Shrinebuilder wrote:Dirant wrote:Tøys. Motgang bygger karakter, og det er åpenbart for lite motgang i Norge.
Hva synes du om karakterer i barneskolen?
Tenker du karakterer av typen "hun er en svak 7-er men har voksepotensiale"?
It is currently 15 Nov 2024, 15:14
De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine
Post by Shrinebuilder »
Kjellvete wrote:Shrinebuilder wrote:Dirant wrote:Tøys. Motgang bygger karakter, og det er åpenbart for lite motgang i Norge.
Hva synes du om karakterer i barneskolen?
Tenker du karakterer av typen "hun er en svak 7-er men har voksepotensiale"?
haha
Post by VonMünchhausen »
Udunpute wrote:Dirant wrote:Føler meg veldig ukomfortabel i nærheten av barn, vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til de. Prøver å unngå barn så godt det lar seg gjøre.
Samme her. Aner ikke hvordan jeg skal snakke til dem. Heldigvis har jeg ingen kompiser som i det hele tatt vurderer å få unger, så jeg slipper problemet.
Hadde det på samme måten. Jeg tok det onde ved roten og søkte jobb i barnehage. Fikk to fantastiske år i retur.
Post by DarthVidar »
gnombob wrote:Unger er til tider meget vittig. Men det holder som regel med 3 - 4 timer i strekk. Litt som med retarderte folk. Og fulle folk om man er edru.
Mange likhetstrekk mellom de tre gruppene.
Har ikke kjerringa di unge?
Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!
Post by evilbanana »
Atheos wrote:Eg likar sjelden andre sine ungar.
Håper da inderlig det!
evilbanana wrote:Atheos wrote:Eg likar sjelden andre sine ungar.
Håper da inderlig det!
f9z. Ser jo at det går an å lese mykje inn i den posten der i andre samanhengar, men kanskje ikkje i denne tråden.
Eg har alltid hatt eit anstrengt forhold til andre sine ungar og syns det er stress og kav. Men med mitt eige barn er det annleis. Men likar framleis ikkje andre sine ungar.
Myrdr wrote:Forandrer seg ganske mye på halvannet år:
Kjekk ung mann!
Det skjer en hel del på bare et halvt år også. Fra totalt hjelpeløs og f******a over påtvungne endringer i livssituasjon med påfølgende nedverdigende behandling:
Til en tjukk og blid liten fyr som sitter og stapper i seg hjemmebakt grovbrød med leverpostei: