Måtte være litt generaliserende. 5/7 kan rundes opp.
Trening og kosthold
-
- Rocker
- Favourite genre: It's complicated
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Bugge wrote:Har begynt å både trene og spise relativt sunt. I motsetning til før hvor jeg satt på ræva og spiste abnorme mengder alt.
Fikk kickstart på slankinga med en sånn feitasoperasjon, og har gått ned 70 kg, cirka. 165-170 kg til 93 kg. Så nå orker jeg ikke spise så mye, og jeg orker å trene. Win/win.
Knall å høre at det går bra etter operasjonen.
Dirant wrote:Måtte være litt generaliserende. 5/7 kan rundes opp.
Alright. Spiser mye sunnere nå enn bare for et år siden. Ingenting ferdigmat hverken fra butikk eller gatekjøkken utenom på vei hjem fra byen på lørdagskveldene. Men akkurat nå ligger jeg i boxeren, ser Seinfeld og spiser potetskruer og drikker bokscola.
-
- Belieber
- Mood:
- Been thanked: 0
Spiser relativt lite og usunt, trener sporadisk har også en fysisk jobb. Funker dårlig, men klarer ikke la være å unne meg ting jeg syns er godt og/eller gir meg velvære. Hva er ellers vitsen om man ikke kan det?.
Prøver med gjevne mellomrom å spise mindre ditt, og mer av datt. Gjøre ditt og ikke gjøre datt. Men ender alltid opp i Urge og skjokoladegilde etter noen uker.
Eneste gangen jeg har klart det så fucket et dårlig kne opp i et par uker og jeg falt helt ut.
-
- Belieber
- Mood:
Skulle ønske man ikke svetta når man trente, så man hadde sluppet den j***a DUSJINGA. hater å dusje.
-
Topic author - Poser
- Mood:
- Been thanked: 2 times
Jeg spiser generelt sett sunt,men unner meg øl, potetgull og lignende av og til. Er ikke hysterisk, så jeg spiser alt. Vi lager også all mat fra bunnen av bortsett fra fyllematen og da blir det så man er bevisst på hva som er i maten og da er det lettere å holde det sunt til hverdags.
What I am, what I want, I'm only after death
-
Topic author - Poser
- Mood:
Før noen andre påpeker det, vi lager ikke "all" maten fra bunnen, det hender vi baker brød og pasta, men kjøper jo brød og pålegg.
evilbanana wrote:Nå har jeg sett den debatten på NRK, og jeg må si jeg får lyst å spise bare bacon med rømme på på trass, bare fordi han Drevon-fyren er en heimfødd arrogant k*k som forsvarer argumentene sine med "all forskning tilsier" og henviser til 50 år gamle utdaterte studier. Går ikke an å kalle seg forsker og drive på sånn.
Hadde han som forelesar eit år og fekk inntrykk av at han var ein dass. Ganske tjukk fyr som meinte at ein aldri måtte ha olje i steikepanna, aldri drikke ufiltrert kaffi og ikkje spise meir enn eitt egg i veka.
-
Topic author - Poser
- Mood:
Er jo ikke akkurat noen organisk homse, burde vel bare sagt at vi ikke bruker halvfabrikat til middagen, bortsett fra tacokrydder da, som tidligere diskutert.
-
- Belieber
- Mood:
PsychoDad wrote:evilbanana wrote:Nå har jeg sett den debatten på NRK, og jeg må si jeg får lyst å spise bare bacon med rømme på på trass, bare fordi han Drevon-fyren er en heimfødd arrogant k*k som forsvarer argumentene sine med "all forskning tilsier" og henviser til 50 år gamle utdaterte studier. Går ikke an å kalle seg forsker og drive på sånn.
Hadde han som forelesar eit år og fekk inntrykk av at han var ein dass. Ganske tjukk fyr som meinte at ein aldri måtte ha olje i steikepanna, aldri drikke ufiltrert kaffi og ikkje spise meir enn eitt egg i veka.
Haha, har han ikke friskmeldt egget engang? det ble vel folk enige om for ti år siden MINST at var friskmeldt.
Trener og spiser sunt når jeg føler for det, noe som i treningens tilfelle betyr alt fra 0 til 35 timer per uke. Hva kosthold angår virker det av alle ting som om jeg er glad i relativt sunn mat, så med unntak av en sjokkis i ny og ne og noe godt til kaffen når det passer seg holder jeg meg ganske bra der også.
Løp forøvrig for første gang på fuglene vet hvor mange år nå på mandag. Noen bør lære meg det der med å starte forsiktig, for det er først i dag jeg er i stand til å gå tilnærmet normalt.
Lurer også på om jeg skal begynne å løfte igjen, men er litt usikker på akkurat den. Det ideelle hadde vært å gå til innkjøp av vekter, stativ og benk i stedet for å melde seg inn i et treningsstudio. Billigere blir det også. Hadde jeg bare hatt plass til det. Time will show.
Er forøvrig svoren motstander av alt som minner om dietter. Skal du ned i vekt? Spis mindre og tren mer. Å kutte ut enkelte matvarer du liker kommer aldri til å fungere i lengden.
-
- Belieber
- Mood:
Funny thing about det utsagnet: har aldri hørt EN feit (eller eks-feit) person si at det "bare er" å spise mindre og bevege seg adekvat.
-
- Belieber
- Mood: