og du føler deg ikke bra. Men én ting jeg ikke forstår er at du mobber folk på skolen. Hvorfor? det er bare dumt. Han var redd og lurte på hvordan hun kunne vite alt dette om ham. Han tenkte en stund og så kom han på det, den han skrev sammen med, var sin gamle klassekamerat. Han husker at han ikke hadde vært så snill mot henne. Men det var ikke så dumt, det var bare i noen få år. Leonora sente en melding der det var en link. Han klikket på den. Det var en tekst fra avisen, der sto det at en jente hadde tatt selvmord under et tog. Og der så han: det stod at det var Leonora som hadde dødd. Det var en melding der det stod det er din feil. Det var du som gjorde meg DØD. Han ble bare mer redd, så han stenge ned alle kategoriene og ville snu å gå derfra. Der sto Leonora helt blodig og hvit i ansiktet: KOPIER så snart du har lest den HVIS DU ER MOT MOBBING OG HVIS DU IKKE GJØR DET SÅ VIL Leonora stå bak deg neste gang du er alene!!!!!!
Den er jo for lang til å sende til andre.
Presticide wrote:Lisaa wrote:Skitten oppvask viser at jeg gir familien min mat. Er søppelbøtten full viser det at jeg rydder opp. Et skittent gulv viser at jeg lar ungene leke og ha det gøy. Hauger med rene klær viser at jeg vasker klær. Et vått bad
Så neste gang du går inn i mitt hus og ser bare rot. Tenk to ganger før du dømmerHauger med rene klær? Hvem f**n samler rene klær i hauger?
Legge på plass i skapet er for pingler.
Post by evilbanana »
Jeg har et par fine sånn gjenbruksposer fra ICA som de rene klærne mine får bo i et par uker før de havner i klesskapet. Da har jeg stort sett glemt at jeg har de klærne i mellomtiden, så gleden er stor hver gang jeg finner et skjørt jeg hadde glemt at jeg hadde eller noe sånt.
Det kommer en tid i livet da du beveger deg bort fra alt dramaet og mennesker som skaper det. Du velger å omgi deg med folk som ler, du glemmer det dårlige og fokusere på det gode. Livet er for kort til å være noe annet enn lykkelig. Å falle er en del av livet, men å komme seg opp igjen er selve livet..... ♥
Affen wrote:Det går faktisk an å bare holde helt kjeft.
Cursed wrote:Fetteren min på 10 år eller noe posta denne nå. Stakkars, han ble sikkert redd
Facebook wrote:Sorry, wall posts cannot be longer than 1,000 characters.
Post by Terror_mit_uns »
Presticide wrote:Hauger med rene klær? Hvem f**n samler rene klær i hauger? Og ellers, hvorfor skulle tilsynelatende rene klær være noe svært j***a problem? Hvem i h*****e skriver dette pisset, og hvorfor bruker jeg tid på det?
jeg har hauger med rene kler... o_O
PsychoDad wrote:Eg har dei kulaste facebook-vennene:
Guido Axevyper its amazing to see two us metal legends like you talking about those stuff ahahahah you remind me and my friends on an average saturday night!
Loizos Koukoumas likes this.
Guido "Youtube-linker" Axevyper